SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Subaru mappare i Göteborgs omradet?

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Ring och prata direkt med Trollspeed istället…börja där istället för att komma dragandes med ett system som de kanske inte har järnkoll på.
      Du skall absolut INTE köpa ett sprut av en tillverkar som påstår att det funkar bra med standardmappen, det är att spela roulette med motorn det (naturligtvis beroende på hur de mappat, hur hårt det pressas – och viktigast av allt – din körstil).

Ecutek skulle i alla fall vara mitt första alternativ, det kan omöjligen behöva mappas stup i ett så det skulle vara ett bekymmer, och just för att man behåller alla bekvämligheter med standardsprutet.

Skall det pillas lite hårdare så är något tuffare motorsportsystem (gems, autronic, motec, osv) inte långt bort hos Trollspeed..

/J

Kvarnis
      Deltagare

Autronic funkar rätt bra i mitt tycke 😀
        inte allt för krånglit för en hemma mappare som jag…och man fått hyfsad snur på bil’n

Deras nya ecu ser riktigt trevlig utt :9

LOScooby
        Deltagare

Hej Kvarnis!

Autronic där sa du nagot, övervägde detta pa min förra impreza innan jag till slut valde APS Club spec-kit…

Hade för mig att det var nagon i GBG-trakten som mappade autronic.

Far kolla med MRM!

Tack för tipsen

/L-O

Kvarnis
          Deltagare

köpte min ECU av etapp, men dom säljer nog inte Autronic längre…
            Så vet ej om dom mappar det längre…dom har dock en Autronic WB Lambda…på väg från ö-vik just nu ;):D

Men som sagt annars här du alltid Trollspeed 🙂

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.