Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Klasagasa
    Deltagare

Svart STI(?) med större huvscoop och vinge. Såg jag fel på STI? Östgötagatan – Vasavägen. Jag körde en vit rallypreppad Volvo sjufyrafem

Chuckyyy
      Deltagare

Den har jag också sett ett flertal gånger, senast va förra helgen vid gotfridsberg, låter riktigt mumma..

Matz
        Deltagare

Ha, det kan ha varit jag! Har precis kommit hem efter lite lördagsracing (fick stryk av en ferrari men det var först i de högre hastigheterna…Malmslättsvägen ut mot E4:an är för övrigt riktigt gas-farlig…)

…och ja, det är en Prodrive Bug Eye STi jag kör…om det nu var den du såg.

Ni lär i alla fall se mig igen! 🙂

//Mats

Klasagasa
          Deltagare

Jo det får vi hoppas på! Såg riktigt trevlig ut… Bilen alltså! 😉

Yonaz
            Deltagare

Ha, det kan ha varit jag! Har precis kommit hem efter lite lördagsracing (fick stryk av en ferrari men det var först i de högre hastigheterna…Malmslättsvägen ut mot E4:an är för övrigt riktigt gas-farlig…)…och ja, det är en Prodrive Bug Eye STi jag kör…om det nu var den du såg.Ni lär i alla fall se mig igen! :)//Mats

WET XXX? Bor en stenkast från mig i Valla och du är inte med i klubben? *grrr* :+

Matz
              Deltagare

Jajamen, det är jag som kör WET:en! Jag är medlem i klubben, har varit det sedan november -06 så jag är rätt färsk.

Nu blir man ju lite nyfiken, vilken Impreza kör du då? Finns ju inte så jättemånga här i byn…

//Mats

Klasagasa
                Deltagare

Medlem på forumet och klubben måste jag tyvärr meddela att det inte är samma sak!
                  Gå med i KLUBBEN nu för bövelen! En medlem ytterligare i Region ÖST!

Yonaz
                  Deltagare

Jajamen, det är jag som kör WET:en! Jag är medlem i klubben, har varit det sedan november -06 så jag är rätt färsk.Nu blir man ju lite nyfiken, vilken Impreza kör du då? Finns ju inte så jättemånga här i byn…//Mats

Hoppsan! JAG ber så mycket om ursäkt, såg att du numera är aktiv medlem i klubben, KUL!

Jag kör en STI – 06 (bilder finns i min signatur).

Klasagasa
                    Deltagare

Fan oxå. Jag har sällan fel, men när jag har fel, då har jag oftast JÄV*^?)#¤ fel…
                      Sorry och välkommen!!!

Matz
                      Deltagare

Hihi, det är lugna pucks!

Aha, den blåa -06:an har jag sett ett par gånger, riktigt fin! Kommer håller ögonen öppna i fortsättningen så hoppas jag vi ses på gatorna!

//Mats

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.