› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Superstage på G igen…
- Detta ämne har 242 svar, 11,088 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
6 september, 2005 kl. 14:08 #99228
Pasi_k
DeltagareTror det är för sentt för att anmäla sig..
Du får göra som jag..
Köra dit och vara på plats såå om det är nå´n som inte kommer så får man vara reserv..?
Har oxå en hyffsat potent STI.
Men platserna var nog tagna tidigt..7 september, 2005 kl. 10:47 #99059Strat
DeltagareSälj hemmabion så löser du det ekonomiska och waf’en 😉 Eller?
7 september, 2005 kl. 15:29 #99150Yonaz
DeltagareGår alla pengar till kattsand & Wiskas? 😉 Jobbar inte Jerry med IT? 😛
Jag tror du myglar för att du vet vad som kommer hända när pilen är klar… (Madde är ute å leker med sockerknappen medans Jerry tar hand om disken) :+
Skall inte Block med ner och ratta SS?
8 september, 2005 kl. 07:29 #99247Niklas
DeltagareGrannen hoppar av resan ner då han måste packa lägenheten då de skall flytta. Tar du hans plats Strat?
8 september, 2005 kl. 07:43 #99045SecretAgentMan
DeltagareVadå förut :D. mvh Mats N
Nej det är sant det Mats 😀 – visst finns det slantar, det är mera en taktisk omfördelning det är frågan om för mig (jag har bränt alla lek-slantar och lite till, måste vara lite vuxen just nu tyvärr). :+
/J
8 september, 2005 kl. 09:55 #99239Tpalm
DeltagareFeA
Simo
Block
Strat
Pannan
Rallymarkus
SGM (om bilen är klar – ser lite mörkt ut med budget till fjäderben)
Jeppe (???)
Grimlock (???)
Nisse
Dewess
STI_driver
Ozo är bra sugen med!
Davve
Yonaz
WeslyHar fått förhinder :((
Hoppas på fler tillfällen !8 september, 2005 kl. 10:05 #99053OzO
Deltagare8 september, 2005 kl. 10:13 #99099simo
DeltagareErhm… nu har nog listan blivit konstig igen… gäller att citera rätt lista… :+_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::
Tycker att det ser bra ut…har ju kommit tillbaka en massa goa gubbar 😛 😉
/U
8 september, 2005 kl. 10:53 #99060Strat
DeltagareSå va?
FeA
Simo
Pannan
Rallymarkus
Jeppe (???) (Jag funderar Kraftigt)
STI_driver
Davve
Yonaz
Wesly
Pasi9 september, 2005 kl. 04:19 #99079Dawn
DeltagareSå va?
FeA
Simo
Pannan
Rallymarkus
Jeppe (???) (Jag funderar Kraftigt)
STI_driver
Davve
Yonaz
Dawn
Wesly
PasiJag satte upp mig efter Yonaz, men det ser ut som om jag fallit bort så jag smyger in mig igen…
11 september, 2005 kl. 17:24 #99177rallymarkus
DeltagareJa nu är det ju bara 2 veckor kvar..
Fick på mina nya Toyo däck idag så nu är det bara lite panikmekande veckan innan superstage sen så blir det full attack 🙂Hur många kommer att åka ner totalt? publik?
11 september, 2005 kl. 18:53 #99194FeA
DeltagareNu ligger R-mackorna i garaget på nyblästrade/pulverlackade fälgar :7
Var ut och provåkte med dom en sväng, och j*klar i min låda vilken skillnad på däck!! 😮
Blir riktigt roligt det här, när man har lärt sej känna däcken lite bättre.Nån som tänkt åka ner dan före(Fredag)? Jag hade tänkt mej göra det. Nån som kan rek nåt bra/billigt boende?
/FeA
12 september, 2005 kl. 05:58 #99100simo
DeltagareNu ligger R-mackorna i garaget på nyblästrade/pulverlackade fälgar :7 Var ut och provåkte med dom en sväng, och j*klar i min låda vilken skillnad på däck!! 😮 Blir riktigt roligt det här, när man har lärt sej känna däcken lite bättre.Nån som tänkt åka ner dan före(Fredag)? Jag hade tänkt mej göra det. Nån som kan rek nåt bra/billigt boende?/FeA
Härligt att höra!
Om jag inte minns fel så fixa griml0ck bra boende på Emmaboda Camping förra året!
De var 4 bäddsstugor för 300:-/st, om inte minnet sviker allt för mycket./Ulrik – som kommer åka ner på fredag
12 september, 2005 kl. 13:24 #99101simo
DeltagareJag o Jonas har bokat boende på Emmaboda Camping, då dessa är 4 bäddsstugor så finns det 2 platser kvar för hugade spekulanter.
Intresserade når mig på 031-3226905, först till kvarn…De som inte vill bo med oss men ändå på Camping kan boka detta på 0471-18251
/Ulrik
12 september, 2005 kl. 14:38 #99249Niklas
DeltagareSom det ser ut nu så blir det åka, så ni kan gå på det. Blir det ändringar så är det bara att acceptera. Mycket att stå i just nu.
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.