SSC Allmänt snack Träffar Subaru Meet i Vänersborg 27-28 April

• Detta ämne har 78 svar, 4,755 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Vince.
Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 79 totalt)
  • Författare
    B5254T4
    Deltagare

Oja, åk när du vill. Öppet 10-15 lördag och 11-15 söndag.

Ruben77
      Deltagare

Oja, åk när du vill. Öppet 10-15 lördag och 11-15 söndag.

Kommer 🙂

På lördag

adam.b.w
        Deltagare

Jag dyker också upp på lördag om det inte regnar:)

Gött ska vi köra i jopp då?

karlzzon.
          Deltagare

Jag kommer förmodligen förbi på Lördag men inte i,på eller bakom en Sudaru då gräset inte har växt tillräckligt.

B5254T4
            Deltagare

Jag kommer förmodligen förbi på Lördag men inte i,på eller bakom en Sudaru då gräset inte har växt tillräckligt.

Haha, du är välkommen ändå! 🙂

Joakimgabrielsson
              Deltagare

Verkar som det blir rally i skåne istället för min del. Beror på vad de säger om vädret ikväll.

Hjelm
                Deltagare

Jag har inte fått nån subba tillbaka.. kanske får den i eftermiddag .. så då är det bara att skruva..

Tobben
                  Deltagare

Jag dyker med upp imorn 🙂

adam.b.w
                    Deltagare

Hur blir det om det är regn i morgon som de värkar? Jag kommer nog i vilket fall. Men finns det någon plan om sådant är fallet?

Hjelm
                      Deltagare

Jag kommer till fots och kikar på era bilar:) !! Ej klar från lack än..

B5254T4
                        Deltagare

Trist att höra Hjelm. 🙁

Ang vädret så kan man aldrig veta, vi kör på som planerat och regnar det har vi massa plats inne, bara bilarna blir blöta. 🙂

Steewe
                          Deltagare

Någon skapelse som passerar Kungälv som har lust att plocka upp mig (även släppa av mig på vägen hem).

Bilen saknar bränslesystem så lite svår att framföra i trafik. 😉

Vore även kul att åka förbi en lokaltävling på motorbanan Furufjäll (Stenungsund/Ucklum) på vägen hem. De startar runt 11.

/Stefan

adam.b.w
                            Deltagare

Någon skapelse som passerar Kungälv som har lust att plocka upp mig (även släppa av mig på vägen hem).

Bilen saknar bränslesystem så lite svår att framföra i trafik. 😉

Vore även kul att åka förbi en lokaltävling på motorbanan Furufjäll (Stenungsund/Ucklum) på vägen hem. De startar runt 11.

/Stefan

Ja du din filur du kan nog åka med mig;-) får se om jag hinner köra förbi stenungsund bara. Ska flytta snusk subarun ”pikisen” till de nya garaget i morgon.

Du har ju mitt nummer så du kan ju ringa mig när du ser detta

Joakimgabrielsson
                              Deltagare

Jag kommer förbi också, skiter i rallyt denna helg då det ska regna i skåne.

Backa
                                Deltagare

jag åker oxå dit siktar på att vara där 9.30

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.