› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Superstage på G igen…
- Detta ämne har 242 svar, 11,088 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
22 juli, 2005 kl. 11:03 #99073
abd
DeltagareStäller ni av bilarna när säsongen precis nästan är på gång?Fjollor… ;)Egentligen handlar det om chaufförerna, inte hur preppade bilarna är – Superstage svänger som fasen. :D/J
Nja största anledningen är väl att EVOn inte är en dussinbil. }( 😛 :+ 😉
Visst var tanken att denna duell skulle innehålla de lite mer preppade kärrorna i klubbarna?
Ps. Hoppas att ni kan ta lite gliringar, det är ju trots allt duell på gång! 🙂 Ds.
22 juli, 2005 kl. 11:06 #99032SecretAgentMan
DeltagareTanken var att det skulle bli lite rappa tider – det går åt chaufförer till det, snabba bilar ger inga bra tider av sig själva. 😀
/J – klarar gliringar alldeles utmärkt, tycker det är kul 😀
22 juli, 2005 kl. 11:14 #99189FeA
DeltagareJag tycker det verkar som ett bra förslag med ett litet kval först Jerry. Vi får se vad Bilsport säger fof.
Visst, tråkigt om man missar på dom 3 första åken. Men vadå, det är väl bara tt se till så att man är en av dom 5 första..? 😉 😀
Om evo-klubben har svårt att få fram 10 kärror spelar väl föga roll, det är ju ändå bara 5st som räknas sen(?)!
Vi gör väll detta för att fler ska få chansen, vilket jag tycker är helt ok./FeA
22 juli, 2005 kl. 11:42 #99033SecretAgentMan
DeltagareBilsport har spikat följande till våran och evoklubbens körning på Emmaboda den 24/9:
* 10 bilar från resp. klubb, de fem snabbaste går vidare efter kvalkörningar (hur mycket vi kör styr vi själva, är vi rappa på morgonen blir det mera körning).
* DOT-märkta ”gatgodkända” gatdäck – inga slicks.
Killen vi hade med oss där nere (Fredrik) kommer att köra arrangemanget, en trevlig och effektiv kille!
Nu är det bara att spika lite ekipage pojkar!
/J
22 juli, 2005 kl. 11:44 #99074abd
Deltagare24:e är spikad efter ö.k. med Johan ”B20” Jansson, vi låter er lösa era förhinder på egen hand. :D/J
Inget kan stå i vägen för att köra SS. 😀
(Ok, motorras skulle ev. kunna ställa till det lite).
22 juli, 2005 kl. 11:48 #99087simo
DeltagarePosta visst lite sent 😉 var visst redan spikat o klart
/U
22 juli, 2005 kl. 12:40 #99075abd
DeltagareBilsport har spikat följande till våran och evoklubbens körning på Emmaboda den 24/9:* 10 bilar från resp. klubb, de fem snabbaste går vidare efter kvalkörningar (hur mycket vi kör styr vi själva, är vi rappa på morgonen blir det mera körning).* DOT-märkta ”gatgodkända” gatdäck – inga slicks.Killen vi hade med oss där nere (Fredrik) kommer att köra arrangemanget, en trevlig och effektiv kille!Nu är det bara att spika lite ekipage pojkar!/J
Blir nog bra, det är ju kul att träffa lite fler racers också. 🙂
22 juli, 2005 kl. 12:48 #99166pannan
DeltagareJag skulle gärna prova på om man fick chansen 😉 Fast det är väl stört omöjligt då man har en surbil *s*
/J
22 juli, 2005 kl. 13:15 #99146Yonaz
DeltagareJag kommer att åka ner ivf, finns det plats över på banan så kör jag hellre än bra 😉
/ J – glad amatör :+
22 juli, 2005 kl. 13:19 #99190FeA
DeltagareVilka vill/kan köra? Fyll på ba´ så få vi se hur många vi blir 🙂
FeA
Simo
Block
Strat
Pannan
Rallymarkus
SGM (om bilen är klar)
Jeppe (???)
Grimlock (???)
Nisse
Dewess
STI_driver/FeA
22 juli, 2005 kl. 13:32 #99170Davve
DeltagareJag kommer att åka ner & titta.. Men finns det en reservlista så skriv upp mig.
22 juli, 2005 kl. 13:45 #99034SecretAgentMan
DeltagareFeA
Simo
Block
Strat
Pannan
Rallymarkus
SGM (om bilen är klar)
Jeppe (???)
Grimlock (???)
Nisse
Dewess
STI_driver
Ozo är bra sugen med! 😀
Davve/J
22 juli, 2005 kl. 13:55 #99147Yonaz
DeltagareFeA
Simo
Block
Strat
Pannan
Rallymarkus
SGM (om bilen är klar)
Jeppe (???)
Grimlock (???)
Nisse
Dewess
STI_driver
Ozo är bra sugen med!
Davve
Yonaz22 juli, 2005 kl. 15:05 #99123griml0ck
DeltagareJag får ta o fundera ett tag. Kan vi sätta nå datum när man måste ha bestämt sig? Vet inte hur det är med jobbet o så i september. Måste ju åka flyg från stockholm till luleå o sedan bila ner igen. Blir en lååång och dyr resa.
Borde nog kunna kapa en sek på min gamla tid, men de blir ju ändå bara kring 1.32.xx då. Dom som siktar på 1.30 får gärna gå före mig om vi blir fler än 10.
Fast det är ju klart SS var sjukt kul så finns det möjlighet är det ju inte helt ointressant :9 130 mil för 3 kval repor 😀
Grenröret är för övrigt fixat, så nu brummar den på som vanlit 🙂
22 juli, 2005 kl. 16:46 #99128Lt Dan
DeltagareKlar!! Jag åker med. Sen om jag får köra eller inte kvittar då jag iaf inte kommer bland dom 5 bästa men finns det plats kör jag gärna.
/LtD
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.