SSC Allmänt snack Allmänt småprat Superstage på G igen…

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 243 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Efter samtal med den alltid lika trevlige Fredrik på Bilsport så kan jag meddela att våran SS-körning går som planerat den 24:e, olyckligtvis samma dag som reprisen på Action Meet (även det verifierades).

Egentligen så handlar det om att ta fram en lista på 10 potenta, lämpade ekipage (förare och bil mao) att representera klubben på ett så bra sätt som möjligt, ett par reserver är väl ingen dum idé heller..

/J

Listan ser ut som följer, har det uppstått förhinder för någon av er i listan – se till att plocka bort er ur den (skapa ett svar, kopiera listan, radera erat namn….voilá!).

FeA
      Simo
      Block
      Strat
      Pannan
      Rallymarkus
      SGM (om bilen är klar – ser lite mörkt ut med budget till fjäderben)
      Jeppe (???)
      Grimlock (???)
      Nisse
      Dewess
      STI_driver
      Ozo är bra sugen med!
      Davve
      Yonaz
      Palm
      Wesly

Niklas
      Deltagare

Eftersom det inte saknas bilar så låter jag de med bättre däck och bättre prestanda få chans att köra. Men skulle det saknas en bil så kan jag ställa upp.

Någon som vill samåka från Stockholm? Jag har tre platser lediga.

Pasi_k
        Deltagare

En reserv lista för dom som kommer dit och kollar med sina bilar då?
          Jag kommer vara på plaats och behövs det såå vill jag klart rädda skinnet på SSI om jag kan..

Blocken
          Deltagare

FeA
            Simo
            Strat
            Pannan
            Rallymarkus
            Jeppe (???)
            Grimlock (???)
            Nisse
            Dewess
            STI_driver
            Ozo är bra sugen med!
            Davve
            Yonaz
            Palm
            Wesly

Strat
            Deltagare

FeA
              Simo
              Pannan
              Rallymarkus
              Jeppe (???)
              Grimlock (???)
              Nisse
              Dewess
              STI_driver
              Ozo är bra sugen med!
              Davve
              Yonaz
              Palm
              Wesly

Jag måste prioritera bort detta, tyvärr. Skulle absolut vilja ha riktiga däck om jag skulle dit, och det finns ingen ekonomi till det nu.

griml0ck
              Deltagare

FeA
                Simo
                Pannan
                Rallymarkus
                Jeppe (???)
                Nisse
                Dewess
                STI_driver
                Ozo är bra sugen med!
                Davve
                Yonaz
                Palm
                Wesly

Tackar oxo nej. Blir för dyrt, håller ju på o spara pengar för fullt just nu ;). Men jag åker gärna ner med nån från stockholm om nån har plats. Aliendice?

b20mannen
                Deltagare

Får jag och min GT -98 stå med på reservlistan? 😛 😛 😛

Ssssnääälllla! :*

Niklas
                  Deltagare

griml0ck: Så du har inte råd med det där? 😉

Du har en given plats i min bil om du vill åka med. Hade varit skoj med fyra Imprezanördar i samma bil.

griml0ck
                    Deltagare

aliendice: Råd har man väl, men jag snålar o det känns som det finns mer potenta bilar än min i klubben.

Bra då kan jag PM:a över mitt mobil nr, så kan vi höras av kring september. Är ändå sugen o åka ner o kolla hur de går.

Niklas
                      Deltagare

Min granne hänger också på så då är vi tre. En till sen är bilen full och det blir en billig resa för allihop. Åka ner tidigt på morgonen så vi är där på förmiddagen, hem efter evenemanget så vi är hemma på kvällen.

SecretAgentMan
                        Deltagare

Det har framkommit önskemål om att vi kör ett annat datum, söndagen den 18:e är tillgänglig – ni som är intresserade av att köra, vad tycker ni om det?

Snabba svar gäller, har vi någon i ligan som det inte passar för står den 24:e kvar som tidigare spikat datum.

Mvh

/J

Groover
                          Deltagare

Det vore tacknämligt om super stage blev en annan helg. Helgen 24-25 har vi ju ett sedan långt tillbaka bokat evenemang -Konbanekörning i Grängesberg. Jag vet att det är många som skulle vilja vara med på båda aktiviteterna.

SSI-ett riktigt sväng gäng 😀

… give the iron !!!

Niklas
                            Deltagare

Jag tror det är enklare för Janne att boka om konbanan än för BILSPORT att göra detsamma. Som Jerry skrivit, det är BILSPORT som valt datumet för det är det enda som är ledigt i deras kalender. Om vi inte ställer upp så blir det typ walkover från klubben.

EDIT: Jahapp, nu fanns det två datum för BS tydligen. Ignorera detta inlägg.

Dawn
                              Deltagare

FeASimoBlockStratPannanRallymarkusSGM (om bilen är klar)Jeppe (???)Grimlock (???)NisseDewessSTI_driverOzo är bra sugen med! DavveYonazDawn (Om bilen är klar)

Hallå fick inte mitt namn plats under Yonaz? 😮 😮 😮
                                Ville ju bara va me på listan….

FeA
                                Deltagare

Det har framkommit önskemål om att vi kör ett annat datum, söndagen den 18:e är tillgänglig – ni som är intresserade av att köra, vad tycker ni om det?Snabba svar gäller, har vi någon i ligan som det inte passar för står den 24:e kvar som tidigare spikat datum.Mvh/J

För mej funkar den 18:e kanon!
                                  Mkt bättre än den 24:e då det krockar med Gränges. Och tydligen så är det ju inga problem för BILSPORT att flytta SSen till den 18, då den 18:e är tillgänglig för dom.

/FeA – som ska åka i Gränges oxå

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 243 totalt)
                                • Ämnet ”Superstage på G igen…” är stängt för nya svar.