Min första tanke är varför högerstyrd? OM du skall byta mot en högerstyrd så bör du satsa på någon ovanlig modell dom inte sålt i sverige och inte en vanlig WRX.
Som Janne skriver.
En högerstyrd wrx ska du ha rabatt på jmf med en vänsterstyrd wrx, i övrigt är det ju samma bil, men 1; säre på våra vägar, och 3; garanterat importerad, dvs kan sakna ex rostskyddsbehandling.
Jag rekommenderar starkt at du byter eller köper dig en STi, oavsett årsmodell.
Jo viist är det så men det är inte så många som har hört av sig ang ett byta och jag vill inte ha nån ”hottad” från ett av imprtföretagen typ europeansportscar osv. Men det är ingen ni vet som är intrresserad av ett byte?
Sälj och köp sedan… STi vänsterstyrd, importersd upp till och med årsmodell 00 eller STi högerstyrd02a eller senare är vsd du vill ha om du skall köra lite inspererande kanske uppgrsdera lite.
Dom är ju så fina dom där suprorna! Hade jag inte plöjt ner så mycket pengar i min Impreza så skulle jag varit intresserad av ett byte.
Plöjjandet går inte att undkomma om man ska ha rolig bil 🙂 om jag säljer den för utsatt pris så backar jag ca 80k på ett år :/ lite för mycket på en sommar bil. Det är därför jag är ute efter en halvrolig bil som kan kan ha året runt.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.