› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Superstage på G igen…
- Detta ämne har 242 svar, 11,088 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
31 augusti, 2005 kl. 09:03 #99096
simo
Deltagare…och jag trilskas med misständningar (skall antagligen handla cdi-pryttlar för en mindre förmögenhet), det börjar kännas lite halvstressat om man skall få ihop det..Så saknas det fortfarande riktiga fjäderben med./J
Stressigt..bah..i timmar räknat så är det ju nästan 1/3 dels manår kvar! 😉 😀
/K&N
31 augusti, 2005 kl. 09:11 #99040SecretAgentMan
Deltagare…jag har en låda att renovera, en annan att skruva i, en bil skall linkas och det är lite allmän mätarinstallation i en annan – allt skulle gjorts nyss… 😀
/J
31 augusti, 2005 kl. 09:11 #99042SecretAgentMan
Deltagare…jag har en låda att renovera, en annan att skruva i, en bil skall linkas och det är lite allmän mätarinstallation i en annan – allt skulle gjorts nyss… 😀
/J
1 september, 2005 kl. 03:32 #99210tendency
DeltagareVill också se Jerrys pil åka och kicka some butts.
Sveriges första bil byggdes ju i Suuuurahammar(!),
vore kul om även sveriges bästa bil gjorde det. 😉Någon som vet ungefär under vilken tid på lördagen detta spektakel kommer att utspela sig? Från-Till ungefär?
Jobbar nämligen natt, så jag måste veta vilket skift jag ska ta ledigt!OCH, ska en ny tråd (fortsättning) på denna startas kanske?
1 september, 2005 kl. 03:32 #99211tendency
DeltagareVill också se Jerrys pil åka och kicka some butts.
Sveriges första bil byggdes ju i Suuuurahammar(!),
vore kul om även sveriges bästa bil gjorde det. 😉Någon som vet ungefär under vilken tid på lördagen detta spektakel kommer att utspela sig? Från-Till ungefär?
Jobbar nämligen natt, så jag måste veta vilket skift jag ska ta ledigt!OCH, ska en ny tråd (fortsättning) på denna startas kanske?
1 september, 2005 kl. 10:48 #99094simo
DeltagareVill också se Jerrys pil åka och kicka some butts.Sveriges första bil byggdes ju i Suuuurahammar(!),vore kul om även sveriges bästa bil gjorde det. ;)Någon som vet ungefär under vilken tid på lördagen detta spektakel kommer att utspela sig? Från-Till ungefär?Jobbar nämligen natt, så jag måste veta vilket skift jag ska ta ledigt!OCH, ska en ny tråd (fortsättning) på denna startas kanske?Impreza GT SEDAN 1999 nya
Silverpilen ska då få jobba för att bli den snabbaste… 🙂 😀
/U
1 september, 2005 kl. 10:48 #99097simo
DeltagareVill också se Jerrys pil åka och kicka some butts.Sveriges första bil byggdes ju i Suuuurahammar(!),vore kul om även sveriges bästa bil gjorde det. ;)Någon som vet ungefär under vilken tid på lördagen detta spektakel kommer att utspela sig? Från-Till ungefär?Jobbar nämligen natt, så jag måste veta vilket skift jag ska ta ledigt!OCH, ska en ny tråd (fortsättning) på denna startas kanske?Impreza GT SEDAN 1999 nya
Silverpilen ska då få jobba för att bli den snabbaste… 🙂 😀
/U
4 september, 2005 kl. 19:48 #99067Blocken
DeltagareJag letade på denna gamla tråden (eftersnack Superstage 2004) – visst blir man sugen på en ny attack när man ser Reapermans film… :7
/Bläck – med Kvarnis på besök 🙂
4 september, 2005 kl. 20:24 #99098simo
DeltagareJag letade på denna gamla tråden (eftersnack Superstage 2004) – visst blir man sugen på en ny attack när man ser Reapermans film… :7/Bläck – med Kvarnis på besök 🙂Min STi
Självklart ska du med o kriga!
Bara att slänga på däckvärmarna o rulla söder ut 😉 😀/U – som e toknöjd med krängarna
4 september, 2005 kl. 22:05 #99212tendency
DeltagareMåste bara fråga, så att det är utrett innan man åker ner. Visst behöver man inte vara (betalande) medlem i klubben för att få följa med ngn ner för att endast titta?
Jag tänkte åka ner med en kompis som inte är medlem.
6 september, 2005 kl. 06:46 #99043SecretAgentMan
DeltagareInte är det något krav, men varför inte se till att sponsra klubben – det handlar om småslantar..
Silverpilen skulle behöva en trissvinst just nu – även om jag hinner få ordning på motorn (in med nya spridare och mappa autronicen) så är bromsskivorna fram slut…och jag har ingen budget till fjädring.
Urk.
/J
6 september, 2005 kl. 12:18 #99246Niklas
DeltagareKontrollerar passagerarna i rallybilen till Emmaboda:
* griml0ck – var hämtar jag dig?
* MatsN – kommer du till mitt garage och ställer din bil där och åker med mig?
* AudiAnders – grannen ”who called shotgun”6 september, 2005 kl. 12:31 #99126griml0ck
Deltagaregriml0ck – var hämtar jag dig?
tja, det kan vi ju styra upp då. Är ju några dar kvar. Nånstans i stan antar jag? Får hoppas man har nå pengar kvar. Har just skaffat lägenhet o de va inte billit. Bor i kungsholmen numera.
6 september, 2005 kl. 13:41 #99216STI_driver
DeltagareÄr det försent att tipsa om sig själv? Har inte hunnit läsa hela tråden 🙁 Jag skulle troligen kunna vara med att köra! Jag har en 04 sti pse, dom moddar som finns på bilen är: 3″ från turbon, hre sänkningsats, ecutek3ca 350hk Jag tror jag skulle kunna få en bra tid, har tävlat i gocart och cross sen barns ben. Så ratta kan jag!:-) Om detta är intressant så skriv här eller skicka pm.
Mvh/Adde
6 september, 2005 kl. 13:43 #99213tendency
DeltagareInte är det något krav, men varför inte se till att sponsra klubben – det handlar om småslantar..Silverpilen skulle behöva en trissvinst just nu – även om jag hinner få ordning på motorn (in med nya spridare och mappa autronicen) så är bromsskivorna fram slut…och jag har ingen budget till fjädring.Urk./J
Nu äger ju inte han någon Impreza och kommer nog inte köpa sig en heller. Jag tänkte ta med honom som sällskap, då han också är bilintresserad, tråkigt att åka själv.
Ajaj, det börjar ju dra ihop sig nu också. Finns det inga i klubben som kan låna ut eller sponsra cash till Jerrys pil? 🙂 Vore fränt att se den i action.
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.