SSC Allmänt snack Träffar Superstage 11/9-04

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 91 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Janne, du kunde ju ha stått kvar som reserv utifall att? 🙂 (Bara att boka av det du bokat nu! ;))

_______________________________________________________________________________
      ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Janne248
      Deltagare

Ozo, jo jag vet….visst hade jag det, men stå som reserv typ näst sist ochdet är långt upp till brytpunkten…..kändes meningslöst. nej, nu får det vara! Som sagt hoppas ni får Skoj! 🙂 🙂 🙂

SecretAgentMan
        Deltagare

Det var ju inget jag kunde veta i förväg – fram tills i måndags så var utgångsläget 15 bilar, och ett tiotal från evoklubben.

Jag är inte synsk tyvärr – du valde att hoppa av, inga arga smileys åt mitt håll tack. 🙂

/J

jraberg
          Deltagare

Lycka Till i Helgen Krappar! =)
            Kör ”lugnt” och visa vad vi står för.
            Kul att ni blev ”ensamma” till slut 😀

-johanr med turbo och låda på hyllan ;(

Manu_Sti
            Deltagare

Oj, nu kan jag oxå köra.. 😮
              Jätte förvånad, det är lite svårt som jag ska till S:t Eriksloppet i Stockholm… Sista gång jag har tittat i listan då var jag 20e eller nåt sånt, och nu är jag i dem 15, det var synd…

Blocken
              Deltagare

>
                >Jag är inte synsk tyvärr – du valde att hoppa av, inga arga
                >smileys åt mitt håll tack. 🙂
                >
                >/J

Klapp på axeln och tummen upp till Doktor Jerry som lägger ner MASSOR av tid på detta! 🙂

/Black

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

rallymarkus
                Deltagare

ska nog bli kul bara vi slipper regn…

Blocken
                  Deltagare

Hittade DETTA på rejsa.nu!

Även om vi åker dit för att i första hand ha skoj och att visa upp klubben, så är det nog inte fel med lite tips! Är det någon som varit där förut och kört? 🙂

Vågar man gissa någon tid? 🙂

/AB

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Janne248
                    Deltagare

>Jag är inte synsk tyvärr – du valde att hoppa av, inga arga
                      >smileys åt mitt håll tack. 🙂

Jerry, hoppas du inte trodde arga smileys’en var till dig, då missförstod du! Arga smileysen är till mig själv som planerade annat. (som jag inte KAN avboka så här kort inpå) Jag är jätte glad att SSI får köra ensam så så många som möjligt kan köra!! 🙂 🙂 Väntar med spänning på rapport, om ni nu får avslöja något innan Bilsport nummret är på kioskdiskarna!

Än igen, inte några arga smileys mot Jerry eller de andra som jobbar med detta!!

Trevlig helg och kör hårt/lungt/bra tider etc…. ha skoj!

griml0ck
                      Deltagare

http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=11745&highlight=

finns oxo 🙂

Jag fick inte i 5:an på rakan på vägen tebax kom jag fram till vid mitt nästa besök på Lunda 😉 Sista konpartiet påvägen tebax e dock klurigast eftersom man har högst fart där nånsin på hela banan och ska in o börja svänga. Ofta vare oxo så att bromsade hade hunnit fada en del innan man kom dit så de är oftast bäst o börja bromsa lite tidigare än man hade tänkt.

Finns en film från en av gångerna jag körde:
                        http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=175456&highlight=PBZ

Kanske svårt o se, men på vägen tebax så lyckades jag bromsa på mig :+ Så jag kom djupt. Fick lägga i 2:an och tappar en del i kurvfarten som märks om man jämför med farten i konpartiet första gången.

Ska ta med en bilsport så vi kan diskutera banan o hur man kan bemästra den på fredags kvällen 😛

Floppy
                        Deltagare

Jaha, när det roliga skulle börja och bilfa.. är renoverad för en ansenlig summa dinarer, så ja. Jag kan inte komma.
                          Helt jäv.. OKLAR!
                          Men snart har jag ju nya delar, då kanske man äntligen inte behöver åka saab.x(

Reaperman
                          Deltagare

Verkar som att vi kommer få regn på lördag.
                            Får hoppas det kommer först på eftermiddagen.

Kvarnis
                            Deltagare

Tja får passa på att lycka till till samtliga 🙂

tyvärr så känns det för riskabelt att att åka nästan 100mil enkelväg.. så jag avstår som sagt men det visste du väl redan J.

hoppas vädret blir lika bra i morgon som det är i dag.

Drive fast and live young ;):D

Mats
                              Deltagare

En liten fråga…
                                Nån som vet exakt adress till Emmaboda flygfält. Eller går det kanske inte att missa då man kommer till Emmaboda?
                                Har ju inte riktigt lust att vela runt halv åtta på lördag morgon o inte riktigt veta vart man ska…
                                Mats GBG
                                Svart e snyggast

Manor
                                Deltagare

>Jag tänker köra… men på måndag ska jag in på magnetröntgen
                                  >av gasfoten då den har visat sig vara trasig och behöver
                                  >därför opereras.
                                  >Beroende på när operationen sker så blir det avgörande för min
                                  >del.
                                  >Återkommer…

…äsch, gör som du brukar Ordis…en tegelsten på gaspedalen bara ;).

Hoppas att det inte är något allvarligt.

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 91 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.