SSC Allmänt snack Allmänt småprat Suck… vad blåst man är..

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    BoltzFXT
    Deltagare

… Blev stannad av fabror blå, och naturligtvis hade man glömt att slå av dimljusen (var faktiskt sket-dimmigt på morgonen in till jobb).

Snuten börjar med att säga att egentligen brukar vi skita i det (om det inte är snorungar som kör med ”pimp my ride-civic’s” som han uttryckte det), men idag är det polisaspiranter som gör jobbet så vi skriver på allt x(

Jag tackade för ett väl utfört arbete och drog där ifrån 500 spänn fattigare…

Det retfulla är att säg 75% av subborna (impreza, legacys mfl) som åker omkring hemmavid har alltid dimljusen tända… Är subaruåkare överlag glada för sina dimljus eller?

Pasi_k
      Deltagare

Det retfulla är att säg 75% av subborna (impreza, legacys mfl) som åker omkring hemmavid har alltid dimljusen tända… Är subaruåkare överlag glada för sina dimljus eller?

Har inte ens Dimljus på min.
        Ska det i nått i hålen fram så är det extraljus till vintern…

Är nog mer en Åldersfråga (eller häftighets)..

BoltzFXT
        Deltagare

Hmmm, extraljus i hålen.. Det var ju en lysande idé! Ska minsann se om jag kan hitta nåt som skulle passa

Niklas
          Deltagare

Åldersfråga? Jag tycker folk kör runt med dimljus tända oavsett ålder och bilmärke. Grejen är väl den att folk vill ha så mycket ljus som möjligt då det börjar skymma och bryr sig inte om att slå av på dagen heller.

/N – som kört med dimljuslock på i över ett år

Pasi_k
            Deltagare

Åldersfråga? Jag tycker folk kör runt med dimljus tända oavsett ålder och bilmärke. Grejen är väl den att folk vill ha så mycket ljus som möjligt då det börjar skymma och bryr sig inte om att slå av på dagen heller./N – som kört med dimljuslock på i över ett år

Dom jag sett gör det för att det ska se Coolt ut.
              På dagen då.

Tror nå´n hade gjort en liten anvisning på hur man satte dit Bosch 160 extra ljusen.
              Sök och du ska finna..:P
              http://jerry.impreza.nu/data/mods/extraljus/extraljus.htm
              Sedär jag hittade ju.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.