- Detta ämne har 51 svar, 4,337 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 8 månader sedan av Javiisst.
-
FörfattareInlägg
-
20 mars, 2014 kl. 21:09 #266198SurbarbroDeltagare
Vet du att du skrämde skiten av mig, då min älskade meck skrev och fråga om jag smällt min kärra.
Blev ju orolig, då han skrev att den var ” lila”. Bor ju åt det hållet.
Min står ju avställd. Var där för två veckor sen och pussa lite på Honom.
Ok!
När han skicka bilderna till mig, så såg jag att du hade stänkisar bak. men mina ligger hemma. Självklart var jag ju tvungen att smita från jobbet och kolla.
Leksaken stod så fint där. TACK!Jätteledsen för din skull och det bästa är ju att ni/ du inte skada er.
Servicebilen och jag åkte hem vid åttatiden. Halt men man får väl smyga i ytterfilen.20 mars, 2014 kl. 21:21 #266233JaviisstDeltagareVet du att du skrämde skiten av mig, då min älskade meck skrev och fråga om jag smällt min kärra.
Blev ju orolig, då han skrev att den var ” lila”. Bor ju åt det hållet.
Min står ju avställd. Var där för två veckor sen och pussa lite på Honom.
Ok!
När han skicka bilderna till mig, så såg jag att du hade stänkisar bak. men mina ligger hemma. Självklart var jag ju tvungen att smita från jobbet och kolla.
Leksaken stod så fint där. TACK!Jätteledsen för din skull och det bästa är ju att ni/ du inte skada er.
Servicebilen och jag åkte hem vid åttatiden. Halt men man får väl smyga i ytterfilen.hehe, ja det är ju bra att du pussar på honom och inte henne 🙂
tack och jo det var enbart jag i den och klarade mig men bilen si o så, finns fortfarande mycket att ta från den, Väldigt mycket20 mars, 2014 kl. 21:35 #266199SurbarbroDeltagareJaJa, självklart att jag pussa på HONOM. 😉
Servicebilen får bara jobba, i vått och torrt.
Skönt att allt gick bra för dig. Bilar går att ersätta.20 mars, 2014 kl. 21:53 #266234JaviisstDeltagareJaJa, självklart att jag pussa på HONOM. 😉
Servicebilen får bara jobba, i vått och torrt.
Skönt att allt gick bra för dig. Bilar går att ersätta.🙂
jo precis den går att ersätta, när man har råd igen 🙂
20 mars, 2014 kl. 22:48 #266225karlbergDeltagarehttp://www.blocket.se/stockholm/Subaru_WRX_STI_UK_DCCD_Prodrive__RESERVDEL_52760122.htm?ca=15&w=3
surfade runt på blocket som vanligt och hittade denna
antar att detta är samma bil vi pratar om :/
20 mars, 2014 kl. 22:53 #266235JaviisstDeltagarehttp://www.blocket.se/stockholm/Subaru_WRX_STI_UK_DCCD_Prodrive__RESERVDEL_52760122.htm?ca=15&w=3
surfade runt på blocket som vanligt och hittade denna
antar att detta är samma bil vi pratar om :/
jo det är samma bil och har gjort ett tråd här på forumet också, på sälj – Bilar
kommer med bättre bilder för den som vill ha
20 mars, 2014 kl. 22:55 #266212SubarudelarDeltagarejo det är samma bil och har gjort ett tråd här på forumet också, på sälj – Bilar
kommer med bättre bilder för den som vill ha
Fråga 1; hur kunde detta hända där??
Fråga 2; pris på det som finns kvar?? (skicka PM om så önskas)20 mars, 2014 kl. 23:00 #266236JaviisstDeltagareFråga 1; hur kunde detta hända där??
Fråga 2; pris på det som finns kvar?? (skicka PM om så önskas)Svar 1: var på väg hem från en besiktnings station för att kolla avgasvärden, på vägen dit, jätte fint väder, på vägen hem snö kaos, ganska jobbig kurva om man kör med boosten och så kommer en vattenbrunnslock som man gärna undviker, väjar från den och åker tillbaka till min körfält (då bilen är utrustad med så bra grejer att det är som en gocart) så släpper den och just då den släpper går RPM till 4000+ och då laddar den med all kraft och ja resten förstår du, varför den ser så jä***a illa ut är pga den hade fmic och då betyder det frambalken inte finns där…
Svar 2: skickat PM
20 mars, 2014 kl. 23:05 #266200SurbarbroDeltagareSjälvklart, tragiskt.
Man har ju sina älsklingar.20 mars, 2014 kl. 23:48 #266237JaviisstDeltagareSjälvklart, tragiskt.
Man har ju sina älsklingar.Jo väldigt tragiskt är det
21 mars, 2014 kl. 10:49 #266208GystompaDeltagareJag har precis hämtat bilen så har inte svensk regg än för att köra helförsäkring, skulle till en besiktnings station för att kolla avgasvärden…
Hört talas om biltransport?
Hur hade du tänkt lösa det om du smällt med en annan bil?
21 mars, 2014 kl. 11:29 #266204edbeDeltagareHört talas om biltransport?
Hur hade du tänkt lösa det om du smällt med en annan bil?
Jag vet inte riktigt hur det funkar innan regbesiktningen men jag antar att man har någon typ av trafikförsäkring? Fick även känslan av att det va det han menade när han skrev att han inte kunde teckna helförsäkring. Alltså att han hade någon annan typ av försäkring men inte just en som täcker den här olyckan.
Det är väl många som kör runt på vägarna utan helförsäkring och då blir det ju samma sak om man kör på tok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
21 mars, 2014 kl. 11:55 #266226JaviisstDeltagareJag har precis hämtat bilen så har inte svensk regg än för att köra helförsäkring, skulle till en besiktnings station för att kolla avgasvärden…
Den är och var importsförsäkrad fast trafik bara
21 mars, 2014 kl. 11:58 #266238JaviisstDeltagareJag vet inte riktigt hur det funkar innan regbesiktningen men jag antar att man har någon typ av trafikförsäkring? Fick även känslan av att det va det han menade när han skrev att han inte kunde teckna helförsäkring. Alltså att han hade någon annan typ av försäkring men inte just en som täcker den här olyckan.
Det är väl många som kör runt på vägarna utan helförsäkring och då blir det ju samma sak om man kör på tok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Finns något som heter imports försäkring och där är den trafik så glad att ingen annan var inblandat men annars hade fortfarande min trafikförsäkring täckt den andras OM denne hade då hel försäkring
21 mars, 2014 kl. 13:38 #266218adrenalinDeltagareFinns något som heter imports försäkring och där är den trafik så glad att ingen annan var inblandat men annars hade fortfarande min trafikförsäkring täckt den andras OM denne hade då hel försäkring
Att man har trafikförsäkring har ingenting att göra med om den andra har helförsäkring eller inte. En trafikförsäkring ersätter skador på andras bil eller bilar om man själv åstadkommit olyckan. Hade det varit ditt fel och de andra inblandade bara haft trafikförsäkring hade din försäkring täckt den andras skador.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.