› SSC › Allmänt snack › Träffar › Superstage 11/9-04
- Detta ämne har 90 svar, 5,408 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
16 augusti, 2004 kl. 14:10 #13826
SecretAgentMan
DeltagareHej!
Jag har roat mig med att sätta upp en lista över folk som anmält sitt intresse, och nu börjar det dra ihop sig.
Bilsport har kört ihop planeringen lite, och vill köra evoklubben tillsammans med oss – och kontentan är att vi kan max vara 15 st deltagare (lite sisådär beroende på hur många evogänget blir).
Reaktioner och funderingar runt detta diskuteras i denna tråden (jag tycker att det är lite sådär, men har inga problem att samsas med evoligan – dock begränsar det antalet platser för oss).
Men listan är enligt följande (och vad jag kan få till det i kronologisk ordning) – namn längre ned har anmält sitt intresse senare än de längst upp, och viktas således som mindre värda.
Till att börja med så kan ni pm:a mig om ni vill tas bort från listan, så länge ingen gör det står ni kvar och håller platsen – för enkelhetens skull är det ingen annan än jag som roddar i listan.
Sedan är ju en fråga om vi åker dit för att ha kul, eller för att prestera riktigt bra tider (huruvida man skall välja in bilar man vet kan ge bra tider, och således peta någon annan)?
SecretAgentMan
Blocken
OzO
Wesly
Strat
Yonaz
Dawn
Rogga
RS
Simo
Grimlock
Tallen
Modulated
Ordis
Öhlinsstefan——————– Brytpunkten för 15 anmälda 😀
Mats GBG
LegacyLarsa
Allan
Szanto
Subarumicke
Manu_Sti
Andreaswrx
-henke-
Janne248
VectorM12
Floppy
Rallymarkus/J – kommer inte att åka om det inte finns slantar till däck, och det ser lite mörkt ut just nu.
16 augusti, 2004 kl. 14:12 #134672SecretAgentMan
DeltagareJag kommer att få ett dokument som skall fyllas i av resp. chaufför, så det är viktigt att deltagarlistan blir spikad lite kvickt – jag måste distribuera pappret etc…
Kontaktinfo:
Bilsport (frågor runt arrangemanget)
Fredrik Lund
0455 335369 (växel 25)Boendemöjligheter:
Emmaboda camping 0471 18250
Hotell Amigo
Järnvägsgatan 6
0471 12550Hotell Linden
Rådhusgatan 1
0471 12002Det är ju läge att slagga över då det verkar som att vi skall vara på plats halv 9 på morgonen….det är en bit att åka för många.
/J
16 augusti, 2004 kl. 14:53 #134729griml0ck
DeltagareHar sparat några milimeter på r-däcken 😉 Så det verkar som man får nöta proxiesar ett tag framöver 😛
Ang. listan verkar det ju bli en del potenta bilar/förare som inte kommer med 🙁 Får stefan ihop bilen men inte får någon plats, skulle jag nog kunna offra min plats till han iaf. Skulle va kul om han satte en riktigt bra tid (under 1.30) 🙂
16 augusti, 2004 kl. 14:57 #134673SecretAgentMan
DeltagareDu är struken, trist – men jag har full förståelse för det.
(Jerry kom precis på att man inte kan ändra inlägg efter en viss tid gått – vilket kommer att rendera i flera versioner av listan i denna tråden – urk :D).
/J
16 augusti, 2004 kl. 15:14 #134760Niklas
DeltagareSzanto kommer förhoppningsvis om han får tillbaka bilen från GIK Turboteknik. Han missar Kinnekulle pga detta.
16 augusti, 2004 kl. 16:02 #134674SecretAgentMan
DeltagareJag går efter listan oavsett, så länge inte någon lämnar plats.
Med andra ord är det av största vikt att ni som inte kan/vill och ligger med i listan hör av er så får jag plocka bort er.
/J
16 augusti, 2004 kl. 18:42 #134750rallymarkus
Deltagarejahapp då kan man nog räkna med att det inte blir nåt åka av då med andra ord..;(
men finns det möjlighet o komma dit iaf o vara publik??
(hade ju gärna kört men titta e ju bättre än inget)17 augusti, 2004 kl. 04:45 #134746Mats
DeltagareJag offrar gärna min plats om det kan leda till att vi får se Szanto i superstage. Och eftersom skatteverket inte behagar betala ut min skatteåterbäring i augusti så skulle det blit till att åka vanliga slirdäck och det låter inte så j*vla lockande.
Men jag kommer gärna ner och tittar på. Om Bilsport godkänner publik alltså.Mats GBG
Svart e snyggast:P17 augusti, 2004 kl. 05:50 #134727modulated
DeltagareJag måste tyvärr hoppa av, kommer att vara i malmötrakten då utan
bil :(. Dessutom är det bättre att nån som kan köra bil får chansen,
och att vara med i bilsport är inget som lockar för min del.// Patrick P – äger inte ett enda nummer av bilsport.
Regionsansvarig Västerås
17 augusti, 2004 kl. 06:09 #134675SecretAgentMan
DeltagareUppdaterad lista 17/8.
SecretAgentMan
Blocken
OzO
Wesly
Strat
Yonaz
Dawn
RS
Simo
Grimlock
Ordis
Öhlinsstefan
Mats GBG
LegacyLarsa
Allan——————– Brytpunkten för 15 anmälda
Szanto
Subarumicke
Manu_Sti
Andreaswrx
-henke-
Janne248
VectorM12
Floppy
Rallymarkus/J
18 augusti, 2004 kl. 17:54 #134745RS
DeltagareDu kan stryka mig me!
Har varken en helt fungerande bil eller möjlighet att ta mig ner. tråkigt men det finns väll andra som gärna tar min plats..18 augusti, 2004 kl. 19:10 #134676SecretAgentMan
DeltagareUppdaterad lista 18/8
SecretAgentMan
Blocken
OzO
Wesly
Strat
Yonaz
Dawn
Simo
Grimlock
Ordis
Öhlinsstefan
Mats GBG
LegacyLarsa
Allan
Szanto——————– Brytpunkten för 15 anmälda
Subarumicke
Manu_Sti
Andreaswrx
-henke-
Janne248
VectorM12
Floppy
Rallymarkus/J
19 augusti, 2004 kl. 05:58 #134761Niklas
DeltagareSAM: Ser att Szanto hoppade upp ovanför sträcket, antar att ni pratades vid igår? 🙂
19 augusti, 2004 kl. 06:48 #134677SecretAgentMan
DeltagareNej, jag var ute och mappade en Impreza hela kvällen. 🙂 (kollar telefonen)
Det var en till som hoppade av helt enkelt som flyttade upp honom, att försöka tjata sig till en plats är lönlöst – för att försöka hålla någon ordning på det här så appliceras först till kvarn’ så att säga.
Evoklubben *kanske* inte blir så många som de tänkt, och det börjar kännas lite som 10 små negerpojkar (obs, inget rasistiskt laddat) här.
🙂
/J
19 augusti, 2004 kl. 11:28 #134721Allan
DeltagareStrö salt i såren bara…;(
Jag har ju sålt bilen..;(
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.