› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Sudda nummerplåten.
- Detta ämne har 54 svar, 3,072 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Desen.
-
FörfattareInlägg
-
29 maj, 2007 kl. 11:31 #113788
b20mannen
Deltagareb20mannen: Nu handlar det väl inte om polisen, det finns väl ingen som vill att regskyltarna suddas för att slippa problem med lag och försäkring? :oDet är väl för att inte ge ljusskygga typer en gratischans att få tag på fälgar, vingar eller rent av bilar…a
Du har väl en liten glimt i ditt öga när du forumsurfar? 😉
Du vet.. Börjar man ta saker på allvar så blir allt så jädra jobbigt. 🙂
Jag har i alla fall en glimt i bägge ögonen när jag postar.
Och kanske även en liten glimt i ”det tredje ögat” också? 😀29 maj, 2007 kl. 12:24 #113776OzO
DeltagareHar hängt på forumet länge. Den som har varit mest otrevlig på impreza forumet är faktiskt du OzO. Du ska alltid vara bäst å värst. Du verkar placera dina smilys på fel plats, för trevligt är det knappast. JaLL
Jag kan inte för mitt liv identifiera mig i något av det du skriver, inte ens om jag skulle sakna all form av självinsikt (vilket jag inte gör eftersom jag är störst, bäst, rikast och kan skriva långa meningar på korrekt svenska! 😛 :+ :*).
Så jag har svårt att ta ditt inlägg på allvar. Om jag skulle göra det däremot undrar jag om inte du lider av mindervärdeskomplex (f’låt, det där var otrevligt skrivet av mig, jag tar tillbaka det) eller om du rent av har problem med auktoritet, och därmed alltid kommer ogilla min inlägg pga att jag innehar adminrollen? Kom till årsmötena och rösta bort mig om jag är så otrevlig. Men det är klart, jag kanske är för trevlig IRL för att man ska våga rösta emot? :+
Tack till ni få tappra forumkompisar som har visar ert stöd öppet… ni är färre än jag trodde… men men då vet man…
Mitt regnummer är OTR3VL16 och det kan ni sudda om ni vill… :*
Goodbajs 😛
/G – som precis kanske har postat sitt första otrevliga (kan förväxlas med kaxigt) inlägg?
_____
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
Tänk om man hade ensamrätt på att sälja Subaru-clips, då skulle jag vara rikare än Bill Gates idag!29 maj, 2007 kl. 12:24 #113774OzO
DeltagareHar hängt på forumet länge. Den som har varit mest otrevlig på impreza forumet är faktiskt du OzO. Du ska alltid vara bäst å värst. Du verkar placera dina smilys på fel plats, för trevligt är det knappast. JaLL
Jag kan inte för mitt liv identifiera mig i något av det du skriver, inte ens om jag skulle sakna all form av självinsikt (vilket jag inte gör eftersom jag är störst, bäst, rikast och kan skriva långa meningar på korrekt svenska! 😛 :+ :*).
Så jag har svårt att ta ditt inlägg på allvar. Om jag skulle göra det däremot undrar jag om inte du lider av mindervärdeskomplex (f’låt, det där var otrevligt skrivet av mig, jag tar tillbaka det) eller om du rent av har problem med auktoritet, och därmed alltid kommer ogilla min inlägg pga att jag innehar adminrollen? Kom till årsmötena och rösta bort mig om jag är så otrevlig. Men det är klart, jag kanske är för trevlig IRL för att man ska våga rösta emot? :+
Tack till ni få tappra forumkompisar som har visar ert stöd öppet… ni är färre än jag trodde… men men då vet man…
Mitt regnummer är OTR3VL16 och det kan ni sudda om ni vill… :*
Goodbajs 😛
/G – som precis kanske har postat sitt första otrevliga (kan förväxlas med kaxigt) inlägg?
_____
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
Tänk om man hade ensamrätt på att sälja Subaru-clips, då skulle jag vara rikare än Bill Gates idag!29 maj, 2007 kl. 12:51 #113791Mats
DeltagareJag har hängt på dethär forumt i snart 4 år.
Ozo är nog en av de trevligare här på forumet. (Därmed inte sagt att ni andra är otrevliga 😀 ) Alltid välformulerade inlägg som jag iaf inte har tolkat som tykna/uppkäftiga/kaxiga.Att han dessutom är riktigt trevlig IRL gör ju inte saken sämre.
Keep up the good work!Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg29 maj, 2007 kl. 12:51 #113792Mats
DeltagareJag har hängt på dethär forumt i snart 4 år.
Ozo är nog en av de trevligare här på forumet. (Därmed inte sagt att ni andra är otrevliga 😀 ) Alltid välformulerade inlägg som jag iaf inte har tolkat som tykna/uppkäftiga/kaxiga.Att han dessutom är riktigt trevlig IRL gör ju inte saken sämre.
