SSC Annonser Säljes – Bilar Subaru Impreza GT -00 – 7100 mil

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    sameoldstory
    Deltagare

Tjena!

Tänkte försöka sälja min Impreza GT som jag köpte för inte så länge sedan.. Har kommit underfund med att den ska ägas av någon som är villig på att putsa och ställa ut. Den har väldigt låga miltal på mätaren. 7100 mil i skrivande stund..

Jag är mer sugen på att kunna gasa lite så om någon kanske vill byta mot en likvärdig Impreza GT fast utan kjolpaket så skicka eller ring så kan vi diskutera! 🙂

Det funkar också med om någon har originalpaketet liggandes så maila/ring gärna!

Jag tror bilen har mappats till 300hk/400 nm. Har ej några papper på det men kan lova att den rör på sig utan problem. 3″ rostfritt från turbo med racekatt. 3″ Blitz efter katten..

Länk till blocketannonsen. Finns bilder samt mer info om den där.
      http://www.blocket.se/vi/36074099.htm

Mobil: 0761-871105

Hade gött!
      Mvh Jonte

Andersson
      Deltagare

Hej och Välkommen.
        Den har väl gått i Kalmar innan, minst 2 ägare där och att den går riktigt bra har jag fått känna på några gånger 😉
        Köp ett org. spoilerpaket så höjer du nog värdet på den för att hitta en GT som bara gått 7K mil är inte lätt.

sameoldstory
        Deltagare

Hej och Välkommen.
          Den har väl gått i Kalmar innan, minst 2 ägare där och att den går riktigt bra har jag fått känna på några gånger 😉
          Köp ett org. spoilerpaket så höjer du nog värdet på den för att hitta en GT som bara gått 7K mil är inte lätt.

Hej och tack! 🙂
          Jo, jag har kvar vartenda papper sen den var ny. Så det är lite häftigt tyckte jag.
          Jadu, det kan jag lova! Går betydligt bättre än Evo 6an jag hade förut.. 🙂
          Jag har försökt att leta efter ett originalpaket men jag hittar ingenstans? Har du några förslag? Vill helst inte heller gå till Subaru och beställa nytt heller..

Andersson
          Deltagare

Såg att du lagt en köpestråd så ha lite tålamod, det nappar nog snart.

sameoldstory
            Deltagare

Ja, tänkte att det var lika bra. Man kanske får något napp som du säger. 🙂 Suttit och finkammat blocket samt bildelsbasen nu ikväll också.

Impreza99
              Deltagare

Är den kvar?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.