SSC Annonser Säljes – Delar Svarta momostolar bytes mot orginalstolar GT

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Jag önskar byta stolarna som sitter i min impreza mot ett par orginalstolar. Ska vara de med blåskimmer i svarta tyget och grått på sidorna. Fint skick är ett måste.
      De jag erbjuder är felfria vad jag vet, justerbart i längdsled samt ställbart ryggstöd.
      Dessa är lite trängre än orginalstolarna, och eftersom jag är ganska stor så söker jag orginal istället.

Byte gäller eftersom jag inte vill stå utan stolar i bilen, bild kan mailas vid intresse.
      Stockholmsområdet är väl bäst så man kan skruva ur/i på plats.

Stefan LKPG
      Deltagare

Lite bilder kanske. Så kanske du få byta mot dina gamla stolar;-)

moken
        Deltagare

>Lite bilder kanske. Så kanske du få byta mot dina gamla
          >stolar;-)
          Men de har ju inget blåskimmer i sej:)
          Men min JRM popoff kan jag byta mot dumpen i din, den dumpen var fan den bästa jag nånsin köpt!

Niklas
          Deltagare

Är det dessa stolarna du vill ha?

http://www.shellkonto.nu/alien/gallery/020614/02.jpg

http://www.shellkonto.nu/alien/gallery/020614/03.jpg

Isf är jag intresserad av att byta. Mina stolar är det inget större fel på. De är använda i fem år så de är inte som nya men samtidigt är de inte trasiga heller. Jag tycker de är schyssta.

Har du någon bild på vilken modell du har?

Antar att byta innebär att vi flyttar allt till stolarna från din bil till min och från min till din. Underreden och allt, så man inte står där med två MOMO-stolar som man inte kan montera och en bil med bara ett baksäte. 😉

moken
            Deltagare

Så här ser de ut.
              http://200sx.kicks-ass.net/moken/img42218328a3959.jpg

http://200sx.kicks-ass.net/moken/img422183323f7ca.jpg

Och byte på plats inkl underreden som sagt, lättast så:)

PS, min kamera är dassig, dom är svarta i verkligheten…

Niklas
              Deltagare

Tjejen protesterar, får tyvärr passa på detta erbjudande. Är ju hennes bil trots allt. 😉

moken
                Deltagare

ingen som vill byta?

Vectorm12
                  Deltagare

jag skulle tänka mig ett byte men jag vet inte om mina har blåskimmer i eller ej. Ska kolla upp det och återkommer.

moken
                    Deltagare

hm, de som mailat tidigare, o de som pm:at har mina svar kommit fram?
                      Har inte fått några nejtack eller sånt, så jag vet inte då om mina svar kommit av sej då.

moken
                      Deltagare

Ingen som vill byta? Börjar iofs vänja mej med dom nu, men men:) Så länge man inte blir smalare över axlarna så är dom liite trånga för mej känns det som.

Imp2
                        Deltagare

hur har det gått med skadorna btw? (om jag får kapa tråden lite)

Vectorm12
                          Deltagare

moken du har PM

moken
                            Deltagare

—>Imp2
                              Framskärmen är redo för lack, tog mej en dag i garaget förut och skruvade bort den, var inga problem att trycka ut den igen, hade bara fått sej ett mindre veck som bara var att knacka till lite på så var det nästan felfritt igen (Bra att vara utbildad plåtmekaniker ibland:) )
                              Dörrarna däremot måste ju köpas nya, jag har grovriktat dom så det inte ser allt för jävligt ut, men eftersom dom är krokiga åt alla håll så kommer dom inte gå att rikta.

Vattenpumpsläckaget hittade inte furstenhoff när dom provtryckte systemet, så dom ville inte göra nåt, dock känner jag att det luktar glykol när man stannar till och motorn inte hunnit bli driftvarm:(

—> Vectom jag slår en signal framöver så får vi snacka ihop oss.
                              Ska försöka hinna förbereda lite delar för lack imorrn och blåsa dom sen på fredag, sen barnkalas på kvällen, men helgen bör man ha några timmar över ifall att:)

Imp2
                              Deltagare

luktar glykol? skummt. säker på att du inte spillt nånstans eller så? eller så kanske jag jort det men då borde ju jag eller tjejen känt att det luktade. Hmm Kolla spolar vätskan?

Ångrar att jag inte köpte en impreza gl eller liknande för mazdan e Mzafan 🙁

moken
                                Deltagare

upp finns kvar, vectorm tyckte som jag att dom var lite trånga över axlarna.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.