› SSC › Allmänt snack › Träffar › Superstage 11/9-04
- Detta ämne har 90 svar, 5,408 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
5 september, 2004 kl. 13:54 #134698
OzO
DeltagareInte för jag har med det att göra men… hur ploppade PO plötsligt in på innelistan? Har inte sett hans namn tidigare i inne- eller bubblarlistan… :+
Hur gör Bilsport nu? OM vi har 16-17 fetklara, får fortfarande bara exakt 15 köra eller hur drar dom gränserna?
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::5 september, 2004 kl. 14:01 #134728modulated
Deltagare>Inte för jag har med det att göra men… hur ploppade PO
>plötsligt in på innelistan? Har inte sett hans namn tidigare i
>inne- eller bubblarlistan… :+Han fanns med i den gamla tråden som klar :)..
// Patrick P – letar information i brist på annat att göra på jobbet.
Regionsansvarig Västerås
5 september, 2004 kl. 14:04 #134692SecretAgentMan
DeltagareJag missade PO i ursprungstråden, således har inte hans namn varit med i denna tråden heller. :+
Bilsport rekommenderade att man satte taket vid 25 totalt så alla får chansen att verkligen köra flera vändor.
Evoligan skulle bli runt 10 bilar – därav 15.Men kommunikationen är lika med noll just nu, jag måste prata med Rosenlund först (men jag antar att evoklubben inte är lättare att styra än denna samling) och sedan Bilsport.
Men troligtvis blir evoklubben inte så många, och vi kan ta med de som finns på listan, men det vet jag inte.
/J
5 september, 2004 kl. 15:07 #134705ExOrdis
DeltagareJag har snackat med Rosenlund, enligt uppgift kör dom själva den 19:e.
/K
6 september, 2004 kl. 08:57 #134693SecretAgentMan
DeltagareNu är det spikat – vi kör själva på lördag.
Med andra ord kan vi ta med ett par till kanske utöver listan på de 15 klara (om det finns intresse) – men bara ett par.Samling vid banan är satt till 08.00, förarmötet börjar 08.45 – se till att ha bilen KLAR innan ni åker (plocka ut det som skall plockas ut hemma) – man missar INTE dessa tider.
Tryckluft finns på plats, och även en hangar att ställa saker i om vädret skulle vara av den tråkigare typen.
Vattenslang finns med för den som vill tvätta av bilen.Jag kommer att med OzO:s hjälp att distribuera ett dokument som skall fyllas i av var och en (info om er själva, bilen), detta görs innan för att spara tid.
Det innehåller även en sektion där ni skriver under på att detta görs på egen risk – detta fylls i på plats på lördag.Alltså – samling 08.00.
/J
6 september, 2004 kl. 10:26 #134710Blocken
Deltagare>Nu är det spikat – vi kör själva på lördag.
>Med andra ord kan vi ta med ett par till kanske utöver listan
>på de 15 klara (om det finns intresse) – men bara ett par.Which means att Kvarnis kommer ner? :):P:D
/AB
Min STi http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
6 september, 2004 kl. 11:09 #134725Kvarnis
DeltagareJag bara lådan å mappning hinnes fixas i veckan… 🙂
.det blir dock en resa på ~200 mil fram&åter…+boende så det känns som det tär lite på ekonomin om man säger så…;(
6 september, 2004 kl. 11:24 #134733griml0ck
DeltagareDu är alltid välkommen o mellanlanda i Gävle om du behöver 🙂
6 september, 2004 kl. 12:04 #134694SecretAgentMan
DeltagareEtt litet, men viktigt tillägg.
Utrustningskraven är precis som vanligt på våra banträffar, heltäckande bomull, och hjälm.
Bilsport har några lånehjälmar, men ta med en egen i alla fall.
/J
6 september, 2004 kl. 17:44 #134711Blocken
Deltagare>Ett litet, men viktigt tillägg.
>
>Utrustningskraven är precis som vanligt på våra banträffar,
>heltäckande bomull, och hjälm.Bomull? :+:P:+
>
>Bilsport har några lånehjälmar, men ta med en egen i alla
>fall.
>
>/JIngen lånebomull? :+:P:)
Sorry, trött efter en lång dag på jobbet… 😀
/AB
6 september, 2004 kl. 18:10 #134754rallymarkus
Deltagareperfekt då e det bara att ladda upp batterierna..:)
hoppas bara man hinner pilla in mer effekt också:D6 september, 2004 kl. 19:10 #134695SecretAgentMan
DeltagareNi som skall köra, skriv ut detta dokumentet och fyll i efter eget tycke och smak – VIKTIGT SOM F*N är att *inte* fylla i sista avsnittet runt ansvarsbiten – det görs på plats vid banan i Emmaboda på lördag morgon.
Se till att ni får med allt på ett A4:a – ta bort ett par rader om ni inte får till det.
http://www.impreza.nu/ssi2/ss/Superstage.doc
Det sparar tid, något vi vill ha mycket till övers av väl på plats där nere!
/J
9 september, 2004 kl. 08:04 #134742Reaperman
DeltagareTrevligt att man fick köra 🙂
Gäller det bara att vara morgonpigg också.9 september, 2004 kl. 08:32 #134696SecretAgentMan
DeltagareSecretAgentMan – Jätteklar – fett tack till SubaruPhille som gör det möjligt.
Blocken – klar
Wesly – klar
Strat – Klar
Dawn – klar
Simo – klar
Grimlock – klar
Ordis – klar
Öhlinsstefan – klar
Mats GBG – klar
LegacyLarsa – klar
PO – klar
Szanto – klar
Manu_Sti – ?
Reaperman – klar
-henke- -?
Floppy – klar
Rallymarkus – klar
Kvarnström – klar om biln’ snurrar igång i tid.Då vi har banan för oss själva så får de som är kvar på listan köra – men en fet x( går ut till de som inte behagar svara om de är klara eller inte för körning.
Se till att skriva ut pappret, fylla i allt UTOM den sista biten med ansvarsbiten, ta med hjälm och ha heltäckande klädsel med.
/J
9 september, 2004 kl. 10:48 #134716Janne248
DeltagareJaså? Får alla köra nu….hmm…å jag som tackade nej att stå kvar på listan och har planerat annat i helgen! x( (<- Arg smiley till mig själv som planerat annat som inte går att avboka) Jaja, hoppas ni får det skoj iaf! 🙂 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.