SSC Allmänt snack Träffar Subaru i & runt Kalmar

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Mujo84
    Deltagare

Va lite osäker på vart jag skulle lägga detta inlägg men men…

Vad vill jag?
      Jag vill veta hur många imprezor som går runt kalmar området(5 mil utanför kalmar räknas) och om det skulle finnas nåt intresse att samla de aktiva för att snacka lite bil, utbyta tjänster osv. Kanske åka och glida lite på stan sena fredagar…och varför inte läckeby?
      😉

Varför?
      För att jag vet att det går lite Imprezor runt stan (har sett ett antal olika). En silvrig med lexuslysen, en rallyblå parkerad vid betonghusen vid Sandra, en svart har också skymtats. Sedan har jag och en kompis var sin impreza (Min mörkblå, hans rallyblå, bor Mönsterås.)Det vore gutt med lite sammanhållning tycker iaf jag.

så känner du dig träffad så skriv lite…
      //Mujo (Pierre)

\\ser fram imot våren och sommaren//

andreaswrx
      Deltagare

kan ni inte ta 10 mil så kan ju vi i växjö dra ner med:):) är ju inte jätte långt precis!! finns ju inte så mkt subaru här omkring!!
        Andreas

Mujo84
        Deltagare

sure,…responsen verkar inte vara så hög än så länge, så ni är du är välkommen =)

du har PM!

jraberg
          Deltagare

sommartid (v.31-32) så kommer jag hem gör stan osäker igen och med en ny växellåda dessutom.. kanske skulle träffas då? o köra ngra varv runt alla volvosar ? eller tills gumman tröttnar på det pinsamma och hoppar ur :+
            🙂
            edit. varför läckeby ? 😛 och går den röda Cossien i Kalmar fortfarande(såg honom inte sist jag va där)

Nano
            Deltagare

Hej

Tar upp en gammal tråd igen. Nu har jag för ett tag sedan skaffat Impreza oxå och vill gärna träffa lite folk omkring trakterna. Själv bor jag i oskarshamn. Har sett många imprezor här i trakten så folk borde det finnas.

Intresserad någon??

MVH Mårten

Mujo84
              Deltagare

joda, om jag inte får sålt bilen så, är nämligen nära att byta bort den mot en annan bil. Får se hur det artar sig…
                nano, är det du som jobbar på scania med en 555 blå med sti.v5 vinge eller nåt?

Nano
                Deltagare

ja en 555 blå fast det är en Prodrive vinge :9

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.