› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › svårslagen känsla
- Detta ämne har 6 svar, 879 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 10 månader sedan av
Imp.
-
FörfattareInlägg
-
14 januari, 2003 kl. 23:32 #6494
Imp
DeltagareLAST EDITED ON Jan-15-03 AT 00:57AM (GMT)
Vi provade rally bilen idag första gången jag satt i den och åkte. grusdäck på snöslask/is den känslan av terror/skräck och adrenalin e fan svårslagen eeek!sitter där å tänker aldrig mer aldrig mer 10 min senare vill man ut i skogen.. iofs så sladdade det lite väl mycket pga taskit grepp heh.
15 januari, 2003 kl. 09:41 #79688christopher
DeltagarefraSSe
Vad kör ni för bil?
/
fraSSe15 januari, 2003 kl. 11:35 #79692Imp
Deltagarereanault 5 gt turbo.
jäkla skillnad på å sitta brevid och köra skälv 🙂15 januari, 2003 kl. 12:44 #79689christopher
DeltagarefraSSe
Ja just ja! det har du skrivit förut!
Jag sitter brevid farsan när vi gör skogarna osäkra och visst är det skillnad att sitta brevid och att köra själv.
Jag har kört lite förut och det blev dyrt så det gäller ibland att inse sin begränsning, kommer nog att köra själv om/när ekonomin tilllåter samt att man kan tygla sig själv. Något konstigt händer när man spänner fast sig och hjälmen är på, en liten miss kan betyda månader i garaget och ett jätte hål i ”plånkan”
Det kan gå ännu värre men tror ändå att köra rally är säkrare än att köra i vanliga trafiken.
När kör ni första tävlingen?
Det är en sprint i Rasbo nu på söndag, kan vara en bra test?
/
fraSSe15 januari, 2003 kl. 22:14 #79691Subbarist
DeltagareSatan jag skulle aldrig klara av att sitta bredvid har verkligen inte nerverna för det (klarar knappt av att åka med nån annan när de kör)
Subbarist javisst!
15 januari, 2003 kl. 22:22 #79690christopher
DeltagarefraSSe
Jag brukar tänka när det går lite väl häftigt. Farsan vill väl inte dö han heller. Det är värre när man åker med andra yngre polare, dom har som jag själv ingen spärr i ”hjälmhållaren” så i bland blir det lite nervöst skratt i intercomen……ho ho ho dé var nära ho ho…phhuuuMen i trafiken med privat bilar får man ju byta kallingar direkt om man sitter brevid någon som tror han är Petter solberg
/fraSSe
16 januari, 2003 kl. 01:44 #79693Imp
Deltagarevi skulle ha kört den 18:e men pga försening med min stol så skippar vi det. bilen skall besiktigas men först måste vi skaffa en tripp eftersom vi inte har hastighetsmätare.. så slutet på denna månad borde bilen vara klar.
vist gt5:an är ingen impreza men den suger på ganska bra endå:) -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.