SSC Annonser Säljes – Delar Subaru Impreza WRX STI

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
  • Författare
    dlehtihet
    Deltagare

Pga skriande behov av kombi i kombination med att jag inte längre har garageplats så tänker jag nu sälja min andra ”bebis”, en svart WRX STI 2003. Bilen har gått (när detta skrivs) exakt 2673,4 mil och har alltid servats på aukt. verkstad (t.ex Bromma Bil & Motor) samt att jag själv gjort ”mellanbyten” av olja och filter var 600:e mil.

Bilen är komplett rostskyddsbehandlad av Rostskyddsmetoder (referens åt bl.a Teknikens Värld) inklusive underredsbehandling. Vidare är bilen lackbehandlad av Jörgen på Stockholms Bilvård (Valhallavägen i Stockholm). Med bilen ingår en fast monterad GPS/Navigator av märket VDO Dayton inkl. kartor över Sverige (Norden) samt diverse fler länder på kontinenten.

Vinterdäck ingår självklart också och de har gått totalt 1.5 vintrar (inköpta Jan 2004) och är i prima skick. Däcken är skodda på snygga Avanti fälgar (LM). Eventuellt kan ett Ninja slutrör ingå vid köp.

Bilen är helt orörd (orginal) i övrigt och i ett strålande skick.

Pris 299 000 kronor (kan även tänka mig en Legacy Outback 03-04 med max 1000 mil på mätaren plus pengar mellan).

Bilder på bilen finns här:

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi20

Är du intresserad så skicka ett mail (dlehtihet@yahoo.com) eller ring på 0708-315171

M v h

Daniel

dlehtihet
      Deltagare

tillägg:

bilen har utrustats med ett CarGard T70C larm också samt ett armstöd som jag köpte ifrån Subaru Dallas (tillval).

dlehtihet
        Deltagare

Inkl. Ninja Backbox (rostfri).

nytt pris: 295000

dlehtihet
          Deltagare

Skickar med en Walbro fuelpump också (ej monterad)

Inkl. Ninja Backbox (rostfri).nytt pris: 295000

dlehtihet
            Deltagare

290000 kronor nu. Bilen är i ett strålande skick.

//Daniel

Wiklundh
              Deltagare

Du har PM angående pumpen.

dlehtihet
                Deltagare

Tjena Michael,

har svarat via PM.

Bilen fortfarande till salu. Är du ute efter en bil som garanterat inte plågats på bana eller gått hårt (ang. pikarna jag fick på 5 års tjofräset…) och vill bästa möjliga utgångsobjekt för att börja trimma så är detta bilen för dig…

//Danne

290000 kronor nu. Bilen är i ett strålande skick.//Daniel

SecretAgentMan
                  Deltagare

Det är verkligen en sjukt fin, välskött bil – nästan så man skulle kunna säga att den är tjejkörd! (;) 😀 *asg* *danzas*)

En av de mera klockrena affärerna just nu – slå till – fiiin bil, rätt pengar, och en sjujäkla potential redan i standardskick!

/J

Yonaz
                    Deltagare

Min är också tjejkörd 😉

Hoppas försäljningen går bra, du tycks vårda din sjukt bra.
                      DU är välkommen i impreza.träsket.nu igen så snart du vill. :+
                      /J

dlehtihet
                      Deltagare

tjena boyz,

Kan förstå pikarna. Intentionen har alltid varit att ha mer skoj med bilen, men efter att ha flyttat till större lägenhet som nu renoveras (mucho $$$ 🙁 ), 8 månaders bebis (barnvagnar, lastbehov, etc, etc) och att jag fortfarande har goda minnen kvar efter att ha satt en bil i en stor stolpe (nej, inte denna….) så är man lite försiktig tyvärr. Har haft kul ändå tillsammans med er galenpannor på diverse evenemang 🙂

Min sejour i (Outback)-kombimaffian (med ”Don Toni” i spetsen) blir ju inte för alltid heller. Man vet aldrig hur saker och ting utvecklas i framtiden (trots att man är en putsb_g).

ska kanske tillägga att båda bakre fjäderbenen är bytta på garantin (fabrikationsfel på dem) och att båda framljusinsatserna är bytta på garantin även dem (pga kondens på insidan).

//Danne

Min är också tjejkörd 😉 Hoppas försäljningen går bra, du tycks vårda din sjukt bra.DU är välkommen i impreza.träsket.nu igen så snart du vill. :+ /J

dlehtihet
                        Deltagare

Uppsi-daisy

dlehtihet
                          Deltagare

285000 :-

//D.

dlehtihet
                            Deltagare

284000 (eller 280000 för SSI medlem)

dlehtihet
                              Deltagare

274000, POK

ingen som är intresserad?

stockis
                                Deltagare

verkar vara svårt att sälja Imprezor i dagsläget.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.