SSC Annonser Säljes – Bilar Subaru impreza 2.0d Sport

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Mattiasstenmark
    Deltagare

Hej!
      Nu säljer jag min pärla då jag känner att jag inte behöver en så dyr bil längre, känner att en lite billigare bil och en skoter lockar mer.

Bilen är i riktigt bra skick, och slog om till 3500mil igår, har fortfarande en gratis service kvar och garanti som gäller tillochmed mars 2012.

Inredningen är så gott som i nyskick, inte hittat ett enda märke, men det finns dock något stenskott framtill på bilen.

Bilen är nästan helt orginal till utseendet, det enda jag har gjort är att byta lite lampor till dioder istället för finare utseende, samt att jag har tonat bakrutorna, men det kan återställas om så önskas för en helt orginal bil.
      Det sitter även sportpaket på bilen vilket innebär dimljus fram, keyless system vilket gör att du inte behöver använda nyckeln mer än att ha den i fickan då du startar med knapp och låser/låser upp bilen med en knapp på handtaget.
      Den har riktigt fin stereo med cdväxlare för 6st skivor som tar mp3.

Finns det funderingar eller frågor är det bara att höra av er!
      Mvh Mattias.

Vince
      Keymaster

Jag tror att ett par saker som kan vara bra att skriva är årsmodell, färg och ett tilltänkt pris iaf 😉

Mattiasstenmark
        Deltagare

Haha ja det är faktiskt sant;), bilen är av årsmodell 2009, är silver och priset jag tänkte är väl att ni ska ge ett bud!
          Men kolla på blocket vad dom ligger på innan:)
          är väl den enda lågmilaren som är till salu tror jag, här finns lite bilder!

http://www.garaget.org/?car=272043

rosu59
          Deltagare

Hej!
            Har du bilen kvar?
            Det är ju ett tag sen annonsen kom in,men man kan ju ha tur att den är kvar.
            Hör av dig.
            Med vänlig hälsning, Ronny

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.