› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Superstage i sommar
- Detta ämne har 7 svar, 1,393 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
18 januari, 2005 kl. 17:51 #8308
pannan
DeltagareBlir det någon ny Superstagekörning i sommar?
Tycker att tiderna borde kapas rejält med tanke på att det var ingen som körde under 1.30 😀 *retas* Så man kan visa vart skåpet skall stå 😉
Någon som har koll på detta?
mvh
18 januari, 2005 kl. 18:07 #93260SecretAgentMan
DeltagareDet är inget planerat, och som en av de som körde kan jag lugnt meddela att det är lätt att sitta och vara expert bakom skärmen. 😀
Det kan säkert bli lite skojiga aktiviteter på 5-årsjubileumet… :7
/J
18 januari, 2005 kl. 18:22 #93263pannan
Deltagare>Det är inget planerat, och som en av de som körde kan jag
>lugnt meddela att det är lätt att sitta och vara expert bakom
>skärmen. 😀
>
>Det kan säkert bli lite skojiga aktiviteter på
>5-årsjubileumet… :7
>
>/J*s* jag vet 😀 det är därför jag tänkte visa hur det går till i sommar. Skämt åsido.
Skulle det t ex finnas något intresse i sommar och åka till t ex Gotland Ring en helg och köra lite eller någon annan svensk motorbana? Vore riktigt kul om man styrde upp någon liten tripp.
Har kört ett par gånger tidigare och det är nog bland det roligaste man kan göra. Tyvärr har det varit dyra gånger då koppling brunnit upp likaså däck och bromsar har tagit slut. Men det är saker man får räkna med 😀
/J
18 januari, 2005 kl. 18:42 #93261SecretAgentMan
DeltagareVi har kört banträffar varje sommar, men kör ett uppehåll i år för att koncentrera oss på att fira 5 år som klubb. 🙂
Men vi är välkomna på banträffarna som HPC, FMCS och 200SX arrangerar i år – dock som betalande ”lösbilar”.…kan tänka mig att säsongen börjar med HPC på Mantorp runt 1:a maj…
/J
18 januari, 2005 kl. 19:31 #93265Niklas
DeltagareHade varit skoj om Wicksell dykt upp och såld åkturer i gula faran. 🙂
19 januari, 2005 kl. 11:07 #93264wesly 2
DeltagareSå klubben kommer inte ordna någon banträff i år…
Blir vansinnig om jag inte har en fungerande bil denna sommarn & jag kommer åka på så många arrangemang jag bara kan (bara ekonomin tillåter)19 januari, 2005 kl. 11:10 #93266Niklas
DeltagareÅrsträffen kommer väl bli som en banträff antar jag. Inte skall vi sitta i ring och grilla korv i två dygn?
19 januari, 2005 kl. 11:42 #93262Blocken
Deltagare>Så klubben kommer inte ordna någon banträff i år…
>Blir vansinnig om jag inte har en fungerande bil denna sommarn
>& jag kommer åka på så många arrangemang jag bara kan (bara
>ekonomin tillåter)Den här tråden handlade om eventuell Superstage-körning.
Här kan ni läsa mer om 5-årsjubileet: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=16&topic_id=239&mesg_id=301#301/Block
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.