SSC Allmänt snack Allmänt småprat Subaruträff?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    johnor
    Deltagare

Borde kanske tillägga att jag bor i Stockholm.

ExOrdis
      Deltagare

Eller varför inte ta en tur till Kinnekulle på lördag?
        Tråkigare kan man ju ha det än att köra flera mil Subaru
        och träffa massor med likasinnade.
        Köpa snygga kläder till bra pris, köpa en lott, kolla på
        körningen och snacka massa teknik i depån. 😀

OzO
        Deltagare

Står att det är regionsträff sön (dagen efter banträffen) på sjöhistoriska. Tror det är kört.

Men Brostugan 2003-09-07! Då kanske det passar bättre. Eller go-kartsdagen -> Se tråd under träffar.

johnor
          Deltagare

Ska det vara någon träff snart? Jag skulle gärna prata lite med folk som kan något och som kanske kan titta lite på min GT’98 och tipsa mig om vad jag kan göra för att få ännu roligare med den.

Just nu är det lite svårt att ställa frågorna här, för jag vet inte exakt vad som sitter i den och ska jag vara riktigt ärlig är jag för novis på bilens hårdvara för att riktigt förstå alla bra svar jag får här.

Jag misstänker att allt inte är helt original, för teknikern på Fürstenhof har vid ett par tillfällen kommenterat många saker om den, men jag har inte riktigt fattat vad det är han säger. Typ: ”det är värsta boaormen där nere” i en kommentar om främre delen av avgassystemet, eller diverse tips om hur jag kan öka turbotrycket genom att skruva på någon ventil etc.

Jag vill verkligen lära mig mer, men jag har inte lyckats ta mig över tröskeln för att förstå vad jag behöver lära mig ännu.

Vissa här verkar kunna otroligt mycket. Hur har ni lärt er allt?

Mvh // Johan

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.