SSC Annonser Säljes – Bilar Subaru Impreza GT 1999, förfinad & uppgraderad

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

Grattis! eller vad man nu säger 😛

Det får man väl ändå säga. Det var skönt att det gick så snabbt, en bil ut idag och en ny in imorn. Skönt att slippa bli ståendes med två och låta den ena pärlan stå utanför garaget och gråta! :p

tendency
      Deltagare

Tack tack, Steewe!

Sternborn
        Deltagare

Sa du åt köparen att gå med i SSI eller SSC som det kommer att bli? 😉

tendency
          Deltagare

Jag hintade för honom att det finns en superbra Imprezaklubb, samt forum! Kanske skulle ta och skicka ett sms med adressen, så att han hittar hit. :p

Sternborn
            Deltagare

Jag hintade för honom att det finns en superbra Imprezaklubb, samt forum! Kanske skulle ta och skicka ett sms med adressen, så att han hittar hit. :p

Gör det! 🙂
              En så fin Impreza måste vi ju ha kvar i klubben 😉

tendency
              Deltagare

Nu har jag smsat adresserna till forum och klubb och han tackade för det. Resan går tydligen jättebra. 🙂

Ps, Sternborn. Du frågade om bild på Type R’en – jag la upp det i tråden i Allmänt snack! Ifall du hade missat det.. 😉

Sternborn
                Deltagare

Nu har jag smsat adresserna till forum och klubb och han tackade för det. Resan går tydligen jättebra. 🙂

Ps, Sternborn. Du frågade om bild på Type R’en – jag la upp det i tråden i Allmänt snack! Ifall du hade missat det.. 😉

Resan hem när man precis köpt en Impreza går alltid jättebra 😀 Man åker med ett leende på läpparna hela vägen hem 🙂

Såg bilden nu, riktigt fin! Ska bli kul att se fler bilder imorn 🙂

tendency
                  Deltagare

Resan hem när man precis köpt en Impreza går alltid jättebra 😀 Man åker med ett leende på läpparna hela vägen hem 🙂

Såg bilden nu, riktigt fin! Ska bli kul att se fler bilder imorn 🙂

Visst är det så! Han verkade iallafall trivas och var nog nöjd.

Imorn blir det nog inte så mycket bilder, ska iväg och fira födelsedag efter att jag har hämtat brumbrum. Men är det fint väder i helgen kanske jag drar ut med kameran. Fassssst… då borde jag ju tvätta den först. :p Hm.

Sternborn
                    Deltagare

Imorn blir det nog inte så mycket bilder, ska iväg och fira födelsedag efter att jag har hämtat brumbrum. Men är det fint väder i helgen kanske jag drar ut med kameran. Fassssst… då borde jag ju tvätta den först. :p Hm.

Ok, det låter bra det! Är det du som fyller år? Isåfall har du köpt en riktigt fin present till dig själv 😀

tendency
                      Deltagare

Hehehe, nej, det är syster som blir stor. Men en bil har jag faktiskt köpt mig i present en gång förut, då handlade det dock om V8. 🙂

alrik
                        Deltagare

Äsch! Var ju bara en liten tvättmiss baktill på bilen. Ta kort från alla andra håll! 🙂

halle
                          Deltagare

grymt kul att det gick så bra för dej med affären men synd bara att man inte få se den fina pärlan i stan nåmer =(

tendency
                            Deltagare

Äsch! Var ju bara en liten tvättmiss baktill på bilen. Ta kort från alla andra håll! 🙂

Äsch, är den fin som i tisdags, så är det ju lugnt! Förväntade mig inte att den fortfarande skulle vara ren med tanke på det busväder vi har haft. 🙂

tendency
                              Deltagare

grymt kul att det gick så bra för dej med affären men synd bara att man inte få se den fina pärlan i stan nåmer =(

Får hoppas att nya ägaren hittar hit. Du lär väl skymta min nya vid något tillfälle… Typ utanför ”korvmojjen”. 😎 😉

tendency
                                Deltagare

Hittade min gamla pärla ute på annons… http://www.blocket.se/varmland/Subaru_Impreza_34805980.htm?ca=9&w=3

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.