SSC Allmänt snack Allmänt småprat Subaru Impreza WRC 2006 Prototype

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare
    BorisB
    Deltagare
      roadtip85
      Keymaster

Riktigt snygg är den faktiskt!!!:9

thorlake
        Deltagare

Men se! En helt ny SAAB 9-3 GT WRC Seat conversion!!
          Oj, en sådan trodde man ju inte man skulle få syn på!
          Thorlake fumlar fram kameran * KLICK * 😀

Patrik.L
          Deltagare

tycker den inte ser snygg ut om jag ska vara ärlig…
            ser ut som att den är ah jag vet inte vad 😀

johan84a
            Deltagare

Brutal! :7

//Johan

alrik
              Deltagare

Tycker den ser frän ut. SKulle ju inte tacka nej om någon ville ge mig en

/ Mikael

tendency
                Deltagare

Quote thorlake
                  Men se! En helt ny SAAB 9-3 GT WRC Seat conversion!!
                  Whaaaat.. var/hur ser du Saab 9-3 i den?!

SS-bilder: SSi vs EVO (inte så mkt action, filmade mest när det kördes)
                  Impreza GT sedan 1999

thorlake
                  Deltagare

Jooooo serru det e hur dörren och rutornas svepning bakåt mot bakpartiet i det där perspektivet liknar en Aero och så är lyktorna ganka lika. 🙂

MEN jag vill poängtera att jag inte anser att frågan handlar om hurvida der är en fin bil eller inte. Den är säkert jättefin och smaken är givetvis som baken, ganska delad i frågan.

Det är originaliteten den har tappat. Titta på en GT, inte fasen hittar du något liknande i bilvärlden. Inte heller de andra modellerna finns att beskåda någon annanstans, man behöver aldrig fundera på att man ser en Subaru.
                    Förrns nu. Den liknar ju alla möjliga andra bilmodeller och ser rent ut sagt blygsam ut i orginal. (Sedan kan du ju bygga om hur du vill å få den att se ut hur som helst givetvis så det anser jag vara irrelevant.)
                    Man måste kika en extra gång för att inse att det är en Subba man kikar på.

Karaktären är borta anser jag oavsett hur snygg eller grym den är.

Men det e jag det. 🙂
                    Sedan så får ni givetvis tycka vad ni vill om den saken.

Strat
                    Deltagare

Men.. Det enda som skiljer 06:an mot din är fronten? Har du också en Aero då? 😉 T om WRC’n är samma lika ovanför midjan.

thorlake
                      Deltagare

Jepp korrekt uppfattat!

Jag grät mig till sömns när jag såg det.
                        Mången är den gång sedan dess jag stått i garaget med en vinkelslip och en hammare i näven å sneglat på sidan på kärran men sedan vänt och gått därifrån i brist på konstnärlig kreativitet. 😉

Strat
                        Deltagare

😀

tendency
                          Deltagare

Quote thorlake
                            Jooooo serru det e hur dörren och rutornas svepning bakåt mot bakpartiet i det där perspektivet liknar en Aero och så är lyktorna ganka lika. 🙂 Det är originaliteten den har tappat. Titta på en GT, inte fasen hittar du något liknande i bilvärlden. Inte heller de andra modellerna finns att beskåda någon annanstans, man behöver aldrig fundera på att man ser en Subaru.Förrns nu. Den liknar ju alla möjliga andra bilmodeller och ser rent ut sagt blygsam ut i orginal. Man måste kika en extra gång för att inse att det är en Subba man kikar på. Karaktären är borta anser jag oavsett hur snygg eller grym den är.
                            Den tappade isåfall ”originaliteten” med 2001 årsmodell, då allt det exteriöra förändrades. Därefter har bara fronten ändrats i princip. Jag tycker gamla GT-karossen såg minst lika blygsam ut, om inte ännu blygare! Nu har den ganska utmärkande skärmbreddning och vingen på taket väcker nog uppmärksamhet. Jag antar att du menar dom tidigare modellerna av GT-karossen (och inte enbart 99-00, det vore att missuppfatta ”originalitet”). Du tycker antagligen att GT-karossen är en ”äkta” Subaru eftersom det var den som fångade din uppmärksamhet från första början?

Men visst, den nya fronten för tankarna till Seat, det håller jag med om. Men jag tror ingen reflekterat över att den liknar Saab 9-3 Aero – om den gör det över huvudtaget? Avgör själv!

Impreza Wrx STi 2006: Blygsam?
                            http://www.automobilemag.com/2006_new_cars/0509_subaru_wrx_sti_445.jpg

Impreza Wrx STi 1996: Subaru-original-utseende-jävlaranamma-OBLYG-nackvridare-showstopper?
                            http://i24.ebayimg.com/04/i/05/28/7e/df_1_b.JPG

Saab 9-3 Aero 2005: Liknar dörrarnas/rutornas svepning samt lyktor Impreza 2006?
                            http://www.carpages.co.uk/saab/saab_images/saab_93_aero_01_03_05.jpg

Impreza GT sedan 1999

Lefty
                            Deltagare

Knappast!

tendency
                              Deltagare

Lite OT, men jag stötte på en rätt läcker bild.
                                http://www.hyts.hu/rovatok/virtualistuning/2005-junius/subaru_impreza-coupe-wrx-sti-deeppurple_e1.jpg

Impreza GT sedan 1999

Manor
                                Deltagare

Den ser j-kligt bra ut, tycker jag.

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.