SSC Allmänt snack Allmänt småprat Svensk-reggad USDM 2.5L STi

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Pedersen
    Deltagare

Såg att Exclusive Cars har börjat/ska börja importera 2.5l USDM STi:n.
      Det stod till och med en utanför deras lokaler (med svenska plåtar) när vi åkte förbi igår.
      Fanns lite info på deras hemsida, priser osv men det vore ju kul att veta om de lyckats kränga någon än. Lite för dyrt för min smak.
      Nån som vet mer?

pannan
      Deltagare

Lasse och Benny (Exclusive cars) är alltid intresserade att ta hem roliga bilar ifrån USA. Dock vet jag inte hur garantier osv håller sig jämte IM här i Sverige om man köper en US Impreza.

Har köpt flera bilar genom dem och alltid blivit bra bemött av dem. Dock brukar priserna vara rätt höga.

Plogen
        Deltagare

Vå gamla rullar i norrland.

Manor
          Deltagare

…det är inte mycket emellan den och Ford Mustang GT Exclusive…slurp vilken ball sommarbil :).

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

Jag blev lite förvånad när jag gick typ 150m från mitt hus och uptäckte att det står en 2.5L sti där så nog rullar det några i Sverige!

Plog-Johans ”gamla” kanske :o. En import från Irland, har jag för mig.

mvh Mats N

Simon
              Deltagare

Jag blev lite förvånad när jag gick typ 150m från mitt hus och uptäckte att det står en 2.5L sti där så nog rullar det några i Sverige!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.