SSC Allmänt snack Träffar Subaru Meet i Vänersborg 27-28 April

• Detta ämne har 78 svar, 4,755 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Vince.
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 79 totalt)
  • Författare
    B5254T4
    Deltagare

Hjelm: You can do it! Du kan få låna Ante. d—0.o—b

Sök på Hanssonbil eller Honda Center om ni är osäkra på vägen, ligger precis i utkanten av Vänersborg mot Vargön.

Olaaa
      Deltagare

Enligt hon som bestämmer så ska vi på barnkalas på söndag… Jippi… 🙁
        Men ska försöka ordna till det så jag åker på lördagen istället!

Quackpack89
        Deltagare

Jag kmr upp på lördagen med solberg 🙂 vilken tid ska man vara på plats?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Ruben77
          Deltagare

Hade varit grymt kul o komma o kolla iaf
            Men ingen större ide att ställa ut en original bil från 2009 haha
            Men kommer kanske o tittar på era bilar

FiddeFuling
            Keymaster

Satans att mi lördag är tok bokad redan. Ställer in min tripp på söndagen då intresset inte ser ut att vara så högt här ifrån.

B5254T4
              Deltagare

Självklart ska du ställa ut! Tror inte att det blir några showbilar, bara riktiga kärror som används. 🙂 Se det mer som en träff, jag ska ju tom ställa min gamla Forester där!

Vince
                Keymaster

Våra bilar (min iaf) är inte nåt o hänga i granen direkt. Våra bilar (alla) är dock fortfarande rätt ovanliga o en Subaru impreza är ALLTID fin oavsett skik o ålder tycker jag :).

Satans att mi lördag är tok bokad redan. Ställer in min tripp på söndagen då intresset inte ser ut att vara så högt här ifrån.

Planera om din lördag o kom förbi istället ;)….man behöver vara där hela dagen heller. Klart du ska komma.

B5254T4
                  Deltagare

Jag kmr upp på lördagen med solberg 🙂 vilken tid ska man vara på plats?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

De flesta dyker upp 09.30 men du väljer själv. Brukar bli mycket folk så de blir enklare att ställa bilarna snyggt om man dyker upp tidigt. Jag är nog på plats från 09.00 och framåt.

B5254T4
                    Deltagare

Precis som Vince säger, för vanligt folk är ju detta sjuka bilar oavsett skick. 🙂

Izakwrx
                      Deltagare

Ingen här som kommer norröver från 45:an på lördagen?

Ja jag kommer åka från Mellerud, men är osäker på om det blir lördag eller söndag.

Sen så kan väl jag ställa ut min bil om det är så om ni vill?(är mest ute efter gåvan ;))

Joakimgabrielsson
                        Deltagare

Jag dyker också upp på lördag om det inte regnar:)

FiddeFuling
                          Keymaster

Våra bilar (min iaf) är inte nåt o hänga i granen direkt. Våra bilar (alla) är dock fortfarande rätt ovanliga o en Subaru impreza är ALLTID fin oavsett skik o ålder tycker jag :).

Planera om din lördag o kom förbi istället ;)….man behöver vara där hela dagen heller. Klart du ska komma.

Ha ha, om det gått så. 😀

Men jag hoppas och ser fram emot fler träffar nu under våren. Träffas o äta glass i solen är ju ofta trevligt 🙂

Ruben77
                            Deltagare

hur länge håller det på ??

Ruben77
                              Deltagare

Självklart ska du ställa ut! Tror inte att det blir några showbilar, bara riktiga kärror som används. 🙂 Se det mer som en träff, jag ska ju tom ställa min gamla Forester där!

ja jag får ju iaf vingen från lack i morgon så blir ju något gjort med den iaf 🙂

Ruben77
                                Deltagare

Kan man åka hemåt när man känner för det om man har ställt ut bilen ??

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.