SSC Annonser Säljes – Bilar Subaru impreza STI PSE-3

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    goffemannen
    Deltagare

godis är gott =)

Fricke.w
      Deltagare

He he jo visst är de så 😀

Fricke.w
        Deltagare

265 000:- eller bud som sagt

andreaswrx
          Deltagare

Inte ens ett bud?
            Är alla rädda för en ny ekonomisk kris?

1. man får inte mkt pengar för trim och köpgruppen sjunker betydligt mot en som är orginal, sätt den i orginalutförande och sälj delarna löst, så gjorde jag med min evo då var det mkt lättare att sälja,

2. dom nya lånreglerna vid husköp slår stenhårt mot ungdomsbilar och priserna rasar mkt nu ser man,

Fricke.w
            Deltagare

En som hört av sig i dag, så vi får se vad som händer helt enkelt.
              Jo visst är de säkerligen så, sämsta affärerna man kan göra är vell i regel att lägga ner massa pengar på en bil, men man måste få ha lite kul också 🙂 hur roligt är de att safe a sig i genom livet.

Fricke.w
              Deltagare

Ja efter mycket strul fram och till baka är bilen fort farande kvar, har nu fåt tag på en annan bil till bra pris, och kan därför sänka subarun till 250 000:- och ändå få dom pengar jag behöver till hus, men dessa 250 000:- gäller bara vid väldigt snabb affär, säljs bilen jag är spekulant på, så blir de inge subaru försäljning heller, så passa på nu innan jag ställer undan den, och sätter ut den till våren i gen 265 000:-

MVH
                Fredrik

STiAndre
                Deltagare

Jag ska bara försöka skrapa fram en redig vinst på triss eller en lottorad :), då köper jag den direkt! Men hoppas det löser sig för dig och lycka till med huset 🙂 Mvh STiAndré

Subaru Impreza STi ABE II -07

Fricke.w
                  Deltagare

Ha ha Ja gör så 🙂 ska nog försöka skrapa fram mig en vinst själv också tror ja, så kan man ju rent av behålla 😀

Fricke.w
                    Deltagare

Ja efter mycket funderande, har jag ju kommit på att jag helst av allt stanar kvar i subaru träsket, då jag har varit super nöjd med min nuvarande bil, så då har tanken slagit mig att man kannske ska anonsera ut här att jag är vilig att göra ett byte, de kriterier jag har då är att de helst ska vara vänster styrt då jag inte känner mig riktigt hemma i höger styrt, samt är de bara STI bilar jag vill byta mot, och då helst 2004-2005 i sådana fall, behöver inte vara nå trimade månster, men ett plus är ju om de är en del gjort i alla fall, så jag inte behöver börja om helt på ruta ett i gen, när ekonomi infiner sig för att börja bygga i gen 😀
                      Samt kravet är minst 50 000:- i mellan, annars är de poäng löst för min del att byta bort den, då som sagt överskots pengarna ska gå till HUS!!!!

MVH
                      Fredrik

Fricke.w
                      Deltagare

Bilen bort bytt mot den trevliga Rigdabs 🙂 cosworth impreza.

TomK
                        Deltagare

Fan va gött!!

Då är du kvar i träsket iaf! 😀

sladden
                          Deltagare

grattis till bil köpet

Fricke.w
                            Deltagare

tack grabbar 🙂 jo känns roligt faktist att man fortfarande är subaru ägare.
                              Blir lite pyssel med dena också i vinter, men endast för lönings pengar så blir inga jätte ut svängningar 😀
                              Har ju även fått mig en varm garage plats till bilen, vilket känns jäkligt kul 🙂
                              Startar vell en ny tråd sen, när man börjar komma i gång med de man vill för ändra på bilen.

andreaswrx
                              Deltagare

grattis till ett super bytte

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.