› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Superstage på G igen…
- Detta ämne har 242 svar, 11,088 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
15 september, 2005 kl. 07:20 #99203
Rallystacke
DeltagareStake: Ja, jag skall ta med handskar och spenat så jag pallar att stå och dra upp EVOsar på banan hela dagen. 😉
Ha ha, ja gör du det 😉 😛
Vi får väl se vem som är kaxigast när vi väl kommer dit o gasar.. he he }(
(jobbigt det blir nu om Imprezorna är snabbare. ha ha) :+15 september, 2005 kl. 07:32 #99254Niklas
DeltagareStacke: Kaxigast är väl EVO-förarna utan konkurrens, om man kollar vad som skrivs på forumen. Tycker det är lite som när man gick i skolan och de i 6an var kaxiga mot de små i 4an. Jag skulle bli förvånad om en GT med 220 hästar skulle vara snabbare än en EVO med 280 hästar runt banan som är ganska snabb. Sen är kanske inte alla Imprezorna orginal men det är ju inte direkt EVOsarna heller. Men vi får väl se, tycker det skall bli skoj att se bilarna köra runt på banan – oavsett vilket märke som är snabbast.
15 september, 2005 kl. 07:44 #99229Pasi_k
DeltagareBara ingen skrattar åt en om man är FÖR sölig 😛
Vill bara kunna testa bilen lite..
Är väl enda som kör på orginal sulor..?Ska bli kul att see alla bilar ändåå.. 😀
15 september, 2005 kl. 09:04 #99204Rallystacke
DeltagareStacke: Kaxigast är väl EVO-förarna utan konkurrens, om man kollar vad som skrivs på forumen. Tycker det är lite som när man gick i skolan och de i 6an var kaxiga mot de små i 4an. Jag skulle bli förvånad om en GT med 220 hästar skulle vara snabbare än en EVO med 280 hästar runt banan som är ganska snabb. Sen är kanske inte alla Imprezorna orginal men det är ju inte direkt EVOsarna heller. Men vi får väl se, tycker det skall bli skoj att se bilarna köra runt på banan – oavsett vilket märke som är snabbast.
Har vi ingen konkurrens? Tror jag allt! Finns väl väldigt många grymma Imprezor och förare bland er som ska köra? Ett bevis är ju era tider sist ni körde SS. Inte så pjåkigt väl?
Tror ingen i evoklubben är 100 på att vi kör snabbast (men man måste ju säge det o pika o skrämma motståndarna lite:P 😉 )15 september, 2005 kl. 10:49 #99105simo
DeltagareHar vi ingen konkurrens? Tror jag allt! Finns väl väldigt många grymma Imprezor och förare bland er som ska köra? Ett bevis är ju era tider sist ni körde SS. Inte så pjåkigt väl?Tror ingen i evoklubben är 100 på att vi kör snabbast (men man måste ju säge det o pika o skrämma motståndarna lite:P 😉 )
Verkar som man får ta förra årets tider med en nypa salt, ny asfalt o grejer 🙂
Den 24:de vet vi vem som var snabbast för dagen, lättare är att förutspå vem som får mest utrymme i spojlernytt 😉 😀/U
15 september, 2005 kl. 11:11 #99255Niklas
DeltagarePasi: Om det blir väldigt få Imprezor så lovar jag om jag kör så kommer jag vara långsammast, kanske i hela SS historia! 😀
15 september, 2005 kl. 11:20 #99046SecretAgentMan
DeltagareDet börjar vara dags för lite handuppräckning.
Den senaste listan ser ut som följer (saknas någon, hör av er asap).
FeA
Simo
Pannan
Rallymarkus
Jeppe (???) (Jag funderar Kraftigt)
STI_driver
Davve
Yonaz
Dawn
Wesly
PasiVilka är spikade? 11 finns i listan, 10 får plats…lite snabba reaktioner nu grabbar tack! 🙂
/J
15 september, 2005 kl. 11:35 #99152Yonaz
DeltagareJag kan & vill 🙂
Vilken tid ska vi vara på plats?
15 september, 2005 kl. 11:39 #99138jeppe
DeltagareFeA
Simo
Pannan
Rallymarkus
Jeppe ( Jag kommer ! )
STI_driver
Davve
Yonaz
Dawn
Wesly
Pasi15 september, 2005 kl. 11:41 #99256Niklas
DeltagareYonaz: Vi tar häng ner så vi får åka med en sån stjärna som mig…en sån höjdhoppsstjärna… 😛
15 september, 2005 kl. 11:42 #99139jeppe
DeltagareJag kommer !
Vilka åker på Lördag morgon ?
Vem kommer att dra i trådarna ?
Kommer Jerry utan bil ?15 september, 2005 kl. 11:51 #99153Yonaz
DeltagareYonaz: Vi tar häng ner så vi får åka med en sån stjärna som mig…en sån höjdhoppsstjärna… 😛
Härligt 😀
15 september, 2005 kl. 12:01 #99047SecretAgentMan
DeltagareJag kommer icke – har allmänt mycket i luften. 🙂
Så någon av de som åker får gärna se till att folk sköter sig, och framför allt att incheckningen sköts lite rappt på morgonen.
Någon som känner sig manad?
/J
15 september, 2005 kl. 13:37 #99230Pasi_k
Deltagarejaa Jag kommer juh 😀
Alien: Kan det vara så att vi är söligast i SSI.?
Får vi juh nästan kolla upp nå´n gång 😀
Ska köra för allt vad däcken fixar 😀Vart det räcker vet jag inte.?
Kul att träffa lite SSI:are iallafal 😀
15 september, 2005 kl. 14:44 #99106simo
DeltagareJag kommer icke – har allmänt mycket i luften. :)Så någon av de som åker får gärna se till att folk sköter sig, och framför allt att incheckningen sköts lite rappt på morgonen.Någon som känner sig manad?/J
Rollen som lekledare kan jag ta 🙂
Skulle va kanon om Bilsport kunde skicka rappret som ska skrivas på
innan vi åker, så vi slipper ödsla tid på sådant på morgonen.Edit: Glömde ju…
FeA
Simo – KLAR
Pannan
Rallymarkus
Jeppe ( Jag kommer ! )
STI_driver
Davve
Yonaz
Dawn
Wesly
Pasi/U – som åker förbi sockeraffärn
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.