Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    thehook
    Deltagare

Är det någon här som äger denna? Har sett den 2 gånger på en vecka så jag misstänker att ägaren bor i närheten. Den ser fiiiiin ut! 🙂

mvh / Krooken

Manu_Sti
      Deltagare

Hej 😀

Jag bor i Stockholm och äger bilen, den är jätte fin och är jätte kul att köra 😛

Manuel.

thehook
        Deltagare

Hej granne! 😀

Va trevligt att det finns två STi:er på våran gata!! 🙂 Nu kan vi köra tävlingar på gatan }( 😀 . Så fort jag får tillbaka min bil från servicen dvs. 🙁

mvh / Krooken

Manu_Sti
          Deltagare

Ja, det kan vi göra men jag tror inte jag har chans mot din Sti 🙁
            Men det skulle vara kul att prata lite om Impreza Sti, jag är ganska ny och vill lära mig lite mer om min dröm bil 😉

Manuel.

Subbahenke
            Deltagare

Östberga har ju blivit värsta STi metropolen, brukar vara och hälsa på polarn där, men nu får man snart börja gå då det har börjat att drälla av snabba Sti:er hehe 😉 😀 😛 Man hamnar ju liksom långt ner på listan

Mvh Henke 😉

Manu_Sti
              Deltagare

Hehe,
                Vi kanske ska fråga till HSB att bygga en ny parkering utanför Östberga för att alla “långsama” bilar kan parkera 😉
                Nej, men iaf det är jätte kul att har en annan person som har också en Sti i samma gatan 😛
                Och jag hoppas snart träffa massa andra Impreza fan för att prata om bilen…
                Manuel.

thehook
                Deltagare

Östberga = STi heaven?! 🙂 Måste vara Sveriges STi tätaste område med 2 stycken på 200 meters avstånd 😀 :D.

Subbahenke, är det du som har en blå GT som jag såg svansen på en gång? Du får tuta när du är i närheten igen så kan vi ha en lokalträff! 🙂

Manuel, klart vi skall träffas och snacka bilar! Jag kommer förbi dig i veckan när jag ser att bilen är hemma!

mvh / Krooken

Subbahenke
                  Deltagare

thehook: Jepp jag har en mörkblå, min polare bodde granne med dig, men har flyttat tvärs över gården till nummer 42 istället. Jag brukar gå och dräggla lite på din bil ibland hehe. Och nu är det två på gatan….

Mvh Henke

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.