SSC Annonser Säljes – Delar Subaru Impreza WRX STI

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    dlehtihet
    Deltagare

Tjena Stockis,

jo, det är lite trögt. Har fått en del märkliga förslag dock, alltifrån ”du får 500 spänn om jag får testa bilen en halvtimme…” (jorå, s’atte…. då ser man inte röken av den igen sedan), till byten mot V50 och 3000Gt.

Det är ju ett lysande tillfälle om man går i tankar kring att köpa en standard WRX, att istället köpa en STI. Vill inte vara elak eller så, men i sin standardform så är en STI en spänstig 20 åring medans en WRX mer är en…. 65 åring. Visserligen lätt att ändra på, men ändå.

Lite svårt att baxa runt barn + barnvagn i den så nu kör jag 9000 för hela slanten (suck).

//Danne

verkar vara svårt att sälja Imprezor i dagsläget.

TurboGrodan
      Deltagare

Hej!
        Jag sitter också och ska sälja och kan bara instämma. Intresset är stort och många mailar och ringer etc, men väldigt få låter seriösa.
        Det finns ju inte så många STi-er (relativt sett) i Sverige, och ännu färre svarta, så då känns det inte så angeläget att släppa den för billigt. Det räcker ju med att ett par STi-ägare (eller WRX) paniksäljer till alldeles för låga priser så har ju andrahandsvärdet pajats. Kan kännas lite tufft om man verkligen behöver pengarna förstås.
        Många bytesförslag får man som sagt, Opel Speedster, 3000GT (så han har ringt dig med!), Skoda Octavia Kombi RS etc.
        Jag väntar på rätt köpare, dvs en som verkligen vill ha bilen och inte bara är ute och skambjuder på bilar för att de tror de kan tjäna en hacka.
        Jag önskar dig lycka till med försäljningen, rätt köpare dyker nog upp.

dlehtihet
        Deltagare

En Polar??? 🙂

Tjena TG,Jo, det verkar vara lite stiltje just nu på sälja-bil-fronten. Men förhoppningsvis så vänder det nog så pärlorna får nya glada ägare. Lite lustigt dock vilka byten folk vill göra, även om man skriver uttryckligen i annonsen vad man vill :)M v h Danne

…du är inte intresserad av ett byte mot en husvagn Danne…jag kan slänga in en släpkärra också i bytet :+.mvh Mats N

dlehtihet
          Deltagare

Som sagt, för 274000 kronor finns en bil med mycket låga mil och gott skick som väntar på DIG…….

kom och köp.

dlehtihet
            Deltagare

och upp igen….

dlehtihet
              Deltagare

upp och hoppa

dlehtihet
                Deltagare

Tjena TG,

Jo, det verkar vara lite stiltje just nu på sälja-bil-fronten. Men förhoppningsvis så vänder det nog så pärlorna får nya glada ägare. Lite lustigt dock vilka byten folk vill göra, även om man skriver uttryckligen i annonsen vad man vill 🙂

M v h

Danne

Manor
                  Deltagare

Tjena TG,Jo, det verkar vara lite stiltje just nu på sälja-bil-fronten. Men förhoppningsvis så vänder det nog så pärlorna får nya glada ägare. Lite lustigt dock vilka byten folk vill göra, även om man skriver uttryckligen i annonsen vad man vill :)M v h Danne

…du är inte intresserad av ett byte mot en husvagn Danne…jag kan slänga in en släpkärra också i bytet :+.

mvh Mats N

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.