SSC Annonser Säljes – Delar Svart insektshjulmuttrar säljes

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Joakimgabrielsson
    Deltagare

Hej! Har 20 st nya svarta hjulmuttrar till våra subarusar, M12 1,25. Köpte 2 st paket, en till mig och en till min far. Men kom ju på att pappa inte ska ha muttrar utan bultar till sin alfa. Så om det är någon som är sugen på dessa så kan ni få köpa billigt. Väldigt bra att ha insektsmuttrar då det är ovanligt och därför mindre risk att få fälgar stulna. Sen blir det smalare än vanliga muttrar så man slipper krångla med för trånga mutterhål i fälgarna! Skickar gärna men bor i gbg. Om man är go och glad kan jag även skicka med yoggin. Svingo. Chipsen behåller jag dock. monteringshylsa medföljer.

Tyrfing
      Deltagare

Dessa var intressanta, vad ska du ha för dem inklusive frakt till sthlm? (som jag förstår så passar dessa på GT:n?)

Joakimgabrielsson
        Deltagare

Dessa var intressanta, vad ska du ha för dem inklusive frakt till sthlm? (som jag förstår så passar dessa på GT:n?)

Har inte kollat på nån gts pinnbultar men det borde ju passa. Du kan ju ringa en verkstad och kolla vad det är för stigning på bultarna man kan köpa av dem. Jag kan skicka till stockholm, så kan du betala vad du tycker det är värt när dom anländer. Jag köpte dem för 250.

J_Erixzzon
          Deltagare

Om dui nu säljer dom, vart köpte du dom för vart sugen jag med på sånna i svart 🙂

adam.b.w
            Deltagare

japparts eller hur de stavas har dess bra priser fela färger och SNABB leveranstid fick båda mina satser dagen efter d—0.o—b

Tyrfing
              Deltagare

Skickat PM 🙂

FeA
                Deltagare

Väldigt bra att ha insektsmuttrar

Säker på att det inte är insexmuttrar (som i ”invändig-sexkant”)? 😉

Det är vinkeln på konan som är det intressanta här. Skulle tro att dessa muttrar (som dom allra flesta eftermarknads) inte passar på org fälgarna.

Joakimgabrielsson
                  Deltagare

Säker på att det inte är insexmuttrar (som i ”invändig-sexkant”)? 😉

Det är vinkeln på konan som är det intressanta här. Skulle tro att dessa muttrar (som dom allra flesta eftermarknads) inte passar på org fälgarna.

de såldes som insex iaf, sen vad det heter spelar ingen roll, samma princip. De passade väldigt bra på mina, men jag kör rota.

FeA
                    Deltagare

de såldes som insex iaf, sen vad det heter spelar ingen roll, samma princip. De passade väldigt bra på mina, men jag kör rota.

Samma princip? Som vad..?

Och iom att dom passade på dina Rota så passar dom alltså inte på Subaru org fälgar, så att ni vet.

Norbius
                      Deltagare

Några kvar?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.