SSC Allmänt snack Allmänt småprat Superstage på G igen…

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 243 totalt)
  • Författare
    Rallystacke
    Deltagare

Japp Det är #### Wicksell med sin Grupp-A impreza som han kör rally SM med

WRC är det.. 😉 Borde inte ni subarufrälsta veta det.. 😛

simo
      Deltagare

Som jag förstod det så hade de flesta Evo bilarna gått sönder i slutet på september…??!!? Konstigt.. :)Mvh H

Ha ha, det tror du..? Kan ju bero på att alla vill åka tidigare pga att risken för regn är jävulskt stor så sent på året… 😉

Om det regnar har ju föga betydelse, lika för alla osv…

/Ulrik – som hoppas på is 😛

modulated
        Deltagare

Japp Det är staket staket staket staket Wicksell med sin Grupp-A impreza som han kör rally SM med

WRC är det.. 😉 Borde inte ni subarufrälsta veta det.. 😛

WRC = A8, dvs grupp A. 😛 😉

// Patrick P.

Rallystacke
          Deltagare

Som jag förstod det så hade de flesta Evo bilarna gått sönder i slutet på september…??!!? Konstigt.. :)Mvh H

Ha ha, det tror du..? Kan ju bero på att alla vill åka tidigare pga att risken för regn är jävulskt stor så sent på året… 😉

Om det regnar har ju föga betydelse, lika för alla osv…/Ulrik – som hoppas på is 😛

Man kanske inte bara är där för att vinna.. man kanske vill sätta en bra tid också.. 😉 😮

Wiklundh
            Deltagare

Vore roligt att testa.
              Men då jag inte kört konbana tidigare utan bara ”riktig” bankörning så är jag för oerfaren för att få någon bra tid med min original STI.
              Men fattas det bilar så kanske…..

Tpalm
              Deltagare

Testar gärna superstage om det finns plats ….

FeA
                Simo
                Block
                Strat
                Pannan
                Rallymarkus
                SGM (om bilen är klar)
                Jeppe (???)
                Grimlock (???)
                Nisse
                Dewess
                STI_driver
                Ozo är bra sugen med!
                Davve
                Yonaz
                Palm

Strat
                Deltagare

Om ni vill studera Gullabos attack i Puppans Porsche:

http://www.bilsport.se/artikel_bild_topp.php3?visa_id=57612&bildnamn=top_02_motorbranschen.gif&avdelning=8

Full attack och lite småmissar, tycker jag iaf :+

Yonaz
                  Deltagare
                    Niklas
                    Deltagare

Hade varit skoj att hänga på ner och kolla lite. Man missade ju förra gången klubben var där. Kanske vill BILSPORT även ha med en bild på min bil då den inte är täckt av lera. 😉

Köra bana känns inte så aktuellt, är nöjd med varven på femårsträffen. Slog ju Ozo där så… 😀

Danne-Lakan
                      Deltagare

Okej WRC, Stora Grupp-A ,,, Samma sak

christopher
                        Deltagare

Okej WRC, Stora Grupp-A ,,, Samma sak

Inte riktigt samma sak…… men 4wd + turbo i allafall och det smäller om båda. 😉

(Är standard B och Gr.B samma……)
                          /
                          fraSSe Gr.H

jenza
                          Deltagare

kommer ner med kärran och kikar iaf
                            bara man är ledig den lördagen så skall det ej vara några problem 😀
                            hellre lite support från min sida istället för att köra
                            då ja e rädd att någe skall hända..antingen med bilen eller med banan vill ej skämmas eller skämma ut klubben så titta på kan jag allt göra 😀

wesly 2
                            Deltagare

HAr äntligen fått tummen ur och fått fart igaraget ..
                              Om ni vill ha en oldstyle impreza så är jag mycket gärna med och kör… Om jag kan ratta .. nja får ju aldrig tiderna från 5års SS:en ju 😉 men där körde jag en helt standard WRX som hade rullat 48mil när jag ställde mig på start linjen så lite snabbare bör de gå med min gamle kärra..

wesly 2
                              Deltagare

Får jag vara med ?

Yonaz
                                Deltagare

Jerry!

Är superstage fortfarande aktuellt om detta blir av? (samma datum)

Det blir ett nytt Action Meet 24 sept.

Vill du köra mer på strippen i år?

Förutsättningarna för att Bilsport Action Meet skulle blivit en riktig
                                  höjdare fanns i lördags, om inte vädret svikit. Beslutet att avblåsa
                                  körningen tycker många togs för tidigt och med facit i hand förstår vi
                                  det. De under eftermiddagen, enligt prognosen kommande skyfallen,
                                  träffade inte Mantorp förrän på kvällen vilket innebar att en del
                                  rundor borde ha körts. Problemet hade kanske då varit att inte alla
                                  fått köra och då hade diskussionen handlat om det.

Även om vi inte kan påverka vädret vill vi se mer snabba bilar på
                                  Strippen innan det blir vinter.
                                  Bilsport har därför tillsammans med Mantorp Park skissat på att
                                  genomföra ett

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 243 totalt)
                                • Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.