› SSC › Allmänt snack › Träffar › Sv rallyt 2006 boende m klubben
- Detta ämne har 21 svar, 1,242 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 9 månader sedan av
MDE.
-
FörfattareInlägg
-
14 december, 2005 kl. 17:07 #14127
christopher
DeltagareI år så hänger Svenska löst för min del……:-( Ska få barn i februari 🙂 ……bra tajming…..
Men den som lever får se! Det sista som överger männinskan är hoppet.
Blir inget förbokat iallafall.
/
fraSSe14 december, 2005 kl. 21:45 #140414daniel83
DeltagareJag funderar på att åka ditt upp.
Har inte bestämt mig om man ska vara där alla dagar eller bara vissa dagar.
//Daniel
19 december, 2005 kl. 08:53 #140401Toni
DeltagareSvenska rallyt äger år 2006 rum från torsdag 2 till söndag 5 februari.
Svenska Subaru Impreza klubben upprepar de senaste årens succé med billigt klubbgemensamt boende. De som varit med tidigare år minns lyriskt det perfekta läget mitt inne i skogarna där specialsträckorna går, den goda frukostbuffén som ingår i priset samt såklart alla som snarkar ikapp i sovsalen och ljuger ikapp på kvällarna!
Vi bor i en restaurerad byskola i Sörby en mil ifrån Hagfors där vi har ett helt klassrum till vårt förfogande. Ca 20 personer ryms i sovsalen. Alla tar med sig sovsäckar och de som kommer dit på torsdag kväll kan räkna med att få sova i sängar. Ni som kommer på fredag eller lördag måste för säkerhets skull ta med liggunderlag eller madrass eftersom sängarna inte riktigt räcker till alla.
Priset för betalande medlemmar 2006 är superlåga 150kr per dygn genom att klubben subventionerar boendet. För ett så rally-nära och bra boende är detta ett otroligt lågt pris. Serviceområdet är t ex bara ca 10 km bort. För anhöriga till betalande medlemmar (max 1 per betalande) är kostnaden oförändrat 300kr per dygn. Dessa priser förutsätter betalning i förskott till klubbens PG-konto senast den 25 januari 2005. Ingen platsgaranti ges utan först till kvarn av förskottsbetalande gäller. Betala alltså snarast!
Om det i slutet av januari finns platser kvar så kommer fler anhöriga eller kompisar att tillåtas fylla lediga platser. Kolla sista veckan innan rallyt i så fall!Man kan också betala på plats i sista stund om det skulle råka finnas restplatser men då är priset 400kr per dygn oavsett medlems-status. Precis som tidigare år kan man för tilläggskostnad få kaffe/te i termos och lunchmacka att ta med ut på sträckorna och det serveras även lagad kvällsmat typ husmanskost för de som så önskar. Allt detta betalas på plats direkt till de vi hyr av och behöver inte förbokas.
Anmälan görs genom att :
a) Sätta in den aktuella totalsumman på postgiro 129772-0.
b) Ange ditt medlemsnummer och/eller bilens registreringsnummer på betalningsordern
c) Skicka i samband med betalning en bekräftelse på anmälan med e-mail till tonidangelo@punkt.se . I titeln på mailet skriver du19 december, 2005 kl. 08:54 #140417Niklas
DeltagareHar skapat en ny tråd där vi kan diskutera rallyt och sträckorna så låter vi denna tråden handla om klubbens boende under rallyhelgen.
Här hittar ni den nya tråden: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=9&topic_id=2596
20 december, 2005 kl. 11:17 #140397OzO
Deltagare20 december, 2005 kl. 13:50 #140398LegacyLarsa
KeymasterSka kolla under julen med en kompis, dock lutar det åt RALLY!
/Lars
21 december, 2005 kl. 19:04 #140402Toni
DeltagareSka kolla under julen med en kompis, dock lutar det åt RALLY!/Lars
Bra Larsa!
Men… det är ändå klubbens och medlemmarnas pengar vi talar om som vi kommer ligga ute med och dessa pengar ska vi vara försiktiga med. Vi var sena i år med inbjudan och intresset verkar svalare än tidigare. Frasse stannar ju tydligen hemma t ex, några fler ”stammisar” är lite osäkra etc så nu har jag med styrelsens kännedom gjort så att jag kontaktat de vi bor hos och sagt att vi hyr HALVA lokalen i år.
Därmed är antalet platser begränsat till 10 stycken i år. Skulle jag ha missbedömt att intresset varit svagt hittills så kommer inte alla som vill få plats. Då gäller först till kvarn som vanligt!
22 december, 2005 kl. 14:58 #140412MDE
Deltagarehmm! hur kan man missa ett wrc rally, JAG kommer iallafall ska försöka fixa en kompis som följer med också
/MDE(nu så ska jag betala först till…) 🙂
25 december, 2005 kl. 20:04 #140409jeppe
DeltagareJag kommer med sällskap
28 december, 2005 kl. 17:49 #140410jeppe
DeltagareBetalt och klart !
Rally :7 :7 :7
5 januari, 2006 kl. 11:42 #140415PetterSolberg
Deltagaretjena..
hur många sängar finns det i salen? och finns det några platser kvar?
Patrik7 januari, 2006 kl. 17:42 #140416PetterSolberg
Deltagareingen som vet?
patrik9 januari, 2006 kl. 15:22 #140399LegacyLarsa
KeymasterJag tackar nej, valde isåka i Ö-vik istället..
/Lars
12 januari, 2006 kl. 15:22 #140403Toni
DeltagareHej,
det finns 10 sängplatser för klubben och flera stycken fortfarande lediga.Toni
19 januari, 2006 kl. 09:31 #140411jeppe
DeltagareVart e alla Rallyfans ?
I år som det verkar bli ett riktigt vinterrally också :7 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.