- Detta ämne har 62 svar, 4,081 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 9 månader sedan av Kocken.
-
FörfattareInlägg
-
3 februari, 2005 kl. 07:23 #122943sykeBlockerad
*mutter* *mummel* Jag vill inte till svenska rallyt. Jag vill inte till svenska rallyt. Jag vill inte till svenska rallyt. Jag vill till svenska rallyt. Jävlar! :+
3 februari, 2005 kl. 10:15 #122983Nikke McRaeDeltagareJapp där ska man stå, och helst längst fram. Som sagt de har ju jumbotroner där de visar bilder direkt från andra sträckor.
4 februari, 2005 kl. 09:23 #123000NiklasDeltagareNu har jag uppdaterat min lilla sida med en flygfotokarta över Fredriksberg sträckan. Får se om jag orkar att göra en sån över alla sträckorna. 😉
http://www.shellkonto.nu/alien/swerally/index.html
Hur är reglerna för var man får stå? Bara på utsatta platser på kartorna eller? Tex Hara-sträckan, får man bara stå vid 1C och 2C?
6 februari, 2005 kl. 15:06 #122964christopherDeltagareNån som bor i närheten av sträckorna som kan ge läges rapport på väglaget och vädret?
/
fraSSe (orolig)6 februari, 2005 kl. 16:23 #122955BlockenDeltagare>Nån som bor i närheten av sträckorna som kan ge läges rapport
>på väglaget och vädret?
>/
>fraSSe (orolig)Storslak (Grusdräparns äldre bror) passerade genom Hagfors (?) igår i 5+ och regn… Kan vi beställa snö tror ni?
/AB – oxå orolig
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
6 februari, 2005 kl. 19:38 #122944PerraDeltagareSka Mr. BlaCC åka o kolla?
Jag ska dit med ett litet gäng på lördagen. Blir Service 2, Lejen samt Vargåsen 2. :7Mvh Perra
6 februari, 2005 kl. 19:58 #122956BlockenDeltagare>Ska Mr. BlaCC åka o kolla?
Häääääääpp!
/Mr BlaCC
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
7 februari, 2005 kl. 18:22 #122975andreaswrxDeltagarefick lite inside om sträckorna nu!
vargåsen med colins crest ska vara 98% grus lite is och inga snövallar! kommer nog att behövas dakar rallybilar där andra varvet7 februari, 2005 kl. 18:58 #122965christopherDeltagareDet kommer nog bli problem att köra vissa sträckor 2 ggr.
Ingen som bor i området som kan kolla läget? Det säjs att man vattnat stäckor och kallt är det ju………
/
fraSSe8 februari, 2005 kl. 09:29 #122953ToniDeltagare>Det kommer nog bli problem att köra vissa sträckor 2 ggr.
>Ingen som bor i området som kan kolla läget? Det säjs att man
>vattnat stäckor och kallt är det ju………Pratade med folket vi hyr boende hos igår. Det är barmark runt Hagfors.
Dock är det ju kallt i Stockholm idag. Bör man kanske planera för att vara på sträckor som ligger högre upp i höjd med förhoppning att det varit kallare där så de kanske håller bättre?
I så fall ligger ju Hara 1 o 2 bra till under fredagen(för man vill väl inte åka ända till Likenäs?)
Om vi är på service på lördag fm så kanske Lejen är något för eftermiddagen? Därefter kanske sprinten eller Vargåsen?
Söndagen är lurigare. Malta eller Rämmen ligger väl högre än Lesjöfors hursomhelst. Kanske Malta? Då behöver man inte gå upp i svinottan heller…
8 februari, 2005 kl. 18:12 #122966christopherDeltagare“SS15/18 kommer att bjuda på överaskningar”
Enl. förare som åkt sträckan på rekogniseringen idag.
/
fraSSe8 februari, 2005 kl. 20:55 #123001NiklasDeltagareFrasse: Vet du var?
shellkonto.nu/alien/swerally/lesjofors.gif
Min svåger skall köra sträckan på torsdag. Han planerar stå vid slutet för där skall vara ett hopp, men om han hittar ett bättre ställe så kan det bli där istället.
8 februari, 2005 kl. 21:04 #122967christopherDeltagareVet ej var och sträckan är väl ny?
Men ska luska lite så får vi se vad jag får fram.
Vi syns på svenska!
/
fraSSe9 februari, 2005 kl. 19:17 #122968christopherDeltagareVilka kommer upp redan på torsdag kväll till stugan?
Har du nån lista Tony?
/
fraSSe (vill ha sängplats men ändå hinna se starten i Karlstad)10 februari, 2005 kl. 12:06 #123002NiklasDeltagareSundsjön 2C skall vara bra. 600-700m raka svag nerförsbacke, kommer in i en korsning där de tar höger. Går ner i diket klipper de en sten. Väldigt isigt på vägarna just där. Märtin körde på denna stenen och slog av ett hjul och Petter var på samma sten men klarade sig (detta förra året).
Detta är aktuellt för oss som skall på service lördag förmiddag. Kommer ha min svåger på denna plats så innan vi åker jag höra om det är värt att åka till eller om vi väljer något som man kan komma till norrifrån från RV246.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.