SSC Allmänt snack Träffar Subaruträff Gävle. 08 Maj 2010

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 54 totalt)
  • Författare
    Mäki
    Deltagare

Haha!! Skippa ölkorven 😉 Kl 13-16’00 är det ljudtävling på MDS ett stenkast bort (Kryddstigen Gävle) så jag kommer nog åka in och titta där, kanske inte just 13’00 men däromkring i alla fall.

Lirkus
      Deltagare

Så tiden är 17:00? inte ändrad? fan vore kanon om det var typ 13:00 eller någo 😛 aja får se om det blir av eller om det blir rätviks marknad 🙁 sisst jag var där så köpte jag ”Djävulsk stark ölkorv” och fick spendera en hel lördag natt på dass… så inte helt taggag för det men kanske dyker upp i gävle!

Hehe köpte sån korv på ockelbomarknaden nu senast. Tyckte de inte va så starkt i början, men sen när man hade tryckt i sig korven då hettade de ganska bra 🙂

Lunken
        Deltagare

Så tiden är 17:00? inte ändrad? fan vore kanon om det var typ 13:00 eller någo 😛 aja får se om det blir av eller om det blir rätviks marknad 🙁 sisst jag var där så köpte jag ”Djävulsk stark ölkorv” och fick spendera en hel lördag natt på dass… så inte helt taggag för det men kanske dyker upp i gävle!

Äsch har man vart på marknaden en gång så har man vart på alla… minimala förändringar år till år. Men det hör väl till antar jag. Och lite folkfest också. Men jag väljer då Gävle, håller också med om en något tidigare tid hade suttit fint när man ska åka en bit 🙂 men man lär väl hitta ett gäng på mds då 🙂

Mumin
          Deltagare

får jag min LMM innan fredag så dyker jag upp.. är på LMM nr 2 denna vecka :O 1st höll 7500mil med öppet filter lmm nr 2 höll 30mil 😀 snacka om skillnad!!!
            just nu går min som en påse skit 🙁

Mäki
            Deltagare

får jag min LMM innan fredag så dyker jag upp.. är på LMM nr 2 denna vecka :O 1st höll 7500mil med öppet filter lmm nr 2 höll 30mil 😀 snacka om skillnad!!!
              just nu går min som en påse skit 🙁

Lät inte trevligt! Kör du med burken nu då eller?

Mumin
              Deltagare

Lät inte trevligt! Kör du med burken nu då eller?

burken är på nu med nytt filter hoppas LMM kmr imorgon!!!

staffe_
                Deltagare

Om intresset finns hära för att race så kika denna länk http://skogenracing.editboard.com/evenemang-f11/infor-gsr-race-8-5-10-nu-med-info-om-samlingensplats-och-tid-t5561.htm kommer bli ett stort och bra streetrace 🙂 skulle vara roligt med lite flera subarus

Mäki
                  Deltagare

Det är nära nu grabbar. 🙂

Mumin
                    Deltagare

ingen LMM kom idag 🙁 så kommer inte.

Mäki
                      Deltagare

Tråkigt 🙁

Mumin
                        Deltagare

Tråkigt 🙁

ett ryckte går att du hämtar upp mig !?!?!:D

staffe_
                          Deltagare

Alla är värmt vällkommen till träffen i gävle 17,00, jusst nu är de fint vänder i sandviken hoppas de håller i sig hella natten mvh

Svindle
                            Deltagare

Bilen påställd och rundsmord så jag kommer

Janne248
                              Deltagare

Var vi inte bortbjuden på födelsedagsmiddag idag skulle jag tagit mig en tur till Gävle… men nästa gång! Hoppas ni ordnar nått i Gävle någon annan lördag i sommar!

staffe_
                                Deltagare

Var vi inte bortbjuden på födelsedagsmiddag idag skulle jag tagit mig en tur till Gävle… men nästa gång! Hoppas ni ordnar nått i Gävle någon annan lördag i sommar!

Okejokej, vi kommer själv klart dra i hop nåt mera om intresset finns 🙂

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 54 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.