SSC Allmänt snack Träffar Subaru Meet i Vänersborg 27-28 April

• Detta ämne har 78 svar, 4,755 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Vince.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 79 totalt)
  • Författare
    B5254T4
    Deltagare

Ytterligare nyhet, vi har knåpat ihop en liten gåva till utställare. 😉

Hjelm
      Deltagare

Kom igen nu folket nu måste vi komma och ställa upp! 🙂

Izakwrx
        Deltagare

Vad är det för tider som gäller? 🙂

B5254T4
          Deltagare

10-15 är det öppet, vore bra att ha de flesta på plats 09.30. 🙂

Tobben
            Deltagare

Kanske kikar ner till vänersborg på lördagen med min gröna gt en sväng

B5254T4
              Deltagare

Tobben, du är välkommen! Kom gärna i tid om du beslutar dig för att dyka upp, hjälper mig en del. 🙂

FiddeFuling
                Keymaster

Kommer förbi o tjötar lite med er..

Samma som de flesta i denna tråd, inge utställnings bil men det är en impreza 😀

ses 9:30 då 🙂 28’e blir det för mig

Hjelm
                  Deltagare

Det ser lite halv mörkt ut för mig har inte fått tillbaka bilen än!

Olaaa
                    Deltagare

Funderar på om man ska åka upp en sväng på söndag.
                      Vilken tid åker du från kungsbacka InzoLino?? kanske kan sammastråla och ta följe?

Fler som åker från gbg-trakten på söndag?

adam.b.w
                      Deltagare

oj det här va spännande
                        om jag kommer upp gör jag de gärna under lördagen men är inte häller något att hänga i granen enligt mig men jag ser till att ha god putts på kärran så man kan visa upp den 😛 men är de någon från gbg trakten som ska ditt på lördag ? och i så fall vilken tid hittar ju inte så bra. Sen ljuger ju bara min GPS 😛

B5254T4
                        Deltagare

Jag jobbar bara lördag så utställningen blir då men ni är självklart välkomna på söndag oxå, ni kommer ha en plats på innergården och allt annat kommer gälla.

Adam och övriga, kör ni från Götet tar ni 45:an till Trollhättan, kör rakt igenom, i sista rondellen fortsätter ni rakt fram förbi SAAB och flygplatsen. Kör igenom Vargön och in i Vänersborg, vi ligger på höger sida granne med XL Bygg och nedanför Honda Center.

FiddeFuling
                          Keymaster

Ok.. men blir det någon uppslutning under söndagen då tro?
                            Då kanske man inte behöver vara där så tidigt på söndagen heller…?

Olaaa, klart att vi slår följe då 🙂

Jag är flexibel o kan åka när som, men så att man är där under förmiddagen var min grund tanke.

Kan höras av på söndag
                            Nr: 0739750053

\\ Mathias

Hjelm
                            Deltagare
                              Vince
                              Keymaster

oj det här va spännande
                                om jag kommer upp gör jag de gärna under lördagen men är inte häller något att hänga i granen enligt mig men jag ser till att ha god putts på kärran så man kan visa upp den 😛 men är de någon från gbg trakten som ska ditt på lördag ? och i så fall vilken tid hittar ju inte så bra. Sen ljuger ju bara min GPS 😛

Jag åker på lördag. Siktar på att vara på plats mellan 9:30 o 10.
                                Hitta gör jag säkert men jag åker inte från gbg så är du såpass osäker kan du alltid åka via Alingsås men det blir en jäkla omväg för dig.

Tobben
                                Deltagare

Ingen här som kommer norröver från 45:an på lördagen?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.