Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 76 totalt)
  • Författare
    FlyingFin
    Deltagare

Jag är fortfarande med, tror nog att det blir biligare om vi köper från USA, trots frakt, tull och moms eller?

Mvh Pekka “When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
      Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Boki
      Deltagare

Tuggarn———–1st
        sti_erik ———1st
        Nikke Mcrae——-1st
        FlyingFin(Pekka)–1st
        Frippe————1st
        Gotte51———–1st

Drar mig ur……..

Chewie
        Deltagare

Mailning till USA har skett, det går tyvärr inte att handla därifrån direkt. Dom hänvisar till England.
          Har mailat om ett förslag på 8 st bara för att se vad dom kan göra för pris! Dom verkade inte helt omöjliga iaf.

Kommer förhoppningsvis ett svar på måndag.
          Pris återstår att se…… 🙂 🙂 🙂

FlyingFin
          Deltagare

Hallå!

Fått något svar, händer det något?

Mvh Pekka “When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀

Chewie
            Deltagare

Mailat England två gånger men inte fått något svar faktiskt. Får prova att ringa imorgon kanske…

FlyingFin
              Deltagare

Är någon fortfarnande intresserad förutom jag? 🙂

Nikke McRae
                Deltagare

Jag är också fortfarande intresserad. 🙂

Chewie
                  Deltagare

Nyss hemkommen från sjukan. När jag var inne som mest så räknade jag lite och kom fram till att vi skulle tjäna ungefär 30-40 svenska kronor baserat på deras normala mängdrabbat. Detta var via deras hemsida direkt då. Så frågan är om det lönar sig att göra ett gruppköp? 🙁 Vi kommer ändå att åka på frakt inom sverige då dom flesta säkert vill ha dom så fort som möjligt.
                    Så i det stora hela så blir det inte så mycket pengar att tjäna på ett gruppköp. Om inte alla kan vänta till storträffen i slutet maj.

Frågan är om folk vill vänta in andra tills dom bestämt sig då pengar tydligen är problem för många 🙂 och riskera att inte ha något till Mantorp alls.
                    Jag kan göra ett sista försök men om det överhuvud taget ska löna sig så behöver vi få ihop minst 8-10st med “en” leverans till Mantorp och ingen intern svensk frakt.

E SSIare fortfarande på så ger jag det ett sista försök, sista datum isf får bli den 26/3 för ett fast beslut från respektive för att sen hantera pengar som ska flyttas till konto.

SÅ! Vilka e fortfarande på? Vill inte skrämma iväg någon men det måste tas ett beslut för att sen klubbas och bindas upp.
                    Köpekontrakt kommer att skickas
                    😉 😉

Nikke McRae
                    Deltagare

Starta en ny tråd i säljes så kanske fler hittar den. Denna tråden börjar bli lite rörig nu.
                      Jo, man kanske lurar sig lite på rabatten. Köper man 8 st, så får man 250 kr rabatt delat på 8 dvs 31 kr per st.

Om inte fler än 10 anmäler sig, så beställer jag nog själv. För jag vill hinna testa och vänja mig lite innan Mantorp. 🙂

Nyss hemkommen från sjukan. När jag var inne som mest så räknade jag lite och kom fram till att vi skulle tjäna ungefär 30-40 svenska kronor baserat på deras normala mängdrabbat. Detta var via deras hemsida direkt då. Så frågan är om det lönar sig att göra ett gruppköp? 🙁 Vi kommer ändå att åka på frakt inom sverige då dom flesta säkert vill ha dom så fort som möjligt.Så i det stora hela så blir det inte så mycket pengar att tjäna på ett gruppköp. Om inte alla kan vänta till storträffen i slutet maj.Frågan är om folk vill vänta in andra tills dom bestämt sig då pengar tydligen är problem för många 🙂 och riskera att inte ha något till Mantorp alls.Jag kan göra ett sista försök men om det överhuvud taget ska löna sig så behöver vi få ihop minst 8-10st med “en” leverans till Mantorp och ingen intern svensk frakt.E SSIare fortfarande på så ger jag det ett sista försök, sista datum isf får bli den 26/3 för ett fast beslut från respektive för att sen hantera pengar som ska flyttas till konto.SÅ! Vilka e fortfarande på? Vill inte skrämma iväg någon men det måste tas ett beslut för att sen klubbas och bindas upp.Köpekontrakt kommer att skickas;-) 😉

Janne248
                      Deltagare

Starta en ny tråd i säljes så kanske fler hittar den. Denna tråden börjar bli lite rörig nu.

Hittar inte din tråd i säljes, jag är sugen på ett CG lock och kan vänta till Mantorp 25/5.

OzO
                        Deltagare

Hittar inte din tråd i säljes, jag är sugen på ett CG lock och kan vänta till Mantorp 25/5.

Han menar väl att nån borde starta en ny tråd, inte att en ny tråd har startats… 🙂

/G
                          _____
                          ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Chewie
                          Deltagare

Det stämmer! Det finns ingen där än, men att spara 31 kr. Jag satt i telefonkö till England igår men kom faktiskt fram efter 10 min. Den telefonräkningen vill man inte veta om. Tur chefen betalar.
                            Pratade med dom och sa 8st till att börja med. Dom skulle skicka en offert på mailen, eller en kod som man knappar in vid beställning. Men som sagt, vet inte om 31 kr e något att snåla på. Vi kanske skulle få dom 30-40 kr billigare till tror jag, max.
                            Jag väntar in ett mail från dom så återkommer jag.

Chewie
                            Deltagare

Det damp ner ett mail i förrgår, e någon fortfarande på? Jag kommer att beställa iaf. Beställer vi 3st så får vi den ena av de tre gratis. Dvs. 135£-45£=90£/3=30£ per person 😉 Svenska pengar räknat på Forex så blir det 413 svenska kr
                              Leverans e lovad till årets händelse. Ni har till på söndag på er dvs. 13 maj att lämna intresse.

Tuggarn=1st

Janne248
                              Deltagare

Tuggarn=1st
                                Janne248=1st

Chewie
                                Deltagare

Nikke McRae och FlyinFin, fortfarande sugna?

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 76 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.