Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Kartan sitter i men uppdateringsskivan måste i på nytt.

/peter

Jag har ingen uppdatering skiva (vad jag vet)…
      Jag fick en ny uppsättning kartor (tre skivor) och när DVD-1 stoppades i så snurrade allt igång som vanligt. Om jag därefter gick in under version så var den uppgraderad.

Manor
      Deltagare

Har vi samma stereo? Jag har en svart McIntosh. Det sitter väl en annan i Outbacken?

Vad jag vet är det samma-lika i Legacy GT och Outback 3.6R.
        Deras “värsting” McIntosh med 10 högtalare och bla bla bla…ganska pinsamt föråldrad tyvärr :(.

ljungberg
        Deltagare

Vad jag vet är det samma-lika i Legacy GT och Outback 3.6R.
          Deras “värsting” McIntosh med 10 högtalare och bla bla bla…ganska pinsamt föråldrad tyvärr :(.

Jag gillar designen kan kanske bero på att man är hifi-gay och gillar McIntosh design på sin hifi. Däremot kunde displayen och det grafiska varit bättre men inget jag stör mig på.

Hur långt har du kört din Outback nu Mats?

Manor
          Deltagare

Jag gillar designen kan kanske bero på att man är hifi-gay och gillar McIntosh design på sin hifi. Däremot kunde displayen och det grafiska varit bättre men inget jag stör mig på.

Hur långt har du kört din Outback nu Mats?

Någonstans runt 850-900 mil tror jag det är.
            Kommer du på träffen i helgen (Strängnäs flygfält)?

ljungberg
            Deltagare

Tyvärr vart det ingen träff för min del, får kanske dyka upp på någon sthlmsträff framöver.

Nu till en fundering. Jag upplever bilen nervös i höga farter. Nästan så att det är som ett glapp i styrningen. Vet inte riktigt hur jag skall förklara. Men den känns otroligt nervös vid farter över 120 km/h. Blir att åka förbi Subaru imorgon och prata med dom vad det kan vara. Bilen har rullat ca 1800 mil nu och jag har faktiskt kört som en pensionär med den hittills. Var i helgen som jag upplevde detta då jag tog en sväng på kurvig landsväg. Har rätt lufttryck i däcken samt inget konstigt slitade på dom. Detta har med styrningen att göra, känns som att ratten tappar kontakten med hjulen….

Är detta något som andra Legacy GT ägare upplevt?

Manor
              Deltagare

Min Outback kändes vinglig i högre fart med de dubbfria vinterdäcken, men med sommarhjulen på så känns den bättre. Outbacken är ju högre och vingligare än din så de går väl inte direkt att jämföra.

Kanske en hjulinställning kan vara något att satsa på för dig.

Jag vet inte ens om det är elektriskt- eller hydrauliskt servo på min :o…och om det är samma-lika på Legacy GT:n.

ljungberg
                Deltagare

Fick till svar att den elektriska servon är lite mer känslig i hög fart….det brukar ju iof en servo bli 😉 Kanske är jag som blivit mer känslig med åldern 😀

ljungberg
                  Deltagare

Nu tänkte jag göra mig av med bilen.

ca 3500 mil. I nyskick med sommar och vinterdäck. Bara att höra av Er om intresse finns. Fullmatad med all utrustning och en fröjd att köra.

Np runt 450.000 kr med vinterdäck. 310.000 kr inkl moms.

Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.