Eller kommer EVOklubben överglänsa oss i antal bilar för första gången. De har enligt deras lista 2.5bil/plats vilket det inte ser ut som att vi har direkt. 🙁
Ni som åker på Lördags morgonen.
Är det någon som åker förbi Värnamo? I så fall kanske jag kan ansluta. Jag åker själv från Anderstorp. Tänkte jag och tjejen skulle ner som publik om vädret är bra.
Ni som åker på Lördags morgonen.Är det någon som åker förbi Värnamo? I så fall kanske jag kan ansluta. Jag åker själv från Anderstorp. Tänkte jag och tjejen skulle ner som publik om vädret är bra./Pelle
Jag åker förbi Värnamo på morgonen. Komm ermöta upp med ca5 evosar i Växjö. Vill du kan du ju hänga på…
Ni som åker på Lördags morgonen.Är det någon som åker förbi Värnamo? I så fall kanske jag kan ansluta. Jag åker själv från Anderstorp. Tänkte jag och tjejen skulle ner som publik om vädret är bra./Pelle
Jag åker förbi Värnamo på morgonen. Komm ermöta upp med ca5 evosar i Växjö. Vill du kan du ju hänga på…
Ja det tåls ju att fundera på. En Impreza och ett gäng evosar…
Finns det ingen Impreza kompis som åker förbi Värnamo eller Anderstorps trakten?