SSC Allmänt snack Var det du? Svart vinglös MY01 i Västerås…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Stefan Holm med flickvän i framsätena, undertecknad i baksätet.

Nån här? :+

/AB – trött igen

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

daniel83
      Deltagare

Såg den. 🙂 🙂 🙂

alrik
        Deltagare
          jarmo
          Deltagare

Ja min e vinglös, wrx01, och det finns väl inte så många tror jag..
            Bor dessutom i Västerås, låter som att chansen e stor 🙂

//Jarmo

Yonaz
            Deltagare

Ja min e vinglös, wrx01, och det finns väl inte så många tror jag..Bor dessutom i Västerås, låter som att chansen e stor :)//Jarmo

😮 – läs Blocks inlägg igen 😉

Nu är vi två (i Västerås)!

SecretAgentMan
              Deltagare

Vad i h-vete, är Holm på besök?

/J

Yonaz
                Deltagare
                  OzO
                  Deltagare

Såg även Holm & bättre häft i den grymma svarta på väg hem igen på E18 lördag 1107… nej det varesåfanimiginte… 16-nånting. 😀 Hann inte vinka (satt i en vit veteranvagn på väg från Lindesberg ;))… Kul att träffas i fredags, det gör vi om! 😀

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Blocken
                    Deltagare

Jag har Yonaz’ PEZ-gubbe kvar i bilen 😀 Han blev åksjuk och kräktes i handskfacket, så nu finns reservproviant där… :+

/Block

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Yonaz
                      Deltagare

Ahhh! Jag saknar lille Pumba 😛
                        http://www.pez.at/pezat/redsyspix/characters/lionking%20serie.gif
                        Tack Block & alla ni andra som tog er tid när vi gästade Västerås.
                        Det blir flera resor upp till Västerås, inte minst 18-19/6 🙂

/J – vars motorlampa lyser starkare än Äjliens ljusbox 🙁

jarmo
                        Deltagare

Ja min e vinglös, wrx01, och det finns väl inte så många tror jag..Bor dessutom i Västerås, låter som att chansen e stor :)//Jarmo

😮 – läs Blocks inlägg igen 😉 Nu är vi två (i Västerås)!

Jag måste vara trög, ser inte vad jag missat i hans inlägg.
                          Finns det en till svart vinglös -01??

//Jarmo

jarmo
                          Deltagare

Stefan Holm med flickvän i framsätena, undertecknad i baksätet.Nån här? :+/AB – trött igenMin STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Jarmo, så här ligger det till… :)Stefan Holm är lika med Yonaz… de har vissa drag gemensamt…Hans flickvän är lika med ja, hans flickvän.Och jag tror inte att du hade Block i baksätet just den dagen? :)Yonaz med flickvän var alltså på besök och Blocks :+ säger välen del om under vilket busläge denna tråd var…/M – rederut

Ah-ha!
                            ok, kanske jag inte är så trög iaf då, förutom på att greppa smileys kanske då.
                            Har dock ingen större koll på folks bilar, trodde jag var mer eller mindre ensam om en vinglös en 🙂
                            o nej, Block har aldrig åkt i baksätet på min bil vad jag vet iaf..
                            Förlåt om det blev tjatigt :+

//Jarmo

OzO
                            Deltagare

…fast om nån skriver ”undertecknad i baksätet” så borde man ju veta om man skjutsade runt undertecknad i baksätet eller inte… 😀

::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

jarmo
                              Deltagare

…fast om nån skriver ”undertecknad i baksätet” så borde man ju veta om man skjutsade runt undertecknad i baksätet eller inte… :D_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

OK, jag skall förklara hur jag uppfattade inlägget så kan ni få idiotförklara mig en gång för alla 😉
                                Jag utgick från att det var som dessa inlägg oftast är ”Bil blabla sågs av blabla”
                                I original inlägg är rubriken ”bil blabla” och den sågs av folket som nämns i innehållet, vet man nu INTE att folket i inlägget har en sådan bil så är det inte så lätt att dra slutsatsen att det är DERAS bil som det syftas på, att sedan block åkte med i den bil förstod tom jag.

Förlåt att jag sabbade en annars kul tråd..

//Jarmo

OzO
                                Deltagare

Absolut inget som är sabbat… 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.