SSC Allmänt snack Allmänt småprat Superstage på G igen…

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 243 totalt)
  • Författare
    simo
    Deltagare

Satan va ball :7

Det finns en röd ”22b” breddad GT med Volvosnurra som är vansinnigt snabb,
      en given kandidat enligt mig iaf…

/Ulrik – som gärna åker om man får

pannan
      Deltagare

Satan va ball :7 Det finns en röd ”22b” breddad GT med Volvosnurra som är vansinnigt snabb, en given kandidat enligt mig iaf…/Ulrik – som gärna åker om man får

Såg den på Mantorp, gick som en raket och föraren kunde verkligen ratta.

Men som sagt det sitter en Volvosnurra i den därför ingen riktigt Impreza då blir den utesluten enligt mig iallafall.

mvh
        J

SecretAgentMan
        Deltagare

KN menar att det sitter en turbo från en Volvo i den, inte en gammal B18 med förgasarturbo. 😀

Det är en sjujäklarns så snabb bil och chaufför det – en given kandidat!

/J

FeA
          Deltagare

Jag kör mer än gärna, om det är så att jag platsar 🙂

Jerry: Hinner du få snurr på dina pryttlar så är du given i startfemman, tycker jag.

/FeA – duktigt sugen på R-däck

Yonaz
            Deltagare

Fea: Vi måste fixa däck åt dig 😉

Ubbe
              Deltagare

Vi tar med några pom-pom tjejer och hejjar på från sidan! 🙂
                Gjorde f.ö. Evo-premiär igår kväll i en Evo VII och kan väl konstatera att det kommer bli en intressant batalj. Hoppas man kan vara där och hejja på – När kan detta tänkas äga rum?

//Urban

FeA
                Deltagare

Fea: Vi måste fixa däck åt dig 😉

Grr! 😀
                  Full ladd utlovas 😉

/FeA

FRBxxx
                  Deltagare

KN menar att det sitter en turbo från en Volvo i den, inte en gammal B18 med förgasarturbo. :DDet är en sjujäklarns så snabb bil och chaufför det – en given kandidat!/J

Har ni kontaktat Magnus? (som han heter;-) ), Annars kan jag se ifall jag kan få tag på honom då han bor inte allt för långt ifrån mig

Hans bil har inga kompromisser what so ever. Bussningar, vad är det?b}(
                    Så den kommer göra GRYMMA tider!

Mvh Björne

griml0ck
                    Deltagare

Den skärmbreddade röda har väl kört SS en gång tidigare. Tror han körde 1.38 då. Står väl i bilsports SS lista.

simo
                      Deltagare

Stacke hör av sig från Evoklubben i mitten av veckan, så skall vi rita på ett datum som passar (jag skulle tippa på september i alla fall).Ekipage som jag valt att nominera enligt rådande diktatur då:SimoFea på rdäck och kapade bromsledningar? :DBlockJeppeStratMagnus med den snabba röda breddade sakenRallymarkus (om han lovar att ta mera socker :D)Fler förslag på snabba chaufförer?
                        Men dit skall jag – om inte annat så för att förse Simo med fulmappning, kaffe och hjälpa till med backspegelsinfällning. :D/J

Början av September låter lysande 🙂

Förslag till nominering: Groover, Wiklund

Man får nog lämna backspeglarna hemma denna gången 😀 o köra med Redbull i kaffet

/Ulrik

Groover
                        Deltagare

Efter konversation med SMS-terfirande Hr Block kom ett förslag fram. Hässlö (samma ställe som jubileet)hyrs igen för genrep/träning helgen innan till självkostnadspris.

… give the iron !!!

gotte51
                          Deltagare

Fan så fett! Detta e juh typ som alien vs predator! lol lol Jag kommer gärna å tittar 🙂 🙂

gotte51
                            Deltagare

…å hejjar på impreza bröderna!

Yonaz
                              Deltagare

Åker gärna ner med ankhornet (Honda-motorljuds-prylen) Heya Supparu!

Groover kan låna mina däck och min motor = 1.29 😉

SecretAgentMan
                                Deltagare

….och min motor = 1.29 😉

Jag ordnar med motorlyft! 😀

Det här blir bra det grabbar, lelle bra…

/J

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 243 totalt)
                                • Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.