SSC Allmänt snack Allmänt småprat Superstage på G igen…

Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 243 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

Vad jobbigt..
      Jag som ska åka på standard däck. 😛

Hoppas det blir uppehåll på lördag bara..

Ska bli kul att träffa alla. 😀

Lefty
      Deltagare

Jag kommer att ha med mig kameror, en modellvärre digitalkamera samt sugproppsstativ och en dv-kamera! Hoppas att få montera dvkamera i någons bil 🙂

Självklart kommer det ut sen 😀

Yonaz
        Deltagare

Jag kommer att ha med mig kameror, en modellvärre digitalkamera samt sugproppsstativ och en dv-kamera! Hoppas att få montera dvkamera i någons bil :)Självklart kommer det ut sen 😀

– Det kommer på SSI DVD´n sen 😉 eller hur?

Lefty
          Deltagare

Självklart 🙂

jeppe
            Deltagare

Hallå !!!

Bara 6 st anmälda 😮
              Kom igen nu ! 😛 😛 😛

Vilka åker på Lördag morgon ?
              Hur många kommer och tittar bara ?

SecretAgentMan
              Deltagare

Ja nu får ni fasen kamma er – ni som är med i listan, se till att avanmäla er, eller skriv KLAR efter namnet. 🙂

Naturligtvis kopierar ni den senaste listan så den lever vidare.

FeA – KLAR
                Simo – KLAR
                Rallymarkus – KLAR
                Jeppe – KLAR
                STI_driver
                Davve
                Yonaz – KLAR
                Dawn
                Wesly
                Pasi – KLAR

West, Dan, David och STI_driver – lite FART under galoscherna nu och ge tummen upp!

/J – har gjort allt han kan för att få fart på tvåhalvan, men det går inte. 🙁

tendency
                Deltagare

Jag tycker det behövs startas en fortsättning på den här tråden (en helt ny, dvs) för att den har blitt så lååång & dryg. Dessutom skrivs det aktuella MITT I tråden, vilket kanske de återstående förarna missar – därav uppdateras inte KLAR-listan?!

Synd att Silverpilen inte blir klar. 🙁

Impreza GT SEDAN 1999 nya

OzO
                  Deltagare

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=26716&mesg_id=26716&listing_type=read_new

Denna låses då…

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Manor
                    Deltagare

Men dit skall jag – om inte annat så för att förse Simo med fulmappning, kaffe och hjälpa till med backspegelsinfällning. :D/J

…hörde jag kaffe ;), jag ställer upp i hejarklacken om inget oförutsett inträffar.

mvh Mats N

Manor
                      Deltagare

It-mupp ja 🙂 Vilka tider det var då slapp man spara för att köpa grejor…vad skall man ha denna månad hmm kanske tar och cashar ett par nya fälgar hmm vad skall man ha nästa en BC kanske och en stol 🙂 fasen vad bra man hade det förut

Vadå förut :D.

mvh Mats N

Manor
                        Deltagare

Vilka kommer åka ner på lördag morgon från Stockholm?EDIT: Tänkte klubbarna kunde åka tillsammans ner, de som tänker åka på lördagen. Har frågat EVOnissarna, får se vad de säger./N – som kanske måste stanna hemma pga lägenhetsvisning, vi får se 🙁

Hojta till så snart du kan Alien om du kan åka eller inte…jag börjar själv bli osäker på om jag kan åka.

mvh Mats N – prel. passagerare i Aliens bil…

SecretAgentMan
                          Deltagare

Stacke hör av sig från Evoklubben i mitten av veckan, så skall vi rita på ett datum som passar (jag skulle tippa på september i alla fall).

Ekipage som jag valt att nominera enligt rådande diktatur då:

Simo
                            Fea på rdäck och kapade bromsledningar? 😀
                            Block
                            Jeppe
                            Strat
                            Magnus med den snabba röda breddade saken
                            Rallymarkus (om han lovar att ta mera socker :D)

Fler förslag på snabba chaufförer?

Toppeffekt och modifikationer är egentligen inte intressant, utan vad förarna presterat tidigare, SS handlar till mångt och mycket om chauffören (vilket Grimlock bevisade senast vi var nere).

Men en standard GT på vanliga däck kanske är väl optimistiskt att skicka ned, vi måste ned på 1,30 blankt och helst under med en bil eller två – och jag tror inte det går med en standard GT tyvärr, det är lite för höga farter det handlar om.

Det ser lite illa ut att nominera sig själv, och skall jag vara ärlig tror jag inte att jag får ordning på Silverpilen i tid, det är lite för mycket samtidigt som skall lira…säsongen börjar ju inte förräns isarna lagt sig i alla fall, så jag har gott om tid. 😉

Men dit skall jag – om inte annat så för att förse Simo med fulmappning, kaffe och hjälpa till med backspegelsinfällning. 😀

/J

pannan
                            Deltagare

Pengarna kan det ju inte hänga på…Jerry är ju en IT-mupp.Tidsmässigt…ja, det har jag viss förståelse för.WAF…lättlöst, några katter till (minst), eller hur Madde :D.mvh Mats N

It-mupp ja 🙂 Vilka tider det var då slapp man spara för att köpa grejor…vad skall man ha denna månad hmm kanske tar och cashar ett par nya fälgar hmm vad skall man ha nästa en BC kanske och en stol 🙂 fasen vad bra man hade det förut

Niklas
                              Deltagare

Vilka kommer åka ner på lördag morgon från Stockholm?

EDIT: Tänkte klubbarna kunde åka tillsammans ner, de som tänker åka på lördagen. Har frågat EVOnissarna, får se vad de säger.

/N – som kanske måste stanna hemma pga lägenhetsvisning, vi får se 🙁

Maddis
                                Deltagare

*Wife Acceptance Factor – vanlig inom hemmabio, men kan tillämpas lite varstans.

Förklara dig! x( 😛

Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 243 totalt)
                                • Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.