SSC Allmänt snack Allmänt småprat Superstage på G igen…

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 243 totalt)
  • Författare
    rallymarkus
    Deltagare

Jag tänkte åka ner på fredagen dit så man är pigg o utvilad då man ska köra.. Men jag bokar en egen stuga.

Niklas
      Deltagare

Ingen som åker från Stockholm på lördag morgon?

simo
        Deltagare

Ingen som åker från Stockholm på lördag morgon?

Verkar inte vara många som åker på fredag heller 😮

Niklas
          Deltagare

När fan åker alla då? 😀

Eller kommer EVOklubben överglänsa oss i antal bilar för första gången. De har enligt deras lista 2.5bil/plats vilket det inte ser ut som att vi har direkt. 🙁

simo
            Deltagare

Inte en aning…

Ta med hjälmen, med tanke på den uppslutning som varit så kommer du få användning av den!

/U

Niklas
              Deltagare

Den ligger alltid i baksätet, ”just in case of anything”. 😀

Plura
                Deltagare

Ni som åker på Lördags morgonen.
                  Är det någon som åker förbi Värnamo? I så fall kanske jag kan ansluta. Jag åker själv från Anderstorp. Tänkte jag och tjejen skulle ner som publik om vädret är bra.

/Pelle

Adam K
                  Deltagare

Jag svär inte på att jag kan åka med ner eller köra ner med andra beroende på behov, men jag hoppas på det, isåfall fr Stockholm på Lördag morgon.

rallymarkus
                    Deltagare

Jag har nu en stuga bokad o kommer att åka ner på fredagen från sthlm till emmaboda 🙂
                      ngn mer?

simo
                      Deltagare

Jag har nu en stuga bokad o kommer att åka ner på fredagen från sthlm till emmaboda 🙂 ngn mer?

Vad det verkar så är vår stuga nu fullbokad.

När beräknar du Markus att vara nere?

/U – längtar som f_n

Rallystacke
                        Deltagare

Ni som åker på Lördags morgonen.Är det någon som åker förbi Värnamo? I så fall kanske jag kan ansluta. Jag åker själv från Anderstorp. Tänkte jag och tjejen skulle ner som publik om vädret är bra./Pelle

Jag åker förbi Värnamo på morgonen. Komm ermöta upp med ca5 evosar i Växjö. Vill du kan du ju hänga på…

Niklas
                          Deltagare

Stake: Ja, jag skall ta med handskar och spenat så jag pallar att stå och dra upp EVOsar på banan hela dagen. 😉

Yonaz
                            Deltagare

Jag kommer åka (tidigt 😮 ) från Linköping. Hänger gärna på om det passerar ett gäng från Stockholm/Västerås..

Vilken tid ska vi vara på plats? <----! /J

Plura
                              Deltagare

Ni som åker på Lördags morgonen.Är det någon som åker förbi Värnamo? I så fall kanske jag kan ansluta. Jag åker själv från Anderstorp. Tänkte jag och tjejen skulle ner som publik om vädret är bra./Pelle

Jag åker förbi Värnamo på morgonen. Komm ermöta upp med ca5 evosar i Växjö. Vill du kan du ju hänga på…

Ja det tåls ju att fundera på. En Impreza och ett gäng evosar…
                                Finns det ingen Impreza kompis som åker förbi Värnamo eller Anderstorps trakten?

/Pelle

rallymarkus
                                Deltagare

Jag har nu en stuga bokad o kommer att åka ner på fredagen från sthlm till emmaboda 🙂 ngn mer?

Vad det verkar så är vår stuga nu fullbokad.När beräknar du Markus att vara nere?/U – längtar som f_n

tänkte försöka vara nere runt 8 snåret på kvällen senast..

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 243 totalt)
                                • Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.