- Detta ämne har 75 svar, 5,046 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 6 månader sedan av Nr4.
-
FörfattareInlägg
-
9 februari, 2007 kl. 16:12 #160932FlyingFinDeltagare
Jag är fortfarande med, tror nog att det blir biligare om vi köper från USA, trots frakt, tull och moms eller?
Mvh Pekka “When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :710 februari, 2007 kl. 16:46 #160937BokiDeltagareTuggarn———–1st
sti_erik ———1st
Nikke Mcrae——-1st
FlyingFin(Pekka)–1st
Frippe————1st
Gotte51———–1stDrar mig ur……..
10 februari, 2007 kl. 18:07 #160917ChewieDeltagareMailning till USA har skett, det går tyvärr inte att handla därifrån direkt. Dom hänvisar till England.
Har mailat om ett förslag på 8 st bara för att se vad dom kan göra för pris! Dom verkade inte helt omöjliga iaf.Kommer förhoppningsvis ett svar på måndag.
Pris återstår att se…… 🙂 🙂 🙂27 februari, 2007 kl. 10:23 #160933FlyingFinDeltagareHallå!
Fått något svar, händer det något?
Mvh Pekka “When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :727 februari, 2007 kl. 12:47 #160918ChewieDeltagareMailat England två gånger men inte fått något svar faktiskt. Får prova att ringa imorgon kanske…
15 mars, 2007 kl. 08:48 #160934FlyingFinDeltagareÄr någon fortfarnande intresserad förutom jag? 🙂
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :715 mars, 2007 kl. 15:09 #160892Nikke McRaeDeltagareJag är också fortfarande intresserad. 🙂
15 mars, 2007 kl. 16:25 #160919ChewieDeltagareNyss hemkommen från sjukan. När jag var inne som mest så räknade jag lite och kom fram till att vi skulle tjäna ungefär 30-40 svenska kronor baserat på deras normala mängdrabbat. Detta var via deras hemsida direkt då. Så frågan är om det lönar sig att göra ett gruppköp? 🙁 Vi kommer ändå att åka på frakt inom sverige då dom flesta säkert vill ha dom så fort som möjligt.
Så i det stora hela så blir det inte så mycket pengar att tjäna på ett gruppköp. Om inte alla kan vänta till storträffen i slutet maj.Frågan är om folk vill vänta in andra tills dom bestämt sig då pengar tydligen är problem för många 🙂 och riskera att inte ha något till Mantorp alls.
Jag kan göra ett sista försök men om det överhuvud taget ska löna sig så behöver vi få ihop minst 8-10st med “en” leverans till Mantorp och ingen intern svensk frakt.E SSIare fortfarande på så ger jag det ett sista försök, sista datum isf får bli den 26/3 för ett fast beslut från respektive för att sen hantera pengar som ska flyttas till konto.
SÅ! Vilka e fortfarande på? Vill inte skrämma iväg någon men det måste tas ett beslut för att sen klubbas och bindas upp.
Köpekontrakt kommer att skickas
😉 😉15 mars, 2007 kl. 19:55 #160893Nikke McRaeDeltagareStarta en ny tråd i säljes så kanske fler hittar den. Denna tråden börjar bli lite rörig nu.
Jo, man kanske lurar sig lite på rabatten. Köper man 8 st, så får man 250 kr rabatt delat på 8 dvs 31 kr per st.Om inte fler än 10 anmäler sig, så beställer jag nog själv. För jag vill hinna testa och vänja mig lite innan Mantorp. 🙂
Nyss hemkommen från sjukan. När jag var inne som mest så räknade jag lite och kom fram till att vi skulle tjäna ungefär 30-40 svenska kronor baserat på deras normala mängdrabbat. Detta var via deras hemsida direkt då. Så frågan är om det lönar sig att göra ett gruppköp? 🙁 Vi kommer ändå att åka på frakt inom sverige då dom flesta säkert vill ha dom så fort som möjligt.Så i det stora hela så blir det inte så mycket pengar att tjäna på ett gruppköp. Om inte alla kan vänta till storträffen i slutet maj.Frågan är om folk vill vänta in andra tills dom bestämt sig då pengar tydligen är problem för många 🙂 och riskera att inte ha något till Mantorp alls.Jag kan göra ett sista försök men om det överhuvud taget ska löna sig så behöver vi få ihop minst 8-10st med “en” leverans till Mantorp och ingen intern svensk frakt.E SSIare fortfarande på så ger jag det ett sista försök, sista datum isf får bli den 26/3 för ett fast beslut från respektive för att sen hantera pengar som ska flyttas till konto.SÅ! Vilka e fortfarande på? Vill inte skrämma iväg någon men det måste tas ett beslut för att sen klubbas och bindas upp.Köpekontrakt kommer att skickas;-) 😉
16 mars, 2007 kl. 11:04 #160876Janne248DeltagareStarta en ny tråd i säljes så kanske fler hittar den. Denna tråden börjar bli lite rörig nu.
Hittar inte din tråd i säljes, jag är sugen på ett CG lock och kan vänta till Mantorp 25/5.
16 mars, 2007 kl. 11:35 #160867OzODeltagareStarta en ny tråd i säljes så kanske fler hittar den. Denna tråden börjar bli lite rörig nu.
Hittar inte din tråd i säljes, jag är sugen på ett CG lock och kan vänta till Mantorp 25/5.
Han menar väl att nån borde starta en ny tråd, inte att en ny tråd har startats… 🙂
/G
_____
::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::16 mars, 2007 kl. 12:06 #160920ChewieDeltagareDet stämmer! Det finns ingen där än, men att spara 31 kr. Jag satt i telefonkö till England igår men kom faktiskt fram efter 10 min. Den telefonräkningen vill man inte veta om. Tur chefen betalar.
Pratade med dom och sa 8st till att börja med. Dom skulle skicka en offert på mailen, eller en kod som man knappar in vid beställning. Men som sagt, vet inte om 31 kr e något att snåla på. Vi kanske skulle få dom 30-40 kr billigare till tror jag, max.
Jag väntar in ett mail från dom så återkommer jag.11 maj, 2007 kl. 05:15 #160921ChewieDeltagareDet damp ner ett mail i förrgår, e någon fortfarande på? Jag kommer att beställa iaf. Beställer vi 3st så får vi den ena av de tre gratis. Dvs. 135£-45£=90£/3=30£ per person 😉 Svenska pengar räknat på Forex så blir det 413 svenska kr
Leverans e lovad till årets händelse. Ni har till på söndag på er dvs. 13 maj att lämna intresse.Tuggarn=1st
11 maj, 2007 kl. 06:30 #160877Janne248DeltagareTuggarn=1st
Janne248=1st11 maj, 2007 kl. 13:49 #160922ChewieDeltagareNikke McRae och FlyinFin, fortfarande sugna?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.