Tja! Var det du på E4an från Gävle, norrut!? Jag körde en vanlig Stålgrå Subaru Forester XT (SH) och såg dig i mötande fält. STI grill, kanske frontspoiler med? Trodde inte att det fanns några sånna i Sverige.
Ja men det är ganska “sleeper”. Utifrån det enda skillnad till en standard SH XT är de Brembos jag har installerat och om du verkligen “know your stuff” skulle du uppskatta att det sitter lite lägre, då har jag också Swift springs installerat.
De flesta mods är “under the hood”. Större turbo (VF52), spridaren, bensin pump, TMIC och sen tuned på E85 ger en mycket snabbare bil 🙂
Ja men det är ganska “sleeper”. Utifrån det enda skillnad till en standard SH XT är de Brembos jag har installerat och om du verkligen “know your stuff” skulle du uppskatta att det sitter lite lägre, då har jag också Swift springs installerat.
De flesta mods är “under the hood”. Större turbo (VF52), spridaren, bensin pump, TMIC och sen tuned på E85 ger en mycket snabbare bil 🙂
Kan väl inte påstå att jag vet mina grejer, men jag lär mig snabbt. Finns en del tuning som jag har tänkt att göra under the hood.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.