SSC Allmänt snack Träffar Subaruträff Gävle. 08 Maj 2010

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 54 totalt)
  • Författare
    staffe_
    Deltagare

Tror de kan bli en heldel subber 🙂

Calle
      Deltagare

Får se om man kanske kan palla sig upp dit.. Hmm =P

Mäki
        Deltagare

Du är välkommen iaf!

FeA
          Deltagare

Jag rasslar nog förbi om jag har hunnit få bilen mappad.

Ska försöka slita med mej Thomas oxå som köpte gamm’sti’n 🙂

Mäki
            Deltagare

Låter kalas det =)

Sternborn
              Deltagare

Får se om man kanske kan palla sig upp dit.. Hmm =P

Vi skulle kunna samåka om du ska dit 🙂

Fricke.w
                Deltagare

Klart man är sugen på att dycka upp =)
                  Men är måtligt less 🙁 till att börja med är de någon bussning i höger bak som är helt åt h****te, ska viserligen lämna bilen till verksatd i morgon, men tror inte dom hinner få hem delar, eller om jag bestäler själv.
                  Sen har ju inte sissta packetet med delar för vidare trimning, lämnat usa än 🙁 visst kan man dycka upp ändå, men hade ju varit trevligare att kunna vissa upp en mcyket potentare bil, men de blir vell fler träffar i sommar hoppas jag, där man kan få visa de färdiga resultatet =)

Mäki
                  Deltagare

Bara att komma ändå, är extra roligt att se lite före och efter 🙂

Fricke.w
                    Deltagare

Jo i och för sig 🙂 får se om jag får bukt med bussningarna?
                      Men annars då, om de skulle tryta med mecken som ska hjälpa mig i med kolvar och stakar,
                      finns de någon anna van subaru mekare här, i gävleborgs området som kan tänkas hjälpa mig för en slant 😉

staffe_
                      Deltagare

Jo i och för sig 🙂 får se om jag får bukt med bussningarna?
                        Men annars då, om de skulle tryta med mecken som ska hjälpa mig i med kolvar och stakar,
                        finns de någon anna van subaru mekare här, i gävleborgs området som kan tänkas hjälpa mig för en slant 😉

Hm finns säkert nån som är sugen att skruva men ingen jag kan komma på i alla fal :S

elver
                        Deltagare

Jag hade gärna varit med på denna träff, men har ett jobb jag inte kan byta bort 🙁

Kapar tråden
                          Passa på att snacka ihop er om konbanan som körs 2 veckor efter, 1 timme norr om Gävle!
                          Först däcksparkarträff, sen däcknötarträff
                          Eller är jag enda rattvrängaren i S.Norrland? Av me solbrillorna å på me hjälmen!!! 😀

Edit:
                          Tråden ligger i ”träffar”
                          http://www.impreza.nu/forum/showthread.php?t=86358

Lunken
                          Deltagare

Kommer med största sannolikhet ner till Gävle. Ska bli grymt skoj att träffa andra förare! 🙂

elver: räkna med mig om inget oväntat kommer mellan! Du behöver inte känna dig ensam, biln är ju till för att ratta! 😀 Dock aldrig kört konbana, ska bli riktigt skoj. Lagom långt att åka också 🙂 Men när du säger 1 h norr om Gävle, vart menar du? Skapa en tråd om det så slipper man trasha den här..

staffe_
                            Deltagare

Tänkte lyfta tråden lite, Det är inte baara subaru träff i gävle denna lördag, mds har ljudträvling,stor crusing i stan, storbil träff samma plats som subaruträffen klockan 19.00
                              KARTA:[http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=9FJGs6XmfhMnKEV4PXN2RQ%3d%3d Så de blir nog en heldel bilar denna lördag 🙂

Fricke.w
                              Deltagare

Jag dycker nog upp i alla fall, har dock inte hittat vad de är som låter bak i bilen i bland än, men alla bussningar var tajt och fin, så då känns de inte som hela värden att åka med bilen 🙂

Mumin
                                Deltagare

Så tiden är 17:00? inte ändrad? fan vore kanon om det var typ 13:00 eller någo 😛 aja får se om det blir av eller om det blir rätviks marknad 🙁 sisst jag var där så köpte jag ”Djävulsk stark ölkorv” och fick spendera en hel lördag natt på dass… så inte helt taggag för det men kanske dyker upp i gävle!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 54 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.