- Detta ämne har 52 svar, 6,003 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 7 månader sedan av Agnesson.
-
FörfattareInlägg
-
3 maj, 2015 kl. 16:40 #276230bogserlinanDeltagare
Får tyvärr stryka mig då jag åkte på böter och bärgning idag…:(
3 maj, 2015 kl. 20:43 #276197SurbarbroDeltagareFår tyvärr stryka mig då jag åkte på böter och bärgning idag…:(
Lilla Hjärtat!
Vad har hänt? Jag som såg fram att träffa och köra med dig.3 maj, 2015 kl. 22:41 #276232bogserlinanDeltagareSkulle på konbanekörning idag och mitt på motorvägen börjar tempen gå upp. Så jag stänger av direkt och rullar så långt jag kommer, sen vällde det ut rök från motorrummet. Så jag fick slänga upp huven och konstatera så att det var vattenångor. Hade plockat ut varningstriangeln när jag tömde bilen så det var ju inte en kotte som såg att bilen stod där. Så fick ringa 114 14 o säga att den stod dumt placerad. Sen kom polisen för o sänka hastigheten på motorvägen. O gav mig böter för att jag inte hade med mig varningstriangeln. Så fick jag stå o gaffla med en nitisk polis som påstod att jag måste ha kört i över 200 för att kunna ha sönder en kylarslang…. Fastän att jag lydigt erkände att jag hade hållt 120 på 110väg.. O sen kom bärgaren o plockade upp bilen. O så tappade han min nylackade dimljuskåpa i asfalten så den blev repig:( Skitdag!
Har sett fram emot detta sen förra gången:( O nu var det ju ett bra tag sedan man träffade er:(
4 maj, 2015 kl. 05:35 #276220ZlasherDeltagareOh crap. Lider med dig:/ sista gången man ringer polisen frivilligt… nu kan det bara bli bättre iaf!
4 maj, 2015 kl. 11:01 #276211Just tryDeltagareHej på er alla! Jag håller tummarna för att Christian åker ner. Hoppas kunna köpa in mig i hans bil.
Inte någon annan som kan tänka sig att hyra ut sin bil några vändor?Mvh Magnus
4 maj, 2015 kl. 15:59 #276198SurbarbroDeltagareSkulle på konbanekörning idag och mitt på motorvägen börjar tempen gå upp. Så jag stänger av direkt och rullar så långt jag kommer, sen vällde det ut rök från motorrummet. Så jag fick slänga upp huven och konstatera så att det var vattenångor. Hade plockat ut varningstriangeln när jag tömde bilen så det var ju inte en kotte som såg att bilen stod där. Så fick ringa 114 14 o säga att den stod dumt placerad. Sen kom polisen för o sänka hastigheten på motorvägen. O gav mig böter för att jag inte hade med mig varningstriangeln. Så fick jag stå o gaffla med en nitisk polis som påstod att jag måste ha kört i över 200 för att kunna ha sönder en kylarslang…. Fastän att jag lydigt erkände att jag hade hållt 120 på 110väg.. O sen kom bärgaren o plockade upp bilen. O så tappade han min nylackade dimljuskåpa i asfalten så den blev repig:( Skitdag!
Har sett fram emot detta sen förra gången:( O nu var det ju ett bra tag sedan man träffade er:([/QUOTE
Katten, vilken otur. Klart att du skulle hitta en sån polisman. Se det positiva
det var iallafall ingen som körde in i din kärra. Det är ju ett tag till Emmaboda och jag vet att du får ihop kärran till dess. 🙂4 maj, 2015 kl. 21:25 #276208kamikazeDeltagare…Inte någon annan som kan tänka sig att hyra ut sin bil några vändor?
Mvh Magnus
Skulle inte tro det du, då är det väl risk att du sätter en snabbare tid än mig och det vill jag inte vara med om 😀
5 maj, 2015 kl. 04:22 #276212Just tryDeltagareSkulle inte tro det du, då är det väl risk att du sätter en snabbare tid än mig och det vill jag inte vara med om 😀
Ha ha tror faktiskt att risken är relativt liten med tanke på att jag inte kört på riktigt länge tyvärr.
Men förstår hur du tänker5 maj, 2015 kl. 04:37 #276218VinceKeymasterHa ha tror faktiskt att risken är relativt liten med tanke på att jag inte kört på riktigt länge tyvärr.
Men förstår hur du tänker5 maj, 2015 kl. 15:30 #276233bogserlinanDeltagareHaha. Jag lagade bilen direkt, vart på vägen efter 20 minuter efter avlastning. O så idag när jag skulle till jobbet, gick den sönder igen!:D Åhhh vad lycklig jag blir!
6 maj, 2015 kl. 13:11 #276226FredssonDeltagareHar bokat ett rum den 30 maj. Finns väl två bäddar i dom så om någon vill dela rum hojta till 🙂
6 maj, 2015 kl. 17:09 #276203AnderssonDeltagareLite beroende på hur det blir med gokarten, blir den av behöver jag nog en sovplats av dig. Återkommer med besked.
6 maj, 2015 kl. 20:39 #276185roadtip85KeymasterSitter med lite ångest då jag inte fixat de små grejerna på bilen som behövs än… 🙁
Jobbar även denna helg, men hoppas verkligen jag kan byta bort det!
Jag håller tummarna att jag kan återkomma med en anmälan snarast! Kan ju inte låta Herr Ordförande jaga rekord ostört! 🙂7 maj, 2015 kl. 12:57 #276184dragsterDeltagareHade ju varit fint att försöka kamma till min väldigt gamla tid, och se till att hamna på rätt sida av 1.25.
Får se vad som hinns med…helgen innan är det första deltävlingen i TimeattackNU.
Veckan efter är det Sweden Rock. Hinner ju knappt hem och vända från Emmaboda innan det är dags att åka neråt igen.
Hmmm…hur ska jag göra???7 maj, 2015 kl. 14:11 #276215SteeweDeltagareSitter med lite ångest då jag inte fixat de små grejerna på bilen som behövs än… 🙁
Jobbar även denna helg, men hoppas verkligen jag kan byta bort det!
Jag håller tummarna att jag kan återkomma med en anmälan snarast! Kan ju inte låta Herr Ordförande jaga rekord ostört! 🙂Klart att du måste köra! Se till att ta dig till garaget och fixa det sista omedelbart! 😉
Jag tänkte ta mig ner redan på fredag för att ladda upp för en fin batalj Anders vs Spike. 😀Hade ju varit fint att försöka kamma till min väldigt gamla tid, och se till att hamna på rätt sida av 1.25.
Får se vad som hinns med…helgen innan är det första deltävlingen i TimeattackNU.
Veckan efter är det Sweden Rock. Hinner ju knappt hem och vända från Emmaboda innan det är dags att åka neråt igen.
Hmmm…hur ska jag göra???Hur du ska göra? Och det frågar du här? 😉 Klart att du ska komma ner och köra. Du är ju hemma fredag kväll åtminstone. 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.