› SSC › Allmänt snack › Var det du? › Svart STI med gula/orangea framskärmar på E4/E20?
- Detta ämne har 10 svar, 1,068 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av
pannan.
-
FörfattareInlägg
-
15 augusti, 2006 kl. 08:16 #12674
moken
DeltagareMm, när var det? I Fredags tror jag på vägen från S-tälje och norrut.
Ni var ett gäng i bilen, jag hade bara frun och varsin baguette från sandys i bilen, men vi var fett chanslösa likförbannat hur mycket jag än gasade med min ljusboxprydda GT ;( att jag har större turbo hjälpte inte heller, var som om nån snott snurran.
Vem känner sej skyldig till den svarte, och vad är eg. gjort åt den?
Ylade på som en spitfire som går in till attack när du klev iväg iallafall (har bara sett spitfiren på film iofs men med lite fantasi så 😛 )
//Patrik
15 augusti, 2006 kl. 08:43 #127426Niklas
DeltagareVågar man gissa på No1 a.k.a. Fürstenhof?
15 augusti, 2006 kl. 13:20 #127418pannan
DeltagareKan ha varit Jons gamla Redbull STI.
15 augusti, 2006 kl. 15:02 #127423oscaro
DeltagareTjenis
Det var nog jag som svischade förbi,Den nya stolta ägaren till gamla red bull bilen.
märkena skall bort, men har ej hunnit
vi kom från Rototest där vi testade bilen
pelle15 augusti, 2006 kl. 16:04 #127419pannan
DeltagareTjenisDet var nog jag som svischade förbi, Den nya stolta ägaren till gamla red bull bilen.märkena skall bort, men har ej hunnitvi kom från Rototest där vi testade bilenpelle
Vad fick ni för siffror? Skulle vara kul att veta.
Mvh
J16 augusti, 2006 kl. 16:05 #127424oscaro
DeltagareTjenis
Det är 300+ hk på hjulen utan gas ( med trasig vattenpump till ic, samt luftfiltret på insuget som skulle ha rengjorts innan , kom vi på efteråt!
Pelle
Livet börjar vid 4000 rpm16 augusti, 2006 kl. 16:18 #127417Manor
DeltagareTjenisDet är 300+ hk på hjulen utan gas ( med trasig vattenpump till ic, samt luftfiltret på insuget som skulle ha rengjorts innan , kom vi på efteråt! PelleLivet börjar vid 4000 rpm
…utan gas? Tänk om ni hade gasat fullt på gaspedalen då :+.
mvh Mats N – som väl har 300+ kvalster under huvudkudden 😀
16 augusti, 2006 kl. 16:46 #127422Addson
DeltagareTjenisDet är 300+ hk på hjulen utan gas ( med trasig vattenpump till ic, samt luftfiltret på insuget som skulle ha rengjorts innan , kom vi på efteråt! PelleLivet börjar vid 4000 rpm
…utan gas? Tänk om ni hade gasat fullt på gaspedalen då :+. mvh Mats N – som väl har 300+ kvalster under huvudkudden 😀
Miljöskadad 🙂
16 augusti, 2006 kl. 17:07 #127420pannan
DeltagareJust ja det sitter en chargecooler IC på den ja. 300 hkr var ju riktigt bra. Men som sagt skippa gasen på bilen.
Har du fått reda på vad Turbocenter gjort på bilen efter raset?
mvh
J17 augusti, 2006 kl. 05:04 #127425oscaro
DeltagareTjenis ,
har ingen aning vad som är gjort, bara att det var jävligt dyrt enligt Jon.
Men den går som ett j-a lok på anabola.
Den ligger som en padda på vägen.
Den skall nu in på rekond och nya sulor.
Jag fattar inte varför jon sålde den och köpte m3 istället .his loss , my gain!
17 augusti, 2006 kl. 19:58 #127421pannan
DeltagareTjenis ,har ingen aning vad som är gjort, bara att det var jävligt dyrt enligt Jon.Men den går som ett j-a lok på anabola.Den ligger som en padda på vägen.Den skall nu in på rekond och nya sulor.Jag fattar inte varför jon sålde den och köpte m3 istället .his loss , my gain!
Mmm den bilen behöver verkligen en uppsyn på lacken 😀 Fasen halva Speedworks loggan satt ju kvar senast när du köpte bilen. Inget speciellt mån om att ha den fräsch på utsidan.
Jon är rätt impulsiv. Nu kör han M3 CSL med nyinköpta herrejössesbromsar (GT2 fram) och BBS Le mans magnesiumfälgar :-). Han har redan tröttnat på den med och var sugen på att byta igen..
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.