› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Superstage på G igen…
- Detta ämne har 242 svar, 11,088 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
19 september, 2005 kl. 12:33 #99232
Pasi_k
DeltagareVad jobbigt..
Jag som ska åka på standard däck. 😛Hoppas det blir uppehåll på lördag bara..
Ska bli kul att träffa alla. 😀
19 september, 2005 kl. 13:20 #99160Lefty
DeltagareJag kommer att ha med mig kameror, en modellvärre digitalkamera samt sugproppsstativ och en dv-kamera! Hoppas att få montera dvkamera i någons bil 🙂
Självklart kommer det ut sen 😀
19 september, 2005 kl. 13:38 #99155Yonaz
DeltagareJag kommer att ha med mig kameror, en modellvärre digitalkamera samt sugproppsstativ och en dv-kamera! Hoppas att få montera dvkamera i någons bil :)Självklart kommer det ut sen 😀
– Det kommer på SSI DVD´n sen 😉 eller hur?
19 september, 2005 kl. 13:49 #99161Lefty
DeltagareSjälvklart 🙂
19 september, 2005 kl. 18:02 #99140jeppe
DeltagareHallå !!!
Bara 6 st anmälda 😮
Kom igen nu ! 😛 😛 😛Vilka åker på Lördag morgon ?
Hur många kommer och tittar bara ?19 september, 2005 kl. 18:08 #99050SecretAgentMan
DeltagareJa nu får ni fasen kamma er – ni som är med i listan, se till att avanmäla er, eller skriv KLAR efter namnet. 🙂
Naturligtvis kopierar ni den senaste listan så den lever vidare.
FeA – KLAR
Simo – KLAR
Rallymarkus – KLAR
Jeppe – KLAR
STI_driver
Davve
Yonaz – KLAR
Dawn
Wesly
Pasi – KLARWest, Dan, David och STI_driver – lite FART under galoscherna nu och ge tummen upp!
/J – har gjort allt han kan för att få fart på tvåhalvan, men det går inte. 🙁
19 september, 2005 kl. 20:13 #99214tendency
DeltagareJag tycker det behövs startas en fortsättning på den här tråden (en helt ny, dvs) för att den har blitt så lååång & dryg. Dessutom skrivs det aktuella MITT I tråden, vilket kanske de återstående förarna missar – därav uppdateras inte KLAR-listan?!
Synd att Silverpilen inte blir klar. 🙁
20 september, 2005 kl. 06:57 #99054OzO
Deltagare19 december, 2005 kl. 06:19 #99109Manor
DeltagareMen dit skall jag – om inte annat så för att förse Simo med fulmappning, kaffe och hjälpa till med backspegelsinfällning. :D/J
…hörde jag kaffe ;), jag ställer upp i hejarklacken om inget oförutsett inträffar.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99111Manor
DeltagareIt-mupp ja 🙂 Vilka tider det var då slapp man spara för att köpa grejor…vad skall man ha denna månad hmm kanske tar och cashar ett par nya fälgar hmm vad skall man ha nästa en BC kanske och en stol 🙂 fasen vad bra man hade det förut
Vadå förut :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99112Manor
DeltagareVilka kommer åka ner på lördag morgon från Stockholm?EDIT: Tänkte klubbarna kunde åka tillsammans ner, de som tänker åka på lördagen. Har frågat EVOnissarna, får se vad de säger./N – som kanske måste stanna hemma pga lägenhetsvisning, vi får se 🙁
Hojta till så snart du kan Alien om du kan åka eller inte…jag börjar själv bli osäker på om jag kan åka.
mvh Mats N – prel. passagerare i Aliens bil…
19 december, 2005 kl. 06:19 #99021SecretAgentMan
DeltagareStacke hör av sig från Evoklubben i mitten av veckan, så skall vi rita på ett datum som passar (jag skulle tippa på september i alla fall).
Ekipage som jag valt att nominera enligt rådande diktatur då:
Simo
Fea på rdäck och kapade bromsledningar? 😀
Block
Jeppe
Strat
Magnus med den snabba röda breddade saken
Rallymarkus (om han lovar att ta mera socker :D)Fler förslag på snabba chaufförer?
Toppeffekt och modifikationer är egentligen inte intressant, utan vad förarna presterat tidigare, SS handlar till mångt och mycket om chauffören (vilket Grimlock bevisade senast vi var nere).
Men en standard GT på vanliga däck kanske är väl optimistiskt att skicka ned, vi måste ned på 1,30 blankt och helst under med en bil eller två – och jag tror inte det går med en standard GT tyvärr, det är lite för höga farter det handlar om.
Det ser lite illa ut att nominera sig själv, och skall jag vara ärlig tror jag inte att jag får ordning på Silverpilen i tid, det är lite för mycket samtidigt som skall lira…säsongen börjar ju inte förräns isarna lagt sig i alla fall, så jag har gott om tid. 😉
Men dit skall jag – om inte annat så för att förse Simo med fulmappning, kaffe och hjälpa till med backspegelsinfällning. 😀
/J
19 december, 2005 kl. 06:19 #99167pannan
DeltagarePengarna kan det ju inte hänga på…Jerry är ju en IT-mupp.Tidsmässigt…ja, det har jag viss förståelse för.WAF…lättlöst, några katter till (minst), eller hur Madde :D.mvh Mats N
It-mupp ja 🙂 Vilka tider det var då slapp man spara för att köpa grejor…vad skall man ha denna månad hmm kanske tar och cashar ett par nya fälgar hmm vad skall man ha nästa en BC kanske och en stol 🙂 fasen vad bra man hade det förut
19 december, 2005 kl. 06:19 #99248Niklas
DeltagareVilka kommer åka ner på lördag morgon från Stockholm?
EDIT: Tänkte klubbarna kunde åka tillsammans ner, de som tänker åka på lördagen. Har frågat EVOnissarna, får se vad de säger.
/N – som kanske måste stanna hemma pga lägenhetsvisning, vi får se 🙁
9 mars, 2006 kl. 21:00 #99113Maddis
Deltagare*Wife Acceptance Factor – vanlig inom hemmabio, men kan tillämpas lite varstans.
Förklara dig! x( 😛
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.