› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Subaru Impreza WRX STI PSE II 05
- Detta ämne har 23 svar, 3,315 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av
STIred.
-
FörfattareInlägg
-
10 januari, 2007 kl. 16:55 #179819
STIred
DeltagareJohan behåll bilen istället och trimma mer 😉 Verkar tyvär inte finnas många som värdesätter en grymt byggd bil. Folk tror att man får grejerna gratis….
/r
[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
I can live with the despair, it’s the hope that kills me
————————————————————————————————————————————-
I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
————————————————————————————————————————————-10 januari, 2007 kl. 17:31 #179817pannan
DeltagareJohan behåll bilen istället och trimma mer 😉 Verkar tyvär inte finnas många som värdesätter en grymt byggd bil. Folk tror att man får grejerna gratis…. /r[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————I can live with the despair, it’s the hope that kills me————————————————————————————————————————————-I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific————————————————————————————————————————————-rödSTI
Jo jag vet :-/ Kommer faktiskt 2 st och kikar på bilen i helgen. Så jag håller tummarna. Men ni blir inte av med mig för det, denna klubben är helt klart den bästa bilklubb jag varit med om. sammanhållning ja allt 🙂 så man får nog åka snålskjuts på träffar osv endå.
10 januari, 2007 kl. 17:43 #179820STIred
DeltagareJo jag vet :-/ Kommer faktiskt 2 st och kikar på bilen i helgen. Så jag håller tummarna. Men ni blir inte av med mig för det, denna klubben är helt klart den bästa bilklubb jag varit med om. sammanhållning ja allt 🙂 så man får nog åka snålskjuts på träffar osv endå.
Låter ju bra det 🙂 hoppas de är seriösa… Blir det problem på träffarna så får du väl komma som min kartläsare eller nåt 😉 😀
/r
[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
————————————————————————————————————————————-13 januari, 2007 kl. 00:54 #179824Surbarbro
DeltagareHallåba!:-) 🙂
Fattar ni väl att det är en seriös ”spelare”??? GLAD::)
Jag vill bara slå er andra på banan.
Det är inte så lätt med ”kåmbin”.Ja!!!!!!!
Nu har jag gett mig till känna.:o
Fan, PANNAN, väntar på seriöst svar.
Tiden går…..
Kåmbin kvar….
Ja..
Ring!!
MVH/ Catrine
15 januari, 2007 kl. 14:25 #179818pannan
DeltagareHallåba!:-) 🙂 Fattar ni väl att det är en seriös ”spelare”??? GLAD::) Jag vill bara slå er andra på banan.Det är inte så lätt med ”kåmbin”.Ja!!!!!!!Nu har jag gett mig till känna.:o Fan, PANNAN, väntar på seriöst svar.Tiden går…..Kåmbin kvar….Ja.. Ring!!MVH/ Catrine
Tror det här blir en perfekt bil för dig 🙂
Mvh
Johan17 januari, 2007 kl. 18:20 #179825Surbarbro
Deltagare🙂 🙂 🙂
Det tror jag med!!!!Du kan ju hänga med någon gång. Visa vad den går för.
😉
17 januari, 2007 kl. 22:06 #179828Bodyshot
DeltagareFinns aset kvar? 🙂
18 januari, 2007 kl. 00:48 #179826Surbarbro
Deltagare🙂 😀
HIHI!!!!
18 januari, 2007 kl. 01:18 #179821STIred
Deltagare🙂 😀 HIHI!!!!
Får man kanske säga grattis till en grym bil då eller ? 🙂
Och till Johan, du kommer garanterat o ångra dig 😉
/r
[font FACE=”Arial”]——————————————————————————–
I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours
——————————————————————————————– -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.