Keep up the good work!Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg29 maj, 2007 kl. 12:56 #113794MarieT
DeltagareHoppla hoppla! Ja, jag håller alla gånger på Ozo, jag fick liksom SGM läsa flera gånger. Vaddå? Ozo otrevlig?! Nä, dra mig baklänges… Ögonbrynen satt bak i nacken på mig av ren och pur förvåning!
Hoppas nu bara att detta bara var fall av sura uppstötningar/dålig dag/oförstånd/brist på IRL-träff/missförstånd/whatever, för såna här diskussioner om vem som är trevlig och inte är riktigt, riktigt tråkiga att läsa.
Och förövrigt, för att hålla mig On Topic – regskyltar suddar man, av ren hänsyn till folks egendom. Jag lägger aldrig ut folks adress och telefonnummer i bara farten, detta är samma sak.
Visst, vill man snoka kan man ju ta reda på var bilen och dess ägare hör hemma i alla fall och adresser och telefonnummer med för den delen, men att sudda regskyltar hör till hyfs och fason när man lägger ut foton på nätet.:*
/Marie
29 maj, 2007 kl. 12:56 #113793MarieT
DeltagareHoppla hoppla! Ja, jag håller alla gånger på Ozo, jag fick liksom SGM läsa flera gånger. Vaddå? Ozo otrevlig?! Nä, dra mig baklänges… Ögonbrynen satt bak i nacken på mig av ren och pur förvåning!
Hoppas nu bara att detta bara var fall av sura uppstötningar/dålig dag/oförstånd/brist på IRL-träff/missförstånd/whatever, för såna här diskussioner om vem som är trevlig och inte är riktigt, riktigt tråkiga att läsa.
Och förövrigt, för att hålla mig On Topic – regskyltar suddar man, av ren hänsyn till folks egendom. Jag lägger aldrig ut folks adress och telefonnummer i bara farten, detta är samma sak.
Visst, vill man snoka kan man ju ta reda på var bilen och dess ägare hör hemma i alla fall och adresser och telefonnummer med för den delen, men att sudda regskyltar hör till hyfs och fason när man lägger ut foton på nätet.:*
/Marie
29 maj, 2007 kl. 13:32 #113801Pasi_k
DeltagareLägger man upp en bild på en bil.
Är det din egen bil – gör hur du vill.
Är det nå´n annans – Radera regnummer.Att man ska Pmá om att ta bort regnummer..
ÄR du säker på att ägaren kommer se bilden nå´n gång?
VET ägaren att du ska lägga upp fotona?VETT och ETIKETT….
29 maj, 2007 kl. 13:32 #113802Pasi_k
DeltagareLägger man upp en bild på en bil.
Är det din egen bil – gör hur du vill.
Är det nå´n annans – Radera regnummer.Att man ska Pmá om att ta bort regnummer..
ÄR du säker på att ägaren kommer se bilden nå´n gång?
VET ägaren att du ska lägga upp fotona?VETT och ETIKETT….
29 maj, 2007 kl. 17:01 #113781Manor
DeltagareOzo är en hyvens prick som alltid varit ”najs” och bussig mot mig. Jag har inte heller uppfattat honom som otrevlig i forumet, utan han agerar som en admin ska.
Ozo är bäst…ingen protest :*.
29 maj, 2007 kl. 17:01 #113782Manor
DeltagareOzo är en hyvens prick som alltid varit ”najs” och bussig mot mig. Jag har inte heller uppfattat honom som otrevlig i forumet, utan han agerar som en admin ska.
Ozo är bäst…ingen protest :*.
29 maj, 2007 kl. 17:17 #113798Adam K
DeltagareOzo,
Sätt ner foten och lås tråden, allt är sagt (och mer därtill) som behöver sägas i den.29 maj, 2007 kl. 17:17 #113797Adam K
DeltagareOzo,
Sätt ner foten och lås tråden, allt är sagt (och mer därtill) som behöver sägas i den.29 maj, 2007 kl. 18:40 #113786Grusdraparn
DeltagareDet finns få självklara saker här i världen, med dessa fyra vet jag då iaf:
Suddar man ut reg-skyltar på foton som läggs ut för allmän beskådning? Japp! Utan tvekan
Har påven rolig mössa? Japp! Den var iaf lite småkul sist jag kollade
Simmar enbenta ankor i ring? Japp! Finns det nått alternativ
Är Ozozozozo en trevlig prick? Japp! Han är till och med en sjuhelvetes trevlig prick. 🙂
/Klas
29 maj, 2007 kl. 18:40 #113785Grusdraparn
DeltagareDet finns få självklara saker här i världen, med dessa fyra vet jag då iaf:
Suddar man ut reg-skyltar på foton som läggs ut för allmän beskådning? Japp! Utan tvekan
Har påven rolig mössa? Japp! Den var iaf lite småkul sist jag kollade
Simmar enbenta ankor i ring? Japp! Finns det nått alternativ
Är Ozozozozo en trevlig prick? Japp! Han är till och med en sjuhelvetes trevlig prick. 🙂
/Klas
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Sudda nummerplåten.” är stängt för nya svar.