Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    NickeH
    Deltagare

Nån som såg på discovery igår kl 21-22, var kanske en repris.

Men det var iaf en hel timma bara om Subaru-teamet under svenska rallyt. Allting sket sig ju visserligen men väldigt intressant att se vad alla gör i ett team.

Petter Solberg var inte så munter när bilen inte ens gick att starta och subaru blev diskvalicerade.

Kanske nån som vet om det finns nåt fler avsnitt.

Fransson
      Deltagare

Jajjamen, de gick för någon vecka sedan och, men då var det ifrån monte carlo (om jag inte missminner) Där hade de också stora problem mest med däckvalet. Mycket intressant, å Petter var inte glad i slutet när de fick putta igång bilen. Helt otroligt.

/Nicke

NickeH
        Deltagare

Jo avsnittet jag såg var efter Monte Carlo.

Konstigt att man göra så mycket fel som de gjorde i sverige. Jag tror rally-teamet kommer vara lyriska över en ny bil, verkar ändå som den är mycket konstruktionsfel på WRC-bilen. Frågan är om det är subaru eller prodrive:s fel. Ford och Peugeot verkade inte ha några större problem. Subaru pajade vxl-lådan 2 gånger, en drivaxel, sladden till startmotorn lossnade så bilen inte gick starta osv.

Ingen som har laddad ner detta eller vet mer vore intressant att se hela säsongen.

Fransson
          Deltagare

DE andra teamen har särket också vissa fel, men det gäller väl att de krabbar vid rätt tillfälle ist för på tävlingarna. Jag tror nog att det är en blandning mellan otur, teamet och prodrive som bidrar lite. Men man tycker ändå att en växellåda för 100k Euro borde fungera bättre än så.
            Jag tror det är svårt att få tag på hela serigen eftersom den inte sänds i tv ännu, men det kommer ju fler avsnitt 🙂
            /Nicke

Adam K
            Deltagare

Det finns en tråd om var serien finns som bit-torrent, nåt år gammal (tråden), orkar inte leta själv.
              Serien täcker hela säsongen 06.

Davve
              Deltagare

Det finns här
                http://video.google.com/videosearch?q=engineering+the+world+rally&sitesearch=

Kollar på ett avsnitt varje lunch 😉

NickeH
                Deltagare

Tack för tipset, man borde ju veta att youtube har allt, förutom bra bildkvalitet.

Intressant när dom var i japan inte lite press från subaru, de har ju investerat kring en halv miljard i rally-teamet så de förväntar sig resultat.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.