SSC Allmänt snack Träffar Subaru Meet i Vänersborg 27-28 April

• Detta ämne har 78 svar, 4,755 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Vince.
Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 79 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Jag ärbi kungälv vid ca 8.20 ocj där efter åker jag raka vägen. Ska vi mötas där kanske?

B5254T4
      Deltagare

Tack till alla som kom idag, roligt att träffa er! Kommer säkert ett gäng i morgon oxå om ni andra vill prata Subaru.

Hade vi nån herre från Kungälv i gänget?

Tobben
        Deltagare

Tack för en mkt trevlig träff och kul att träffa trevligt subaru folk och grymma kärror ni har! 🙂

Steewe
          Deltagare

Tack till alla som kom idag, roligt att träffa er! Kommer säkert ett gäng i morgon oxå om ni andra vill prata Subaru.

Hade vi nån herre från Kungälv i gänget?

Jajjemän, jag bor i Kungälv. 😉 Diskuterade bl.a. Tial 50 mm med dig.

/Stefan

B5254T4
            Deltagare

Vad tror herrn om andra pris i tipspromenaden? Rekond av bilen! 😀

Vince
              Keymaster

Tack för en bra träff. Bra uppslutning med folk det blev ändå och vi hade vädret med oss (dock inte på väg hem då jag mötes av en rejäl hagelskur…tur man kör Subaru ;)).
                Fina bilar ni hade allihopa 🙂
                Väldigt snällt att ha fixat ett gratis oljebyte till alla som kom d—0.o–

Kungälvherren är Steewe 😀

adam.b.w
                Deltagare

jaså en rekond 😉 ibland slår önskningar in. hoppas på något liknande till sommaren riktigt trevligt vi slapp åtminstone regnet 😉

Vince
                  Keymaster

Vad tror herrn om andra pris i tipspromenaden? Rekond av bilen! 😀

Det är f-n inte sant d—0.o—b

B5254T4
                    Deltagare

Han hade en cykel fram till näst sista lappen, haha! 🙂

Steewe
                      Deltagare

Han hade en cykel fram till näst sista lappen, haha! 🙂

Hehe, ja ibland får man vad man vill. 😉 Hur många kr skilde det till plats ett? 🙂

B5254T4
                        Deltagare

Hehe, ja ibland får man vad man vill. 😉 Hur många kr skilde det till plats ett? 🙂

Du får inte avslöja svaren då andra ska gå imorgon men jag kan säga att du var några hundra över och vinnaren 40:- över. Ni var bara tre som hade alla rätt. 🙂

Bara att ringa när du vill boka, löser bra lackskydd oxå.

Steewe
                          Deltagare

Du får inte avslöja svaren då andra ska gå imorgon men jag kan säga att du var några hundra över och vinnaren 40:- över. Ni var bara tre som hade alla rätt. 🙂

Bara att ringa när du vill boka, löser bra lackskydd oxå.

Några hundra?! Då måste vinnaren heta Vince.. 😉

B5254T4
                            Deltagare

Några hundra?! Då måste vinnaren heta Vince.. 😉

Nix, du var enda Subarudåren med alla rätt. 🙂 Vince sov på några frågor.

540 hamburgare idag, de räknar med lika många imorgon.

karlzzon.
                              Deltagare

Grattizz grattizz Steewe

Steewe
                                Deltagare

Nix, du var enda Subarudåren med alla rätt. 🙂 Vince sov på några frågor.

540 hamburgare idag, de räknar med lika många imorgon.

Då har man papper på att man är Subaru-dåre alltså. 😉 Men var inte priserna för båda dagarna eller var det per dag?

Riktigt kul med så mycket folk, såg kanske inte 500 vid bilarna men kan tänka mig att Honda-mc hade desto fler..

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 79 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.