SSC Allmänt snack Träffar Sv rallyt 2006 boende m klubben

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Troligtvis åker jag dit över dagen och tittar, jag bestämmde mig för att plöja ner pengarna på andra vinterevenemang iår, men jag hoppas att ni andra får ett bra rally att titta på!
      /Lars

Kocken
      Deltagare

Status på boendet??

//kocken

christopher
        Deltagare

Vart e alla Rallyfans ?I år som det verkar bli ett riktigt vinterrally också :7

Ja, jag är här, men måste stanna hemma för första gången sen -96 ;(

Vi ska få en till liten, så åker jag på svenska så får jag nog packa väskan……

Finns viss changs att jag åker över dagen och ser 1 el. 2 ss.

Men nästa år då är det inget snack!! Om man inte kör själv:D 😀

/
          fraSSe

Toni
          Deltagare

Jag får det till att ni är 7-8 stycken som åker nu och bor i klubbstugan. Finns alltså ytterligare enstaka plats om nån vill med nu i sista stund.
            Dom ringde just och meddelade från Värmland att ni i år kan räkna med sängar till ALLA – ingen risk för liggunderlag alltså. Dock är det självklart sovsäck eller andra sängkläder som får tas med.

Vidare så är det frukost fr o m runt 05.30-06.00 för de som vill vara ute tidigt och kvällsmaten serveras vid 19.00-tiden. Kom ihåg att säga till dagen innan om ni vill äta! Samma gäller för de som vill ha matsäck med sig ut på morgonen med kaffe och stor macka.

christopher
            Deltagare

Huuuuuu….jag kommer att slita mitt hår framför risig webbradio och glesa rapporter från skogen….

Redan skakis inför fredagen

/
              fraSSe http://www.franssonmotorsport.se

Toni
              Deltagare

Nu är det fullt i salen iallafall. J@ke med polare kommer nämligen en natt också.

Ja ni vet väl alla vägbeskrivningen dit sen förr om åren? Om inte så maila mig snarast. Tänkte inte skicka ut mer info nu.

Ha det så kul!

MDE
                Deltagare

kolla dina mail Toni!!

mvh mde

Nu är det fullt i salen iallafall. J@ke med polare kommer nämligen en natt också. Ja ni vet väl alla vägbeskrivningen dit sen förr om åren? Om inte så maila mig snarast. Tänkte inte skicka ut mer info nu. Ha det så kul!

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.